Gå til innhold

Gravide Grace.

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Beklager sen oppdatering, rakk ikke pc`n før jeg måtte reise på et kveldsmøte..

Babyen er en liten :babygutt: . Pappaen er veldig stolt fordi han gjettet riktig og jeg tok feil.

Alt er bra ellers, mens termin er flyttet til 11 mars! Noe som gjorde meg veldig glad. For det vil si at det er enda kortere igjen å jobbe. :fnise: Og ikke minst litt kortere å vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fremdeles litt i sjokk over at det ikke er jente jeg :ler:

Ja vet du at jeg er liksom ikke helt sikker på om jeg tror på det enda jeg.... Enda jeg så det tydelig på ultralyden... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En prins! Så koselig, selv om jeg var overbevist om at det var jente der inne. Kanskje det har noe med tickeren din å gjøre, fargen på den, mener jeg :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan vi ikke bare late som at de tok feil? Kjøpe rosa klær og sånt? :sjarmor:

Nope!

Var en venninne også i går som sa at gutter kan jo bruke rosa da. Men det kan de så absolutt ikke.

Dette skal bli en ordentlig gutt... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinduskarmen

Knallkommentar fra en kollega:

Jeg fortalte at jeg var så forundret over at min venninne (altså du) skulle få jente og ikke gutt. Så da måtte jeg forklare dette med jente og guttemager. Svaret hans ble:

"Så da blir det en homofil gutt da?"

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Knallkommentar fra en kollega:

Jeg fortalte at jeg var så forundret over at min venninne (altså du) skulle få jente og ikke gutt. Så da måtte jeg forklare dette med jente og guttemager. Svaret hans ble:

"Så da blir det en homofil gutt da?"

:hoho:

:overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de har masse søte gutteklær også, altså! Ihvertfall til baby!! Jeg fikk utfoldet meg på H&M igår (og hva gjorde vel det når sambo dro kortet :lol:). Skal se om jeg får lagt ut bilder i bloggen min, hvis jeg får somlet meg til å begynne å bruke den... Men jeg hadde nesten lyst til å kjøpe gutteklær til babyen din, Grace :rødme:

Forresten: Vi må finne et KG-navn til gutten din!

Og: Du må endre tickeren din, siden terminen ble fremskyndet!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...