Gjest Gjest Skrevet 6. september 2007 #21 Skrevet 6. september 2007 Selvfølgelig kan hun ikke det - det er en grunn til at det foregikk på pm.Kan ikke noen bare logge seg inn som en gjest da og liste hva som er problemet med Villa Lilleborg, om det da er problemer der i det hele tatt? Angst nervrose fra kommende brud som har reservert Villa Lilleborg og nå lurer på om hun skal avbestille dette og dra til Las Vegas istedet :-D
SøsterLiten Skrevet 10. september 2007 #22 Skrevet 10. september 2007 kan ikke noen skrive hva som er problemet med villa lilleborg. jeg sitter i australia og prøver å finne et sted og jeg har det som et av de mest sannsynlige stedene... vil gjerne vite hva som er bra/dårlig. er det ikke derfor man har disse forumene for at man skal få vite slikt? jeg mener har stedet ikke møtt deres forventninger så må jo dere beholde retten til å si hva dere vil om stedet i etterkant? det er jo et utleie lokale, og da må man jo få lov til å si hva man synes om stedet? pliiiiis!! eller send til meg på pm, hvis man ikke kan si det her..
emi Skrevet 10. september 2007 #23 Skrevet 10. september 2007 (endret) *opprydding* Endret 17. september 2007 av emi
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. september 2007 #24 Skrevet 10. september 2007 Hvorfor skal det være så "hemmelig" hva som ikke funker så bra med Villa Lilleborg...? Skjønner ikke hvorfor du ikke bare kan skrive det her...
emi Skrevet 10. september 2007 #25 Skrevet 10. september 2007 (endret) *opprydding* Endret 17. september 2007 av emi
Arwen Skrevet 10. september 2007 #26 Skrevet 10. september 2007 kan ikke noen skrive hva som er problemet med villa lilleborg. jeg sitter i australia og prøver å finne et sted og jeg har det som et av de mest sannsynlige stedene... vil gjerne vite hva som er bra/dårlig. er det ikke derfor man har disse forumene for at man skal få vite slikt? jeg mener har stedet ikke møtt deres forventninger så må jo dere beholde retten til å si hva dere vil om stedet i etterkant? det er jo et utleie lokale, og da må man jo få lov til å si hva man synes om stedet? pliiiiis!! eller send til meg på pm, hvis man ikke kan si det her.. Hvor mange gjester er dere? Da jeg var der var det litt over 60 gjester og vi som satt lengst vekk fra brudeparet satt trangt og nesten i et eget rom. Nesten 20 av gjestene faktisk som satt der. Fikk ikke med oss mye talene. Maten var veldig god da.
tingeling Skrevet 10. september 2007 #27 Skrevet 10. september 2007 Orker noen å sende en pm til meg om dette? Bestekameraten min skal gifte seg der neste år og jeg har fått i oppdrag å finne ut om problemene... tingeling
Guapa Skrevet 10. september 2007 #28 Skrevet 10. september 2007 Jeg tror nok det er et helt flott sted, har hørt mye pent om det og skulle faktisk ønske at vi hadde vært litt kjappere og bestilt der neste år. Vi strever skikkelig med å finne noe tilsvarende. De er helt fulle til langt ut i oktober, og det hadde nok ikke vært tilfelle hvis de ikke gjorde en bra jobb.
Arwen Skrevet 10. september 2007 #29 Skrevet 10. september 2007 Jeg tror det er helt ok hvis man ikke skal ha så mange gjester. Som sagt ble det veldig trangt og vi følte oss litt utenfor vi som satt ute på glassverandaen. Ellers har jeg hørt at hun som driver det er litt svimete, men at alt ordnet seg til slutt
Gjest Gjest_brura_* Skrevet 10. september 2007 #30 Skrevet 10. september 2007 Jeg tror det er helt ok hvis man ikke skal ha så mange gjester. Som sagt ble det veldig trangt og vi følte oss litt utenfor vi som satt ute på glassverandaen. Ellers har jeg hørt at hun som driver det er litt svimete, men at alt ordnet seg til slutt ja, jeg tror dette er det eneste som er av problemer. om bryllupet er "litt lite" er det et helt fantastisk sted! hun som driver det er kjempesøt - sikkert med veldig sterke meninger - og veldig flink til å lage mat! hagen er superdeilig og beliggenheten er altså helt perfekt! så altså: dersom man sørger for å skrive en ordentlig kontrakt (med tanke på avtaler og priser og sånn), ikke har flere gjester enn 50 (til middag - kan være inntil 120 på fest) og i tillegg er heldig med været, er det et PERFEKT sted for bryllup!! så kjør på!
SøsterLiten Skrevet 11. september 2007 #31 Skrevet 11. september 2007 takk takk!! bryllupet vårt kommer på maks 60... men vi vil jo ikke at noen skal sitte utenfor... hmmm... får sende en eller annen opp dit til å titte! det er noe som heter at det årnær sæ for snille piker så da får jeg satse på at jeg har vært snill so far!
Arwen Skrevet 11. september 2007 #32 Skrevet 11. september 2007 Hvis dere er 60 må 15 av gjestene ca sitte ute på den glassverandaen. Få noen til å ta bilder til deg, jeg ville ikke valgt det med såpass mange til middag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå