Ephemera Skrevet 3. august 2007 #41 Del Skrevet 3. august 2007 Er innom og gir deg litt . Så får du spise den som den er og drikke melk til... eller smelte den og blande med melk eller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 3. august 2007 Forfatter #42 Del Skrevet 3. august 2007 Takk takk, sjokolade hjelper mot kjip jobb;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 3. august 2007 #43 Del Skrevet 3. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 3. august 2007 #44 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg er trøtt sammen med deg jeg Men min trøtthet skyldes ikke baby i magen, men lavt jernlager.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 3. august 2007 #45 Del Skrevet 3. august 2007 Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 3. august 2007 Forfatter #46 Del Skrevet 3. august 2007 Æsj, nå har det skjedd noe creepy.... Samboeren min skulle logge seg inn på facebook( det var nede før i dag pga vedlikehold) og så får han beskjed om at det er feil brukernavn. Så gikk han inn på min og der er han søkk borte.. Søker man på navnet hans kommer det heller ikke noe opp.. Har sendt mail til de, men syns det er ganske ekkelt. Lurer på om det er en feil eller om det er noe hacking... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 3. august 2007 #47 Del Skrevet 3. august 2007 De har jo hatt en del problemer i det siste så det er sikkert bare en feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 3. august 2007 #48 Del Skrevet 3. august 2007 http://forbruker.no/digital/nyheter/data/article1913989.ece Er visst flere som har fått slettet kontoen sin. Står om det i en tråd her på KG også. Min konto var nede nesten hele bursdagen min (31.7). Heldigvis var den der senere på dagen. Men to private meldinger som noen hadde sendt, kom aldri til meg. Fikk bare e-post om det. Dårlig gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsP Skrevet 3. august 2007 #49 Del Skrevet 3. august 2007 Der var du ja! Jeg fant deg jo en annen plass,men skjønte heldigvis såpass at graviditeten var hemmelig enda. Men nå kan jeg roooope det ut: GRATULERER!!! :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 3. august 2007 Forfatter #50 Del Skrevet 3. august 2007 Der var du ja! Jeg fant deg jo en annen plass,men skjønte heldigvis såpass at graviditeten var hemmelig enda. Men nå kan jeg roooope det ut: GRATULERER!!! :juhu: :juhu: :juhu: ÅÅ så du har vist det fra det foruumet du vet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. august 2007 #51 Del Skrevet 3. august 2007 Er det sånn at det er offisielt IRL også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsP Skrevet 3. august 2007 #52 Del Skrevet 3. august 2007 ÅÅ så du har vist det fra det foruumet du vet?? Ja. Har du ikke sett pm'en jeg sendte deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 3. august 2007 Forfatter #53 Del Skrevet 3. august 2007 Ja. Har du ikke sett pm'en jeg sendte deg? Nei,,, det har jo vært feil på det andre forumet vet du så alle pm`ne ble borte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 3. august 2007 Forfatter #54 Del Skrevet 3. august 2007 Er det sånn at det er offisielt IRL også? Nei egentlig ikke. Noen som vet det, men ikke noen av våre felles venner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 3. august 2007 Forfatter #55 Del Skrevet 3. august 2007 SPØRSMÅL TIL FRYSEPULVER: Møtet vi planla var i går, når kan du? Kom med noen forslag så kan sikkert jeg og vampis vri oss rundt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 4. august 2007 #56 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg vil også! Men er ikke i Oslo da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsP Skrevet 4. august 2007 #57 Del Skrevet 4. august 2007 Nei,,, det har jo vært feil på det andre forumet vet du så alle pm`ne ble borte... Åå,det visste jeg ikke... Er ikke så aktiv der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. august 2007 #58 Del Skrevet 4. august 2007 Hei hei Gratulerer så mye med graviditeten Og ha en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 4. august 2007 #59 Del Skrevet 4. august 2007 Nei egentlig ikke. Noen som vet det, men ikke noen av våre felles venner.. OK, da skal jeg ikke forsnakke meg ikke at jeg snakker med de så ofte men man vet jo aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 4. august 2007 Forfatter #60 Del Skrevet 4. august 2007 OK, da skal jeg ikke forsnakke meg ikke at jeg snakker med de så ofte men man vet jo aldri Supert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg