Gå til innhold

Terminliste mars/april 2008

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel kanskje sånn at det er Grace som oppdaterer denne listen.... Litt treig i oppfattelsen her. (Litt annerledes her enn på "prøvere")

Jeg har ny dato: 19. april :hoppe:

Skrevet

Jeg kan også oppdatere lista! *har moddeknapp* :ler: Har lagt dere til! :)

Skrevet

Ny termin for meg er 18.april. Den skal stemme helt, i følge to UL. :)

Kan jeg ellers komme med et lite forslag? Hva om vi fjerner alle de "tomme" datoene på lista? Synes kanskje det da vil bli lettere å få oversikt over terminene, da det ikke blir så mye å scrolle seg igjennom. Men det er bare et forslag, det er Grace sin liste så hun får bestemme hvordan hun vil ha det. ;)

Skrevet

Æsj, jeg ble satt litt tilbake på ultralyden - babyen var litt mindre enn forventet, men frisk og rask :)

Ny termindato 20. mars...

Skrevet
Ny termin for meg er 18.april. Den skal stemme helt, i følge to UL. :)

Kan jeg ellers komme med et lite forslag? Hva om vi fjerner alle de "tomme" datoene på lista? Synes kanskje det da vil bli lettere å få oversikt over terminene, da det ikke blir så mye å scrolle seg igjennom. Men det er bare et forslag, det er Grace sin liste så hun får bestemme hvordan hun vil ha det. ;)

Det er helt greit for meg, syns lista var så rotete sånn som den er nå så det er et veldig bra forslag:)

Skrevet

Ble det bedre nå? Syns fortsatt den ser litt uryddig ut jeg men :sjenert:

Kjempefint at du hjelper til å oppdatere Trampe. :)

Skrevet

Det ble bedre det, Grace. Hvis du vil se hvordan noen av de andre har gjort det, er angelou sin liste her og ~Belle~sin liste er her .

De ser ryddige og fine ut. Synes i tillegg at det er praktisk om vi bruker samme liste til UL-liste, slik som angelou gjør. Da setter vi inn blå/rosa/grønn babysmily alt etter hva vi får vite på UL. :)

Skrevet

Ser at jeg ikke er blitt fjernet enda... jeg har jo havnet i mai-gjengen grunnet ustabil syklus og dårlig regning :rødme:

Skrevet (endret)

Så flott at lista er litt endret, jeg synes også den var uryddig og veldig lang.

UL-lista er i egen tråd, pell dere inn der når dere har fått tid til ultralyd, jenter! :-D Jeg har allerede fått på den første :babyjente: og satser på at det blir flere snart!

Edit: Det var altså ikke meningen å gi inntrykk av at vi ikke kan ha :babygutt: her i denne tråden. Jeg har satt inn den første allerede :)

Endret av Trampe
Skrevet (endret)

Åh, jeg hadde ikke fått med meg at vi allerede har en egen UL-tråd!

*treg i oppfattelsen*

Iler inn i UL-tråden for å se! :)

Endret av Bippe
Skrevet (endret)

Jeg har termin 04.04.08, datoen matcher bryllupsdagen!!!!

:juhu: ny termin dato i dag etter UL: 31.3.08....Matcher ikke helt, men det gjør ingen verdens ting :danser:

Endret av -Ea-
Skrevet

Ble satt to dager frem etter dagens private UL: Ny dato er 16 april!! :)

Skrevet

Jeg har fått ny termindato etter UL: 1.mars :)

Skrevet

Jeg var jo på UL for ikke lenge siden. Fikk beskjed om at jeg var lenger på vei enn jeg trodde. Ca 5 dager, så da blir jo termin flyttet. Men gynekologen ville ikke komme med nøyaktig dato - det er eneste privilegiet sykehusen har, sa han.

Skrevet

Som forventet ble termin litt flyttet på UL. Så ny termin er 15.mars :)

Skrevet

Etter ultralyden ble også min termin flyttet, men kun med én dag! Ny termin: 12. mars! :)

Skrevet (endret)

Min termin er også flyttet noen dagen, ny termin er 13 mars!

Endret av Kitten
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har fått flyttet terminen til 30. mars :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...