Gå til innhold

Vondt i overarm etter fall

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

For 3 uker uker siden falt jeg og fikk vondt i overarm og lår. Besvimte, men bare noen sekunder tror jeg. Da jeg våknet hadde jeg så vondt i armen at jeg begynte å gråte. Det var ingen problemer med å bevege den så jeg dro ikke på legevakta. Dagen etter var den enda vondere. Etter det har den blitt gradvis bedre men jeg har fortsatt søvnproblemer fordi det er vondt når jeg snur meg om natten. Den siste uken har det ikke blitt bedre. Og det er spesielt vondt hvis jeg løfter armen over 90 graders vinkel. Har ikke vært hoven eller blå. På låret fikk jeg et stort mørk lilla blåmerke, men det har ikke vært i nærheten av så vondt som armen. Låret ble helt bra etter noen dager.

Er det normalt å ha vondt etter så lang tid? Kan jeg ha fått et brudd likevel? Hvis det har vært et brudd er det vel uansett for sent å gjøre noe nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kun et råd : Oppsøk lege snarest.

Skrevet

Ofte kan det gjøre minst like vondt å være skikkelig forslått, som å brekke noe...I og med at du fremdeles har sterke smerter, er det beste rådet å oppsøke lege. Han/hun kan undersøke deg ordentlig og eventuelt sende deg videre til røntgen.

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for svar! :) Ringer legen i morgen.

Gjest Gjest
Skrevet

Minner meg om den gang jeg ramlet. viste seg at skulderen var ut av ledd. En fysitera vil se det.

Skrevet

Håper du finner ut av det. God bedring :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...