Gå til innhold

Isbiler


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Dr Zoidberg

Fler enn meg som er møkkalei de isbilene som suser rundt i nabolaget med "norge-rundt sangen"? Har de virkelig lov til å lage all den støyen i byggefeltene etter klokka 21.00?

Jeg er i alle fall fed up.

WildThing

"å beholde vettet er en kunst"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Å, er det isbiler?

Jeg har alltid trodd at det var reklame for Norge Rundt, og blitt like skuffet hver gang jeg har slått på Tv'en og bare sett barne-tv.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...har ikke hørt en eneste isbil i Oslo, jeg. Men nordpå derimot. Men plaga og plaga meg. Njeeei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*rekke opp hånda*

Jeg er også møkka lei av alle isbilene som florerer rundt i nabolaget på kveldstid...

Er vel to stykker. Norge Rundt isbilen og bare ding-ding isbilen...

De kunne jo justert ned volumet bare et par hakk om ikke annet... :-?

Dessuten så liker jeg ikke isen deres... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bare ding ding isbil vi :lol:

...blir det mas fra barna så si at bilen sier sånn fordi atte det er tomt for is..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Hos oss kommer den rundt 21.00. Alt for sent. Står gjerne i 10min før den reiser igjen. Naboen har problemer med at barna våkner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh ja, er møkklei isbilen! Eller isbilene..Her har vi to....En tirsdag, og en torsdag....Den ene kjører rundt og plinger med en bjelle, mens den andre spiller norge rundt-sangen....Og de er ikke bare en kort stund her heller!! Den bjelle-isbilen hører vi 3 timer i strekk!!!! Det er ganske irriterende... :sinna: Og hvem går vel egentlig ut og kjøper is midt på vinteren....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går faktisk an å KONTAKTE de isbilfolkene!

Vet om flere nabolag der de skrur lyden merkbart ned etter klager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvem går vel egentlig ut og kjøper is midt på vinteren....?

:oops: :oops: :oops:

Eh.. ja si det...!

Må være noen som er fryktlig glad i is det da.

Ikke det at jeg kjenner noen...

:rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Lea, du Lea..... :hoho:

Ikke at du kjenner noen, men jeg har en haug med is her som jeg ikke får spist opp. Hvem skal jeg gi dem til tro? Jeg kan jo ikke gi dem til deg, Lea, for du kjenner jo ingen som er glad i is...... jaja, de får smelte her da...

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*panikk*

Ingen som spiser opp isen?

Smelte?

:o

Kjenner du noen med et småfly Cassandra? Et med fryseskap?

Eller kanskje noen som kjører en sånn frysebil.. som kanskje skal til Oslo en tur snart?

Eh.. bare lurte jeg :oops: .

Tror kanskje at jeg kjenner EN person som liker is skjønner du...

Men denne personen liker ikke saftis altså...

Tror jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... Isen er nå behørig fryst ned, og er på vei til Oslo. Du får bare si fra til den som liker is at den kommer snarlig.... og det er ikke mye saft is oppi der altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi så heldige at vi har isbilene her på lørdager vi. I 11 tiden begge to, hver sin lørdag så det er kjempegreit. Men hadde de kommet her i ni tiden på kvelden så hadde jeg blitt sur tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:oops: :oops: :oops:

Eh.. ja si det...!

Må være noen som er fryktlig glad i is det da.

Ikke det at jeg kjenner noen...

:rodme:

Jeg kjenner ingen jeg heller...... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig - den kommer alltid hylende i det jeg skal ha meg en hvil. Og ikke nok med det - når den endelig forsvinner er det bare for å ta en runde for så å stoppe på veien på ANDRE siden av blokka mi og!!!! :kjempesinna:

Dessuten er det ikke norge rundt sangen så kommer den andre kjørende dagen etterpå. Jeg liker dem ikke, og syns det er terror med dette "kan vi ikke kjøper is?" greiene og...

Oki - jeg overdriver litt nå da, det er ikke så fælt. Men er enig i at de bråker irriterendes mye mange ganger. Har lyst å gå og be dem skru ned sirenen sin litt ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Starya

Sytpeisa.

Vi har både isbilen og fiskebilen. "En ekte lofottorsk jeg er, for jeg er født i Henningsvær... Faderullan meg et visst sted.."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vinter kom isbilen en dag det var snøstorm............Tviler på det ble så mye salg den dagen!

Isbilen kommer fredag rundt kl sju, passe tid synes jeg. har ikke barn vi da, men elsker isbilen. Kjøpte masse is på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 16 år senere...
På 19.3.2003 den 19.15, Gjest Dr Zoidberg skrev:

Fler enn meg som er møkkalei de isbilene som suser rundt i nabolaget med "norge-rundt sangen"? 

Er meget lei av dette! Når jeg prøver å  konsentrere meg og lese bok så blir jeg forstyrret av den sangen 

Anonymkode: 2b7bb...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...