Gå til innhold

Hvordan avslutter du dine meldinger?


Kakaokopp

Anbefalte innlegg

Kanskje litt dumt spørsmål, men jeg bare lurer på hvordan dere vanligvis avslutter deres smser. Skjønner jo selvfølgelig at det kommer an på hvem det er til. Men jeg er litt lei av og bare skrive klem. Og hvor mener dere egentlig grensen går for hvem man skriver klem til? Jeg tilhører ikke en av dem som skriver elsker deg, til gud og hvermann. Er egentlig ganske så bevisst på bruk av klem, kos, elsker og elsker ikke :sjenert:

Hva mener dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker aldri å skrive klem, kos, koz, klemz osv osv.

Til venner/familie skriver jeg aldri hilsen i sms, men hvis det skulle være til en jeg ikke har sendt sms til før eller i en mer formell sammenheng skriver jeg navnet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

Til venner og familie - stort sett ingenting. Til folk jeg ikke kjenner godt - Hilsen Navnet Mitt eller bare Navnet Mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til veldig gode venner - klem.

Familie - ingenting.

Til andre - Mvh Yvonne eller bare Yvonne.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
Til veldig gode venner - klem.

Familie - ingenting.

Til andre - Mvh Yvonne eller bare Yvonne.

Mvh Yvonne :heiajente:

Nesten det samme.

Klem får svært gode venner som trenger det - og selvsagt familiemedlemmer ... som trenger det.

Vanlige meldinger uansett hvem det er til i vennegjengen - uten noe hilsen.

Til folk jeg er usikker på om de er sikker på hvem de får melding av hilsen ...

Klemz og koz tror jeg jeg er for gammel til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampyra
Jeg bruker aldri å skrive klem, kos, koz, klemz osv osv.

Til venner/familie skriver jeg aldri hilsen i sms, men hvis det skulle være til en jeg ikke har sendt sms til før eller i en mer formell sammenheng skriver jeg navnet mitt.

Samme her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skriver stort sett sms til venner og familie, og da skriver jeg alltid "klem" som avslutning, så er jeg ett klemmemenneske som ville ha klemt dem som avslutning ellers også, så synes det er mest naturlig.

Er det til noen jeg ikke har meldt med før, så jeg er usikker på om de har meg på tlf, så skriver jeg "klem navnet mitt" (igjen, klemmer stort sett alle, bekjente og venner).

skulle jeg finne på å bruke sms til ikke-venne-ting, så ville jeg skrevet 'mvh Navnet mitt'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar så langt:) skjønner jo at de fleste over fjortis alderen ikke skrive klemz og koz.. Det er vel helst til gode venner jeg lurer. Der er jeg enig med flere av dere, og bruker ofte klem. Er litt lei :P Noen som har andre alternativer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til venner og familie - stort sett ingenting. Til folk jeg ikke kjenner godt - Hilsen Navnet Mitt eller bare Navnet Mitt.

Samme her. Og til folk jeg kjenner godt, men ikke har hatt kontakt med på en stund, kan jeg finne på å skrive Klem fra Miel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mirina
Jeg bruker aldri å skrive klem, kos, koz, klemz osv osv.

Til venner/familie skriver jeg aldri hilsen i sms, men hvis det skulle være til en jeg ikke har sendt sms til før eller i en mer formell sammenheng skriver jeg navnet mitt.

Samme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama

Jeg håndterer ikke koz,klemz,kozemozzze, jeg skriver meldinga, ferdig med det, ingen klem, ingen kos, nothing! Ikke vil jeg få det heller.

Er det melding ala jobbsammenheng eller til noe jeg ikke har sendt melding til før, ender jeg bare meldinga med navnet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver som regel ingen hilsen, til gode venner/familie avsluttes det av og til med klem, ellers undertegner jeg av og til med navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis ingenting. Til relativt ukjente: navnet mitt. Til svært gode venner: av og til klem. Til mannen min: kyss (eller klem)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillebøll
Jeg bruker aldri å skrive klem, kos, koz, klemz osv osv.

Til venner/familie skriver jeg aldri hilsen i sms, men hvis det skulle være til en jeg ikke har sendt sms til før eller i en mer formell sammenheng skriver jeg navnet mitt.

Slik gjør jeg og det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håndterer ikke koz,klemz,kozemozzze, jeg skriver meldinga, ferdig med det, ingen klem, ingen kos, nothing! Ikke vil jeg få det heller.

Er det melding ala jobbsammenheng eller til noe jeg ikke har sendt melding til før, ender jeg bare meldinga med navnet mitt.

Samme her. Liker ikke all denne kosemosingen... hverken irl eller i sms'er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klemz og koz tror jeg jeg er for gammel til.

"Alle" burde være for gamle til å skrive Klemz og Koz.. Om man absolutt må klemme kan man vel skrive Klem?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sativa

Alt ettersom hvem som får dem. Klem, suss, nuss osv til sambo, brenn i helvete, råtne i helvete til slemmingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...