Gå til innhold

Spiser du dyrelik?

Fremhevede innlegg

Gjest Bellatrix
Skrevet
Åja, den ja. Jeg tenkte på en annen.

Er det flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likspiser jeg og. Innimellom spiser jeg til og med likene i rå tilstand, både fiskelik og dyrelik, namnam :sjarmor:

Skrevet (endret)
Likspiser jeg og. Innimellom spiser jeg til og med likene i rå tilstand, både fiskelik og dyrelik, namnam :sjarmor:

Åh... kjenner jeg blir sulten når jeg hører dyrelik blir tatt opp som tema. Men jeg er kanskje mer ekkel enn de fleste. Noen ganger tar jeg dyrefett på leppene mine (lebestift) opptil flere ganger daglig til og med. Føler meg liksom litt vakrere med dyrefett klint utover leppene ...dyrisk vakker... :ler:

Endret av nettvenninnen
Gjest deemess
Skrevet

:legrine:

Leste kjøtt-tråden, og lo så jeg grein!

"Et kilo oksemuskler takk!"

Det er mye i verden som er stygt, utenkelig, grusomt, og skulle man gå i dybden på alt hadde det vært uutholdelig å være menneske...slik at jeg spiser kjøtt (lik er en betegnelse på et helt vesen, med hår, øyne osv, slik at det man spiser er død dyremuskel og ikke et helt lik :tommel: ) og holder samvittigheten min ren på andre områder, som kanskje en vegetarianer ikke nødvendigvis gjør...(eh..ble det forståelig? f.eks er jeg redd barna fadder, mens veggis-frøkna i huset ved siden av bruker alt ekstra på body.shop kremer til seg selv..)

til trådstarter, enkelte ting har vi ikke godt av å vite, retten og sletten- så jeg synes du skal fortsette å tenke på kjøtt som kjøtt, også får de bruke ordet "muskler" der det måtte passe... :)

Skrevet (endret)

Åh...jeg glemte jo rent å kommentere den artikkelen som egentlig var hoved-temaet i denne tråden. For å si det sånn er det helt OK at vegetarianere ikke ønsker å ligge med en kjøttspiser som meg. For hvis jeg er heldig,så ender jeg kanskje opp med et kadaver mindre i senga...

Endret av nettvenninnen
  • Liker 1
Gjest =tentacle=
Skrevet

Ordene "Jeg er veganer" ville skremt meg til å beholde klærne på også :legrine:

Skrevet
Dersom du er som de fleste av oss, så spiser du antageligvis kjøtt som en del av kostholdet ditt. Men har tanken slått deg at det egentlig er dyrelik du spiser da. Litt ekkelt å tenke på synes jeg. Er du en likspiser? :spy:

Her er ihvertfall en artikkel om noen som ikke kunne tenkt seg å gå til sengs med likspisere. Noe å tenke på?

http://www.siste.no/utenriks/article2903684.ece

endelig en som har forstått det!Når skal dyrenes revulosjon komme?

Skrevet

Jepp, både døde dyr og fisker og gjerne med god drikke produsert av døde vekster, alet opp og drept for at jeg til slutt skulle få drikke sluttproduktet deres...... :popcorn:

Skrevet

Men er det egentlig kadaver som det diskuteres her??

Gjest Nedfall
Skrevet
Dersom du er som de fleste av oss, så spiser du antageligvis kjøtt som en del av kostholdet ditt. Men har tanken slått deg at det egentlig er dyrelik du spiser da. Litt ekkelt å tenke på synes jeg. Er du en likspiser? :spy:

Her er ihvertfall en artikkel om noen som ikke kunne tenkt seg å gå til sengs med likspisere. Noe å tenke på?

http://www.siste.no/utenriks/article2903684.ece

Har såvidt jeg vet aldri spist ett dyrelik, selv om jeg er kjøtteter. Det er en aldri så liten forskjell..

Betegnelsen dyrelik antyder at dyret har dødd av seg selv, ikke at det har blitt slaktet, dvs at du spiser kjøtt der nedbrytningsprosessene har pågått en god stund. Kjøtt man kjøper i butikken, kommer fra dyr som er slaktet (eller drept da, for å holde seg til sjargongen), og deretter fryst/kjølt ned. I dette kjøttet er nedbrytningsprosessene bremset opp slik at kjøttet har bra kvalitet.

Selvdøde dyr skal alltid kasseres, dvs de blir ikke menneskemat.

Tror det er mye følelser ute og går når det gjelder animalsk kosthold.. ?

Skrevet
Er du en likspiser? :spy:

Ja, det er jeg. Jeg synes det er deilig.

Skrevet (endret)

*rydde*

Endret av emi
Skrevet (endret)

*rydde*

Endret av emi
Skrevet
Men er det egentlig kadaver som det diskuteres her??

Njei...kanskje ikke... men jeg ville ikke hatt et slakt med meg til sengs heller jeg,da... :fnise:

• Liker 1
Gjest Nedfall
Skrevet
Njei...kanskje ikke... men jeg ville ikke hatt et slakt med meg til sengs heller jeg,da... :fnise:

Har du virkelig ikke hørt om kadaverdisiplin ?! :ler:

Gjest Nedfall
Skrevet
Kjøttråden er morsom, men Tyrkiatråden er enda morsommere :ler:

Tyrkiatråden :klø:

Link.. ?

Skrevet (endret)

*rydde*

Endret av emi
Skrevet (endret)

*rydde*

Endret av emi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...