Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hva spiser du til lørdagskos :popcorn:

Endret av Lund
Videoannonse
Annonse
Gjest puselabb
Skrevet

Jeg spiser smågodt (mest sure ting og sjokolademus) og potetgull (Kims bamser eller Mexican Fiesta som regel). I det siste har det blitt en del saltstenger og chilinøtter. For meg er også vannmelon, jordbær og nektariner "godteri", men det spiser jeg også mye ellers i uka.

Gjest Elastica
Skrevet

Bortsett fra overskuddet fra smågodtet til guttene mine (det som ikke kan deles på tre), har jeg ingen spesiell godtedag på lørdager. Dersom jeg skal kose meg ekstra med godteri, står sure og seige gelefigurer og mørk sjokolade øverst på ønskelisten. Jeg er en uhelbredelig smågodtspiser.

Skrevet

Mørk sjokolade og potetgull. Jeg er også veldig svak for sure frosker, men det spiser jeg ikke hver lørdag.

Skrevet

Superchips (salt) er mitt faste lørdagsgodt. Lørdagen blir ikke helt den samme uten.(..) Ellers hender det jeg kjøper smågodt (sure ting gjerne). Er også veldig glad i Panda lakris og Smash. Hender at jeg unner meg det en gang i blant.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Vi pleier ha pizza om kvelden noe før dagsrevyen, og noe sånt som brownies etter nyhetene og lottotrekningen til kveldsunderholdningen. Eller vi kan vente med godiset helt til aidensfield begynner. Det kommer an på hvem som er hjemme.

Godiset er brownies som regel, men kan også være en nylaget hvetestang, eller bare smågodt. Da er det kun sjokoladen som gjelder. Ingen, og jeg mener ingen, plukker de der gummisakene. Nei huff.

Skrevet (endret)

Hvis vi skal kose oss, spiser vi som regel sen middag, gjerne taco, mens vi ser film. Sjeldent godteri. Spiser ofte mango med vaniljekesam til dessert, og grønnsaker og dip som snacks. Synes det er bedre.

Eller så popper vi kanskje popcorn.. Ellers så er wasabikikerter KJEMPEGODT!! Det er så sterkt at man nesten griner, men man blir helt hekta :ler:

Edit: Nachos med bønnepaste, jalapeños og ost bakt i ovnen er forresten kjempgodt!

Endret av Rainbow Brite
Skrevet
Eller så popper vi kanskje popcorn.. Ellers så er wasabikikerter KJEMPEGODT!! Det er så sterkt at man nesten griner, men man blir helt hekta :ler:

Hvor kjøper du dette? Kjøper alltid noe som kalles wasabinøtter i Sverige, elsker dem! Men har ikke funnet noe lignende her i Norge.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Pleier ikke å ha noe ordentlig lørdagsgodt. Samboeren skal ofte ha Sørlandschips på fredagskvelden, noe jeg også spiser litt av. Men er ikke kjempebegeistret for potetgull. Foretrekker heller ordentlig mørk sjokolade. Mørk sjokolade med mintfyll er det beste som fins, men sjelden jeg kjøper det (fordi jeg ikke tar meg råd til fazermint hver uke). Så hvis det er opp til meg, blir det enten mørk sjokolade eller is når vi skal kose oss. Sjelden vi kjøper annet godteri.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Det varierer. Cheese Doodles, potetgull, sjokolade, gummidigg, smågodt, nøtter, is, Hockey Pulver (nam nam), lakris, big ben og i det hele tatt alt godteri. Vi er veldi glad i godteri på lørdager. :wow:

Skrevet

har ingen spesiell godtedag....men når jeg har lyst på godis blir det gjerne ostepop eller noe salt sånn som chips, saltstenger, nøtter osv. Liker også de snacks posene som den lille nøttefabrikken har der du går noe som ligner på chips men er laget av ris med meksikansk smak osv.

Skrevet
Hvor kjøper du dette? Kjøper alltid noe som kalles wasabinøtter i Sverige, elsker dem! Men har ikke funnet noe lignende her i Norge.

De har noen fake på tyrkiske butikker, som sultan etc, det er sikkert de du snakker om, som ligner mer på vanlige erter rullet i wasabi, men de ekte sakene kjøper man på japantorget på majorstua! :jepp: Elsker den butikken, jeg gråter sju hav hvis den blir lagt ned! Er like redd for det hver gang jeg skal dit, siden den ligger så avsides :rødme:

Gjest Huldali
Skrevet

Nå har ikke jeg noe vane med å kose meg med noe på lørdager, men hvis jeg virkelig skal kose meg må det bli is! Helst Dream isen, den med sjokolade.

Ellers må jeg nesten ha potetgull/ost og kjeks/saltepinner (noe salt) når jeg drikker vin (det er jo gjerne en lørdag).

Men frukt med kesam eller en stor og god bolle med vanilje yoghurt og syltetøy er like mye lørdagsgodt for min del (fordi om det kanskje ikke blir på en lørdag).

  • 4 måneder senere...
Skrevet
Hva spiser du til lørdagskos :popcorn:

Spiser som regel sjoklade, men noen ganger kjøper jeg drops eller smågodt. Da med søte og sure ting. Liker ikke salt godteri noe særlig.

Skrevet

"Riskrem"

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Jeg blander cottage cheese med vaniljekesam, så søter jeg det til med flytende natreen. SÅ tiner jeg opp og koker opp frosne jordebær og moser det med en moser. søter til med flytende natreen. så har jeg den deilig varme bærsausen over :)

Hvis jeg ikke bruker bærsaus tar jeg kakaopulver (70%, eller oboy uten sukker), eller så bruker jeg kanel.

Veldig godt med hakkede nøtter over også, og rosiner.

Da kooooooooooooooooooooooooooooooser jeg meg=)=)=)=)=)

Skrevet
Hvor kjøper du dette? Kjøper alltid noe som kalles wasabinøtter i Sverige, elsker dem! Men har ikke funnet noe lignende her i Norge.

Det finnes også på ST hanshaugen i en utlendks butikk som jeg ikke husker navnet på...

Den er på Ullevålsveien i St Hanshaugen "sentrum"...

Hvis du bor i Oslo da?

Plopp

Skrevet

Spiser stort sett smågodt (sure og søte godterier).

En sjelden gang potetgull e.l.

Skrevet
"Riskrem"

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Jeg blander cottage cheese med vaniljekesam, så søter jeg det til med flytende natreen. SÅ tiner jeg opp og koker opp frosne jordebær og moser det med en moser. søter til med flytende natreen. så har jeg den deilig varme bærsausen over :)

Hvis jeg ikke bruker bærsaus tar jeg kakaopulver (70%, eller oboy uten sukker), eller så bruker jeg kanel.

Veldig godt med hakkede nøtter over også, og rosiner.

Da kooooooooooooooooooooooooooooooser jeg meg=)=)=)=)=)

Grøss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...