Gå til innhold

Maldivene


Noldus

Anbefalte innlegg

Noen som har vert der på ferie?? Vurderer å dra dit en eller to uker neste vår. Har prøvd å søke litt rundt på nette, funnet masse info, men ikke noe om pris. Noen som har peiling??

Burde jeg kjangse på en eller to uker?? Eller en mellomting?? Forsto det slik at det var mye ulike aktiviteter og utflukter en kunne bli med på, så en uke er kanskje litt lite..

Glad for alle svar =) :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlig hadde jeg ikke orket mer enn en uke på et slikt "badested". Hadde antagelig prøvd å kombinere det med noe annet. Kanskje noe i India. En uke i Egypt og så en uke på Maldivene høres heller ikke dumt ut for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Maldivene i juli på bryllupsreise. Helt helt fantstisk. Råeste stedet jeg har vært. men dette er ett rolig romantisk sted, så man drar ikke dit på guttetur for å si det sånn. men det er helt nyyydelig, krystallklart vann, flotte bungalower, god mat, topp service osv. Når det gjelder priser er det titall forskjellige resorter å velge mellom i forsjkellige prisklasser, så det spørs hvor mye du ville legge i det. Sjekk ut drømmeferier, de har godt utvalg. Vi var der i 10 dager og kombinerte det med 4 dager i dubai. Perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg var på Sun Island på Maldivene med kona for noen år siden og det var fantastisk. Du kan se masse bilder i reisebrevet som jeg har lagt ut på min hjemmeside http://gardkarlsen.com/sun_island_index.htm . Dersom du er på jakt etter en flott strand destinasjon og bare ønsker å bade, snorkle, slappe av osv så er dette plassen. Jeg ville også prøvd å kombinere det med noen dager i Dubai...da får du både i pose og sekk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontakt manta reiser - de er gode på Maldivene! Reiste med dem i mai i fjor (og hadde en stopp på Sri Lanka på veien hjem!) KJempetur (selv om jeg foretrakk Sri lanka selv - litt mer eksotisk og ting som skjer) =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...