Ephemera Skrevet 31. august 2007 #321 Del Skrevet 31. august 2007 Du har en nyyyydelig mage!!! Kjempenydelig mage!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 31. august 2007 Forfatter #322 Del Skrevet 31. august 2007 Kan jeg også få tilgang? Selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 31. august 2007 #323 Del Skrevet 31. august 2007 Hei hei - håper du får ei strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 31. august 2007 Forfatter #324 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Takk takk! Jeg er husmor på beste viset. Tenkte jeg skulle overraske sambo med et strøkent soverom med nytt sengetøy og etc når han kommer hjem... Og for de som lurer; ja jeg har baktanker med det Endret 31. august 2007 av Grace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsP Skrevet 31. august 2007 #325 Del Skrevet 31. august 2007 Takk takk! Jeg er husmor på beste viset. Tenkte jeg skulle overraske sambo med et strøkent soverom med nytt sengetøy og etc når han kommer hjem... Og for de som lurer; ja jeg har baktanker med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 31. august 2007 #326 Del Skrevet 31. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsP Skrevet 31. august 2007 #327 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg finner ikke bloggen jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 31. august 2007 #328 Del Skrevet 31. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 31. august 2007 #329 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg kommer ikke inn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 31. august 2007 Forfatter #330 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg kommer ikke inn... Nå da? Ser ut som de jeg la til i dag plutselig var borte fra listen.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsP Skrevet 31. august 2007 #331 Del Skrevet 31. august 2007 Der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 31. august 2007 #332 Del Skrevet 31. august 2007 Nå virket det God helg forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. september 2007 Forfatter #333 Del Skrevet 1. september 2007 Fikke en veske i dag som jeg har bestillt, men det var ikke den jeg trodde.. Vet ikke om det er jge eller nettbutikken som har tatt feil, men ender vel opp med å selge denne. For den var ikke sånn jeg skulle ha. *furter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 1. september 2007 #334 Del Skrevet 1. september 2007 Hvordan var det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. september 2007 Forfatter #335 Del Skrevet 1. september 2007 Hvordan var det? Jeg hadde bestillt denne i svart men det ser ut som jeg fikk denne isteden Og de er jo ganske forskjellige kan man si... Har sendt de mail nå for å høre om jeg kan få levere den tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 1. september 2007 #336 Del Skrevet 1. september 2007 Jøss... Du skal ha 14 dagers returrett på netthandel i Norge. Hvis ikke de har noen opplysninger om returett har du skikkelig lang tid på deg. De plikter seg nemlig til å opplyse om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. september 2007 Forfatter #337 Del Skrevet 1. september 2007 Jøss... Du skal ha 14 dagers returrett på netthandel i Norge. Hvis ikke de har noen opplysninger om returett har du skikkelig lang tid på deg. De plikter seg nemlig til å opplyse om det. Ahh, kjekt å vite. Tror ikke det skal være noe problem altså. Den butikken virker ganske seriøs så Ellers? Gjør du noe spennende i dag? Jeg er hjemme alene og kjeder meg jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 1. september 2007 #338 Del Skrevet 1. september 2007 Ikke stort, skal legge Maja snart og da skal jeg bruke kvelden på å rydde og vaske litt. Sånn er lørdagene når man får barn det er koiprisen på tv i kveld da. Kikker vel litt på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. september 2007 Forfatter #339 Del Skrevet 1. september 2007 Ikke stort, skal legge Maja snart og da skal jeg bruke kvelden på å rydde og vaske litt. Sånn er lørdagene når man får barn det er koiprisen på tv i kveld da. Kikker vel litt på det. Ja akkurat nå sklulle jeg ønske det var et barn her siden jeg kjeder meg sånn. Men bra det er noe på tv i kveld da, så går tiden litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. september 2007 #340 Del Skrevet 1. september 2007 Du får helt sikkert byttet den veska, ja! Ville kanskje ringt Shoppingmall først, jeg, for det blir jo helt feil at du skal betale returporto også, hvis de har gjort feil. Uansett får du byttet dem - det er returrett sånn som Arwen sier Den veska du skulle ha var veldig fin, forresten! Jeg bruker jo stort sett bare stelleveske, men har greid å kjøpe meg to Friis-vesker, jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg