Gå til innhold

hvilke is liker du?


Lund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har stor sans for den gode, gamle Sandwich-isen og også Båtis....rett og slett fordi de smaker godt. Av kuleis liker jeg best Ben&Jerry's "Chocolate Chip Cookies with fudge and brownies", pistasj med sjokoladebiter blant de norske :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stor sans for den gode, gamle Sandwich-isen og også Båtis....rett og slett fordi de smaker godt. Av kuleis liker jeg best Ben&Jerry's "Chocolate Chip Cookies with fudge and brownies", pistasj med sjokoladebiter blant de norske :sol:

Jeg er ganske lik deg dær,sandwick-isen er kjempe god :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmmmm.. sandwich! Ingen over, ingen ved siden - eller jo, soft-is med jordbærstrø. Nam igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det,har ikke hørt om det??????

Hehe, det er ikke en is, det er bare at det første innlegget mitt ble postet to ganger. Altså to like innlegg etter hverandre. Derfor endret jeg bare det siste sånn at folk skal slippe å lese det samme innlegget to ganger bare. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er ikke en is, det er bare at det første innlegget mitt ble postet to ganger. Altså to like innlegg etter hverandre. Derfor endret jeg bare det siste sånn at folk skal slippe å lese det samme innlegget to ganger bare. :)

oK, :dåne: :rodme::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg

Liker alt, men ender alt for ofte opp med Sandwich. Det har også kommet en ny mango-is som er god. Colombi egg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blanca

Jeg liker best Rundpinne (veldig glatt vaniljeis) og Båtis.

Favoritten gikk ut av produksjon for mange år siden. Den het Spinn og var beger med vaniljeis og jordbær/mint-rippel :wow:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Colombiegg, williamspæreisen og ananasspilt :sikle:

:is:

Har smakt på den,helt grei.Men den beste er båtisen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser kun italiensk is. Hvit sjokolade, straticella og niccolio er favorittene. Har noen smakt isen på dolce vita? :hjerter: :dåne: :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...