Gå til innhold

Multer i bløtkaken


Gjest No wonder woman

Anbefalte innlegg

Jeg skal lage en tredelt bløtkake og skal ha krem og multer i den ene delen, men er usikker på hva som passer til i den siste delen. Har du noen tips å dele med meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Mim*

Det er ikke så mye som går sammen med molter. Og egentlig er det en smak som holder i seg selv. Hadde gått for molter og krem mellom alle lagene, jeg.

Endret av *Mim*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har en oppskrift på bløtkake med multer. Fyllet er krem blandet med multer/multesyltetøy. Den skal dynkes med eplesaft og ha krokanisskiver på toppen sammen med multer og krem.

Jeg har ikke prøvd den selv, så jeg vet ikke hvordan det smaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest -eline-

Mener mamma dynker bløtkake med multebær og krem inni med vaniljesaus (sånn vanlig pakke fra tine), da blir den visst ganske så saftig og god (jeg spiser ikke bløtkaker så ikke vet jeg, men samboeren min er veldig glad i hennes bløtkaker så... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en nerd jeg er. Leste fort på meldingene fordi jeg hadde det travelt og suste av sted på butikken. Handlet og kom hjem uten krokan. Sendte mannen min på butikken og han kom hjem med krokanrull. Jeg smelter den og synes det ser lite ut. Blander i litt melk og den vil selvsagt ikke stivne. care finner leter frebilks i matskapet og finner en pakke romkrem. Blander det med krokanen og vips, et nytt rom-krokanfyll. Nesten hele kaken gikk, så det kunne ikke være så gæli.

Takk for tips til alle. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...