Gå til innhold

Hvordan avslutter du dine meldinger?


Kakaokopp

Anbefalte innlegg

Hele pointet mes sms er jo å skrive pointet.

Ingen klemzer... Skal noen ha en klem, får de ta den in natura. Smsklemzer er bare sååå dustete. Like sørgelig som om noen skriver at de sender ei grovbrødskive. Hvis jeg er usikker på om jeg er uslettet hos offeret, skriver jeg mvh (med vemmelig hilsen) og initialer eller fullt navn.

Nei til smsklemzer! Man kan ikke knuse ribbein over mobilnettet : )

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skriver stort sett ingenting, bortsett fra hvis folk aldri avslutter "samtalen", da skriver jeg klem.

Og noen ganger skriver jeg nuss til samboeren min.

Hvis det er folk jeg ikke kjenner godt, skriver jeg bare navnet mitt eller mvh navnet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håndterer ikke koz,klemz,kozemozzze, jeg skriver meldinga, ferdig med det, ingen klem, ingen kos, nothing! Ikke vil jeg få det heller.

Er det melding ala jobbsammenheng eller til noe jeg ikke har sendt melding til før, ender jeg bare meldinga med navnet mitt.

Samme prosedyre her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til familie og venner, ikke noe, kanskje en smily. :hallo:

Med ukjente, jobb osv alltid; Hilsen ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Som regel ingenting, kanskje en smiley til slutt eller en klem hvis det er lenge siden jeg har hørt fra folk. Avslutter også noen ganger med snakkes eller sees.

Når det er folk jeg ikke kjenner så godt og ikke sender meldinger med så ofte så avslutter jeg med navnet mitt.

Av og til klarer jeg ikke dy meg til venner jeg kjenner godt og kjæresten og da blir det kozzzz og klemzzzz (viktig med mange z'er) på kødd, evt en eller annen heftig hilsen til kjæresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett ingenting, men det kommer litt an på type melding også. Kan slenge på en klem (er for gammel til å bruke z-endelser...) til gode venner hvis det passer, f.eks. siste melding i en "samtale".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanligvis ingenting. Til relativt ukjente: navnet mitt. Til svært gode venner: av og til klem. Til mannen min: kyss (eller klem)
Her også. Kan noen ganger skrive "smask" til gubben min. Men, det er ikke sånn at jeg skriver f.eks. "Kjøp poteter, 3 liter melk og en pk o.b. Smask" :ler:

Til venner/familie skriver jeg ingen "hilsen/klem...." egentlig - jeg går liksom ut i fra at de vet sms'en er fra (når de åpner sms'en)og ergo trenger jeg ikke skrive det...Har funka så langt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...