Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 hei! er det noen av dere her inne som har erfaring fra planlegging/gjennomføring av vielse/middag/fest på Villa Lilleborg, og som vil dele med meg?
kvick Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 En venninne av meg giftet seg der. Hun var veldig fornøyd med alt sammen, veldig greit at de tar seg av maten mens man kan ha med egen alkohol. Tror de var veldig greie å ha med å gjøre også. Som gjest må jeg si at det var et veldig fint lokale, flott beliggenhet ved sjøen og koselig innvendig.
Gjest Ellevill Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Jeg har hørt at hun som ordner opp der ute er litt rotete av seg, og at noen har slitt litt med det. Men ellers så vil jeg si at jeg har vært der ute masse, det er et flott sted, nydelige omgivelser og masse sjarm. Vurderte stedet selv, men det ble for lite. Dersom du ikke har bestemt kirke, så ligger det også en nydelig liten laftet tømmerkirke på Ormøya, 5-10 minutters koselig spasertur fra Villa Lilleborg. Kirken ligger under Bekkelaget menighet, og kan virkelig anbefales!
Arwen Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Jeg skal dit til helga så kan jo si hva jeg synes som gjest etter det
Maja_83 Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Vi skal holde bryllupsfest der neste år! Perfekt sted siden det er 8 minutter fra oslo sentrum med bil, hage med partytelt, sjøutsikt, og plass til 60 stk til middag og totalt 100 stk til festen Og for oss var det avgjørende at vi kan stille med alkohol selv, for da er mange kroner spart!
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 Jeg skal dit til helga så kan jo si hva jeg synes som gjest etter det å ja, kan du ikke det? det er i dag det. jeg har tenkt så mye på det for jeg visste det skulle være bryllup der i dag - og så ble jo været så leit i dag, enda så pent det var i går! jeg vil gjerne vite hvordan det var ferske erfaringer er helt supert! takk for tipset om kirken, forresten. vi var oppe og tittet på den - den så utrolig sjarmerende ut. vi skal altså gifte oss neste år og det går sakte opp for meg at alle de jentene som har tenkt mye på seg selv som brud - og den store dagen, har et stort fortrinn! jeg er altså helt komplett grønn på området. absolutt hele området. jeg var inne i en brudekjolebutikk (er det det som heter brudesalong) i går, hvilket var første gang i mitt liv... vil dog tro at det går seg pent til likevel. sånn litt etter litt! vi har reservert villa lilleborg. for oss er også det med at man kan ta med alkohol selv helt avgjørende mht. vårt budsjett, men jeg har plutselig hørt så mye rart at jeg altså gjerne vil høre om andres (deres) erfaringer. så tusen takk så langt - og videre
emi Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 (endret) *opprydding* Endret 17. september 2007 av emi
Gjest Gjestebrura Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 Litt? Stedet er fint det, men dere må følge godt med. sukk. jeg blir sånn i tvil altså. hvor ille er det, og hva bør en allerhelst følge best med på? det jeg har fått med meg er at det brått kan bli utrolig mye dyrere enn man i starten har trodd - prisen øker for hver gang man prater med henne, at man ikke kan få pynte selv (selvom det står at det er et alternativ) osv... begge deler passer meg veldig dårlig og begge deler handler om lavt budsjett uten åpning for store sprekker... er det noe mer?
emi Skrevet 4. august 2007 #9 Skrevet 4. august 2007 (endret) *opprydding* Endret 17. september 2007 av emi
wims Skrevet 4. august 2007 #10 Skrevet 4. august 2007 Kan du ikke registrere deg, så tar vi det på pm? jo! sendt pm nå
emi Skrevet 4. august 2007 #11 Skrevet 4. august 2007 (endret) *opprydding* Endret 17. september 2007 av emi
wims Skrevet 4. august 2007 #12 Skrevet 4. august 2007 Jeg har svart deg, kan du svare meg tilbake?done
emi Skrevet 4. august 2007 #13 Skrevet 4. august 2007 (endret) *opprydding* Endret 17. september 2007 av emi
Arwen Skrevet 4. august 2007 #14 Skrevet 4. august 2007 Var der i går jeg var bryllup der da også. Nydelig med vielsen ute i hagen. Desverre måtte jeg gå før middagen var ferdig så jeg aner ikke hvordan festen var. Forrett og hovedrett smaket fantastisk så maten er hvertfall god. Det var nydelig pyntet, men inbiller meg at bruden hadde en ganske stor finger med i spillet der. Litt trangt om plassen, men det overlever man.
wims Skrevet 4. august 2007 #15 Skrevet 4. august 2007 Var der i går jeg var bryllup der da også. Nydelig med vielsen ute i hagen. Desverre måtte jeg gå før middagen var ferdig så jeg aner ikke hvordan festen var. Forrett og hovedrett smaket fantastisk så maten er hvertfall god. Det var nydelig pyntet, men inbiller meg at bruden hadde en ganske stor finger med i spillet der. Litt trangt om plassen, men det overlever man. da var de de som vant sola denne helgen
Gjest Gjest_nadsat69_* Skrevet 20. august 2007 #16 Skrevet 20. august 2007 (endret) Hei, Jeg kan desverre ikke registrere meg på denne siden ettersom det er en eller annen feil med deres system. Jeg skal gifte meg neste år og har booket Villa Lilleborg. Leser at det ser ut som om det er problemer med enkelte ting i forbindelse med dette og dette er selvsagt noe jeg nå blir litt urolig over. Kan noen som har hatt erfaring med Villa Lilleborg si hva som er problemfullt og eventuelt hva jeg bør sjekke ekstra nøye. Dere kan ta kontakt privat om dere vill på xxx Bekymret brud Epostadresse fjernet. Reglene. Arwen (mod) Endret 20. august 2007 av Arwen
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2007 #17 Skrevet 22. august 2007 Jeg skal gifte meg neste år og har booket Villa Lilleborg. Leser at det ser ut som om det er problemer med enkelte ting i forbindelse med dette og dette er selvsagt noe jeg nå blir litt urolig over. Kan noen som har hatt erfaring med Villa Lilleborg si hva som er problemfullt og eventuelt hva jeg bør sjekke ekstra nøye. når skal du gifte deg?
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2007 #18 Skrevet 22. august 2007 Jeg lurer også veldig på erfaringer fra Villa Lilleborg. Kan ikke du WIMS oppsummere noe av det du sendte til EMI på PM for oss andre også?
emi Skrevet 22. august 2007 #19 Skrevet 22. august 2007 (endret) *opprydding* Endret 17. september 2007 av emi
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2007 #20 Skrevet 6. september 2007 når skal du gifte deg? Neste år 2008 til våren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå