Gå til innhold

Spiser du dyrelik?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Dersom du er som de fleste av oss, så spiser du antageligvis kjøtt som en del av kostholdet ditt. Men har tanken slått deg at det egentlig er dyrelik du spiser da. Litt ekkelt å tenke på synes jeg. Er du en likspiser? :spy:

Her er ihvertfall en artikkel om noen som ikke kunne tenkt seg å gå til sengs med likspisere. Noe å tenke på?

http://www.siste.no/utenriks/article2903684.ece

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fullstendig klar over at kjøtt kommer fra dyrelik, og jeg har ingen problemer med det.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg spiser dyre- og fiskelik daglig, og har (med stor glede, må jeg tilføye ;)) sex med en annen likspiser.

Skrevet
Da er du altså en likspiser!

:popcorn:

Joda, og popcorn er også lik, maislik!

(Milde makter hva folk kan komme til å tenke på!)

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Tilgi meg, jeg har i de siste par dagene også et salat-lik på samvittigheten.....................

Skrevet

Nei, det gjør jeg altså ikke, og er fornøyd med det :)

Skrevet

Ja, jeg spiser dyrelik. Og jeg koser meg med selvmordsepler as we speak. Sånne som hopper i døden fra trær...

Gjest Blondie65
Skrevet

Ja jeg spiser dyrelik.

Nei jeg vil ikke nekte å ha sex med en med en annen oppfatning rundt dette enn meg.

Ja slike artikler styrker mine fordommer mot ENKELTE vegetarianere.

Ja jeg forsøker å ha et etisk forhold til mitt forhold til dyrelik og hvordan deres tilværelse som lik startet og hvordan de kom til å havne i dyrelik industrien.

Nei jeg går ikke rundt med dyrelik rundt halsen ...

Skrevet
Ja, jeg spiser dyrelik. Og jeg koser meg med selvmordsepler as we speak. Sånne som hopper i døden fra trær...

:hoho: selvmordsepler! ;)

Gjest *Mim*
Skrevet

Ts - hvor trodde du kjøttet kom fra før du kom på dyrelik-greiene?

... og egg er hønemensen...

Noen som kan finne den gamle kjøtt-tråden? :)

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, jeg spiser ikke dyrelik, og den personen jeg har sex med, spiser heller ikke dyrelik.

Skrevet

Jeg spiser lik fra ville dyr. Eller synes jeg folk skal få ha hvilke seksuelle preferanser de vil for meg - det er ikke min sak hvem folk måtte ønske å gå til sengs med eller ikke. Men jeg synes det er trist hvis dette øker fordommene mot vegetarianere og/eller veganere.

Gjest Elastica
Skrevet

Ja, jeg spiser dyre- og fiskelik. Enkelte av dem har jeg også tatt livet av egenhendig.

Skrevet
Ja jeg spiser dyrelik.

Nei jeg vil ikke nekte å ha sex med en med en annen oppfatning rundt dette enn meg.

Ja slike artikler styrker mine fordommer mot ENKELTE vegetarianere.

Ja jeg forsøker å ha et etisk forhold til mitt forhold til dyrelik og hvordan deres tilværelse som lik startet og hvordan de kom til å havne i dyrelik industrien.

Nei jeg går ikke rundt med dyrelik rundt halsen ...

Signerer ganske enkelt denne :)

Skrevet

jeg spiser både dyre- og fiske-lik, og har alle mulige planer om å fortsette med dette :)

om høsten spiser jeg kamikaze-frukt fra trærne utenfor. ja, kaster de seg ned i hodet mitt, så har de bedt om det selv!

Gjest StockDama
Skrevet

Jeg spiser dyrelik, dyrelik er digg!

Seriøst, elsker kjøtt, og ville vært kjipt å ikke kunne spise det.

Skrevet

:hoho:

Skrevet (endret)

Klart jeg spiser dyrelik :spise:

Da jeg var liten vokste jeg opp på gård hvor jeg blant annet hadde min egen sau. Denne ble selvsagt spist på lik linje som de andre dyrene. Smakte godt også :fnise:

(Idag har jeg vært i skogen og "drept" et par liter blåbær også.....)

Endret av flowerpower
Gjest lillebøll
Skrevet

Ja spiser daglig lik i en eller annen form. Sjelden rå selvdødt lik, oftest myrdet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...