Gå til innhold

Gravide Grace.

Grace

Anbefalte innlegg

Om noen av dere forresten skulle være inntresert i en bok om Quiltegleder så gi et lite pip...

Jeg er nemlig så distre at jeg ikke husket å avbestille månedens bok, og jeg har ikke tenkt til å drive med noe Quiltegreier!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal på pilates igjen i dag. Trives veldig godt der. Håper jeg kan fortsette der når babyen har kommet også..

Passerte forresten 12 uker mens jeg var bortreist, men må innrømme at jeg ikke akkurat er noe roligere av den grunn.

Har ikke følt meg særlig gravid de siste dagene, men har funnet ut at jeg ikke kan fly til legen en gang i uka så jeg får bare prøve å tenke at alt er ok.

vel, er vel snart på tide å stupe i dusjen.

Venter bare på noe klær jeg prøver å klore litt..

Husker ikke hvor lenge de har ligget.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frysepulver
Om noen av dere forresten skulle være inntresert i en bok om Quiltegleder så gi et lite pip...

Jeg er nemlig så distre at jeg ikke husket å avbestille månedens bok, og jeg har ikke tenkt til å drive med noe Quiltegreier!! :fnise:

:vinke: Hva skal du ha for den? Har innmari lyst til å lære meg sånt, men får ikke lønn før den 12...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Hva skal du ha for den? Har innmari lyst til å lære meg sånt, men får ikke lønn før den 12...

Du kan få den.. Bare glad for at den ikke blir liggende her å tørke støv... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo lengre jo bedre tenker jeg når jeg klorer :ler:

Du forresten, jeg har opprettet en sånn privat blogg, og gitt flere tilgang. Men de ser den ikke.. Peiling på hva jeg har gjort feil?

Har gitt deg tilgang også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det dere klorer?? :klø: Husker jeg prøvde å klore dongeribukser når jeg var fjortis (jada, jeg er litt eldre enn dere, så det er ikke sikkert dere husker den moten ;))...

Og kan jeg også få tilgang til bloggen din, Grace? *spør pent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvite topper som jeg har hatt på når jeg kokte tomatsaus for eksempel :sjenert:

Aha... smart! Jeg pleier å spraye på Wanich eller Biotex på sånne flekker før jeg vasker dem, men klor er sikkert lurt det også :)

Arwen: Bare vent til Maja skal begynne å spise tomatbasert middag på glass... sånn med oransje farge... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må trykke på publish :) Men det siste innlegget skal synes tror jeg.

Men det gjorde jeg på to av innleggene... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det dere klorer?? :klø: Husker jeg prøvde å klore dongeribukser når jeg var fjortis (jada, jeg er litt eldre enn dere, så det er ikke sikkert dere husker den moten ;))...

Og kan jeg også få tilgang til bloggen din, Grace? *spør pent*

Du har fått tilgang;) men vet ikke om du får til å se den?

Hvite topper som jeg har hatt på når jeg kokte tomatsaus for eksempel :sjenert:

:Nikke:

Også er noen av de hvite klærne mine misfarget under armene pga deo, så det er også greit å klore..

Aha... smart! Jeg pleier å spraye på Wanich eller Biotex på sånne flekker før jeg vasker dem, men klor er sikkert lurt det også :)

Arwen: Bare vent til Maja skal begynne å spise tomatbasert middag på glass... sånn med oransje farge... :fnise:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...