Gjest Kitten Skrevet 25. september 2007 #41 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg har foreløpig termin 18 mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle_liten Skrevet 27. september 2007 #42 Del Skrevet 27. september 2007 Det er vel kanskje sånn at det er Grace som oppdaterer denne listen.... Litt treig i oppfattelsen her. (Litt annerledes her enn på "prøvere") Jeg har ny dato: 19. april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 27. september 2007 #43 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg kan også oppdatere lista! *har moddeknapp* Har lagt dere til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 28. september 2007 #44 Del Skrevet 28. september 2007 Ny termin for meg er 18.april. Den skal stemme helt, i følge to UL. Kan jeg ellers komme med et lite forslag? Hva om vi fjerner alle de "tomme" datoene på lista? Synes kanskje det da vil bli lettere å få oversikt over terminene, da det ikke blir så mye å scrolle seg igjennom. Men det er bare et forslag, det er Grace sin liste så hun får bestemme hvordan hun vil ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzS Skrevet 28. september 2007 #45 Del Skrevet 28. september 2007 Æsj, jeg ble satt litt tilbake på ultralyden - babyen var litt mindre enn forventet, men frisk og rask Ny termindato 20. mars... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 28. september 2007 Forfatter #46 Del Skrevet 28. september 2007 Ny termin for meg er 18.april. Den skal stemme helt, i følge to UL. Kan jeg ellers komme med et lite forslag? Hva om vi fjerner alle de "tomme" datoene på lista? Synes kanskje det da vil bli lettere å få oversikt over terminene, da det ikke blir så mye å scrolle seg igjennom. Men det er bare et forslag, det er Grace sin liste så hun får bestemme hvordan hun vil ha det. Det er helt greit for meg, syns lista var så rotete sånn som den er nå så det er et veldig bra forslag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 28. september 2007 Forfatter #47 Del Skrevet 28. september 2007 Ble det bedre nå? Syns fortsatt den ser litt uryddig ut jeg men Kjempefint at du hjelper til å oppdatere Trampe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 28. september 2007 #48 Del Skrevet 28. september 2007 Det ble bedre det, Grace. Hvis du vil se hvordan noen av de andre har gjort det, er angelou sin liste her og ~Belle~sin liste er her . De ser ryddige og fine ut. Synes i tillegg at det er praktisk om vi bruker samme liste til UL-liste, slik som angelou gjør. Da setter vi inn blå/rosa/grønn babysmily alt etter hva vi får vite på UL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 28. september 2007 #49 Del Skrevet 28. september 2007 Ser at jeg ikke er blitt fjernet enda... jeg har jo havnet i mai-gjengen grunnet ustabil syklus og dårlig regning :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 28. september 2007 #50 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Så flott at lista er litt endret, jeg synes også den var uryddig og veldig lang. UL-lista er i egen tråd, pell dere inn der når dere har fått tid til ultralyd, jenter! :-D Jeg har allerede fått på den første og satser på at det blir flere snart! Edit: Det var altså ikke meningen å gi inntrykk av at vi ikke kan ha her i denne tråden. Jeg har satt inn den første allerede Endret 28. september 2007 av Trampe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 29. september 2007 #51 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Åh, jeg hadde ikke fått med meg at vi allerede har en egen UL-tråd! *treg i oppfattelsen* Iler inn i UL-tråden for å se! Endret 29. september 2007 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iskvinnen Skrevet 30. september 2007 #52 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg vil også være med. Har termin 9. mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Ea- Skrevet 1. oktober 2007 #53 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Jeg har termin 04.04.08, datoen matcher bryllupsdagen!!!! :juhu: ny termin dato i dag etter UL: 31.3.08....Matcher ikke helt, men det gjør ingen verdens ting Endret 5. november 2007 av -Ea- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 1. oktober 2007 #54 Del Skrevet 1. oktober 2007 Ble satt to dager frem etter dagens private UL: Ny dato er 16 april!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corleone Skrevet 9. oktober 2007 #55 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har fått ny termindato etter UL: 1.mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 10. oktober 2007 #56 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg var jo på UL for ikke lenge siden. Fikk beskjed om at jeg var lenger på vei enn jeg trodde. Ca 5 dager, så da blir jo termin flyttet. Men gynekologen ville ikke komme med nøyaktig dato - det er eneste privilegiet sykehusen har, sa han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 17. oktober 2007 #57 Del Skrevet 17. oktober 2007 Som forventet ble termin litt flyttet på UL. Så ny termin er 15.mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 23. oktober 2007 #58 Del Skrevet 23. oktober 2007 Etter ultralyden ble også min termin flyttet, men kun med én dag! Ny termin: 12. mars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kitten Skrevet 24. oktober 2007 #59 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Min termin er også flyttet noen dagen, ny termin er 13 mars! Endret 24. oktober 2007 av Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. november 2007 #60 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg har fått flyttet terminen til 30. mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå