Gå til innhold

Spiser du dyrelik?

Fremhevede innlegg

Gjest nimbus
Skrevet

Jeg spiser deler av dyrelik, men bare mordoffer, selvdøde dyr holder jeg meg langt unna. Av og til spiser jeg dem rå, men vanligvis blir de varmebehandlet på et vis.

Fisk og krabber dreper jeg av og til selv før jeg spiser dem, og jeg er så slem at jeg ikke engang spiser kamikazeepler, men river dem rett av grenene! Barne-epler som ikke er helt modne ennå, nam!

Videoannonse
Annonse
Gjest Nedfall
Skrevet
[....]

og jeg er så slem at jeg ikke engang spiser kamikazeepler, men river dem rett av grenene! Barne-epler som ikke er helt modne ennå, nam!

Ordene "babymais" og "babygulerøtter" fikk nettopp en veldig dyster klang..

Skrevet

Så teit å provuserende innleggstittel.

Skrevet

Jeg synes kjøtt smaker forferdelig vondt, men spiser det fem ganger om dagen bare for å irritere trådstarter.

Gjest Gomez Addams
Skrevet
Dersom du er som de fleste av oss, så spiser du antageligvis kjøtt som en del av kostholdet ditt. Men har tanken slått deg at det egentlig er dyrelik du spiser da. Litt ekkelt å tenke på synes jeg. Er du en likspiser? :spy:

Her er ihvertfall en artikkel om noen som ikke kunne tenkt seg å gå til sengs med likspisere. Noe å tenke på?

http://www.siste.no/utenriks/article2903684.ece

hva er forskjellen på at et menenske spiser kjøtt og at en løve gjør det ?

Skrevet
hva er forskjellen på at et menenske spiser kjøtt og at en løve gjør det ?

Ingen forskjell overhodet. De er begge likspisere!

Gjest tomat Mina
Skrevet

Jeg også er en likspiser :tommel:

Spiser kvernet dyrelik presset inn i en grisetarm også jeg da- det kalles "lik"pølse

Det beste jeg vet av dyrelik er faktist babysauer - det kalles "lik"lam

:spise: Så liker jeg ihjelslått fisk, både stekt, kokt or rå fisk

Skrevet
Er det flere?

De få gangene jeg spiser kjøtt, da er det helst døde dyr det er snakk om, ja.

Det var forresten en avisreportasje for ikke så lenge siden om en fisk som ble servert og fortært levende på en resturant. Så dere det? Motbydelig.

Skrevet
Den var morsom, men slår hverken kjøttdeig eller Tyrkia.

Har du link til Tyrkia? :)

Gjest Sativa
Skrevet

Ja jeg spiser dyrelik, og jeg tror faktisk jeg har visst hvor koteletten kommer fra siden jeg begynte å spise det.

Jeg kjenner en del vegetarianere, og jeg vet ikke om noen som lider så ofte av mangelsykdommer og må få sprøyter i hue og ræva som dem. Synes heller man skulle bekymre seg om alt sukkeret man trøkker i seg. Både rent og i form av mel og stivelse.

På toppen av det hele så ligger jeg faktisk med en som både spiser lik og sukker. Men jeg er jo så horny så jeg bryr meg ikke om det.

Dessuten finnes det vel verre egenskaper hos et menneske enn å spise kjøtt?Slemminger for eksempel. Tror ikke jeg ville ligget med en slemming.

Gjest Nedfall
Skrevet
Jeg synes kjøtt smaker forferdelig vondt, men spiser det fem ganger om dagen bare for å irritere trådstarter.

ROTFLMAO !

Gjest tomat Mina
Skrevet

Jeg spiser EGG, er jeg på en måte fosterspiser da :klaske:

Hvor skal dette ende.... :overrasket:

Skrevet

Likspiser her også, bare jeg slipper Dracula-varianten. :tronderbart:

Skrevet

Jeg foretrekker å spise blodige okselik som knapt nok har berørt en stekepanne. Biff er nemlig det beste jeg vet. :spise:

Men jeg kommer neppe til å sette lammelår på menyen igjen, heretter blir jeg kun å servere rosastekte lammelik til mine gjester. Nammenamm.

Gjest Trolletrine
Skrevet

Jepp,det gjør jeg!Noe også de fleste andre dyrearter også gjør for å overleve(for joda,-vi TRENGER faktisk proteiner!!!...).

Men dere som er vegetarianere pga av dyrevern osv,-spiser dere blåskjell,krabber osv?For de er jo også levende vesener?..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...