Gå til innhold

Gravide Grace.

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk takk!

Jeg er husmor på beste viset. Tenkte jeg skulle overraske sambo med et strøkent soverom med nytt sengetøy og etc når han kommer hjem...

Og for de som lurer; ja jeg har baktanker med det ;)

Endret av Grace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk!

Jeg er husmor på beste viset. Tenkte jeg skulle overraske sambo med et strøkent soverom med nytt sengetøy og etc når han kommer hjem...

Og for de som lurer; ja jeg har baktanker med det ;)

:sjarmor::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikke en veske i dag som jeg har bestillt, men det var ikke den jeg trodde.. :kjefte:

Vet ikke om det er jge eller nettbutikken som har tatt feil, men ender vel opp med å selge denne. For den var ikke sånn jeg skulle ha.

*furter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss...

Du skal ha 14 dagers returrett på netthandel i Norge. Hvis ikke de har noen opplysninger om returett har du skikkelig lang tid på deg. De plikter seg nemlig til å opplyse om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jøss...

Du skal ha 14 dagers returrett på netthandel i Norge. Hvis ikke de har noen opplysninger om returett har du skikkelig lang tid på deg. De plikter seg nemlig til å opplyse om det.

Ahh, kjekt å vite. Tror ikke det skal være noe problem altså. Den butikken virker ganske seriøs så ;)

Ellers? Gjør du noe spennende i dag?

Jeg er hjemme alene og kjeder meg jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stort, skal legge Maja snart og da skal jeg bruke kvelden på å rydde og vaske litt. Sånn er lørdagene når man får barn :ler: det er koiprisen på tv i kveld da. Kikker vel litt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stort, skal legge Maja snart og da skal jeg bruke kvelden på å rydde og vaske litt. Sånn er lørdagene når man får barn :ler: det er koiprisen på tv i kveld da. Kikker vel litt på det.

Ja akkurat nå sklulle jeg ønske det var et barn her siden jeg kjeder meg sånn. Men bra det er noe på tv i kveld da, så går tiden litt..

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får helt sikkert byttet den veska, ja! Ville kanskje ringt Shoppingmall først, jeg, for det blir jo helt feil at du skal betale returporto også, hvis de har gjort feil. Uansett får du byttet dem - det er returrett sånn som Arwen sier :)

Den veska du skulle ha var veldig fin, forresten! Jeg bruker jo stort sett bare stelleveske, men har greid å kjøpe meg to Friis-vesker, jeg også... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...