Gå til innhold

Eplemakks shopping


eplemakk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nyeste shopping er

Svart og hvit stripette genser med trykk knapper fra Bikbok

svart tights fra bikbok

Endret av eplemakk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shoppingliste for Juli

Rosa Hello Kitty singlet fra H&m finner ikke bilde

Stor t-skjorte med skrift "channel your inner godess" fra cubus

Hvit kort cardigan fra b-young

Hvit og svart tunika/minikjole litt pinup lignende fra b-young

Rosa t-skjorte med frosker på og skrift "kiss the frog" fra Carlings

Svart og hvit stripette genser med trykkknapper fra Bikbok

Svart tights fra Bikbok

Svart bukse med en rosa stjerne på den ene baklomma fra Cubus

Tror det var alt :klø:

Det blir litt lite shopping på meg siden jeg bor en time unna nærmeste by og det bare er en klesbutikk på plassen der jeg bor :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Så bra du startet shoppingdagbok :)

Likte parkas'ene skikkelig godt. Den første var kanskje kulest, men den siste så utrolig deilig ut, fikk lyst til å bruke den som pledd :ler:

Det blir litt lite shopping på meg siden jeg bor en time unna nærmeste by og det bare er en klesbutikk på plassen der jeg bor :sur:

Derfor har man nettbutikker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for velkomst hilsner :klem:

Joda nettbutikkene er vell til for å brukes, men jeg må ærlig innrømme at jeg nok ikke er noe flink på å benytte meg av dem :tristbla: men jeg får meg jo noen byturer i måneden å da bruker jeg å shoppe til kortet brenner :ler:

Endret av eplemakk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sinnsykt lyst på ei svart bukse med rolling stones merket på den ene baklomma. Jeg skal definitift kjøpe den neste gang jeg drar til "byen". :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å så The Simpsons Movie på kino i dag den var veldi morsom :ler:

Fikk også gjort noen småinnkjøp:

Beige stroppeløs Bh (70%) fra H&m

Knallrosa tights fra Lindex

Grå tights med blondekant fra Lindex

Grå tights med leopard mønster fra Lindex

Svart tights med mint grønne striper fra Lindex

Sko med mønster (70%) fra Økonomisko

Var på Bikbok og så etter den svarte buksa med rolling stones merket på den ene baklomma, men de hadde den ikke lengre.

Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte den første gangen jeg så den :sur:

Endret av eplemakk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja The Simpsons er :hjerte:

Dagens kjøp:

Telescopic Mascara fra Loreal

Pinsett

Hårnåler

Tykke og tynne hårstrikk

Hårfarge

Nå sitter jeg og koser meg med en kopp :kaffe: og kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velommen hit Eplemakk! (Morsomt navn :ler: ) :hallo:

Hvilken pinsett har du kjøpt? Jeg har en billig en fra H&M, men i det siste har hårene bare brukket når jeg skal nappe dem (brynene). Hadde hatt bruk for en ordentlig en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Medicore :)

Kjøpte en rosa (:hjerte:) hos en hudpleieforretning til 95 kr, men jeg synes ikke at jeg får årdentlig tak i hårene :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur inne på Jekta og Pyramiden i dag og så litt i butikkene fikk også shoppet litt :)

Dagen innkjøp:

Rosa blonde Bh fra Cubus

Rosa Bh fra Cubus

Hårbøyler i metall jeg kjøpte lilla og svart fra H&M

Hello Kitty lipgloss fra H&M

Pudder kost fra H&M

Også fikk jeg en lilla tanktop fra Mango i feriegave :hjerte:

Har farget håret mitt i dag (lyst blondt) vet ikke om jeg ble helt fornøyd. :klø: Jeg synes at fargen ble litt for lys, har veldig mørke naturlige øyenbryn. Jeg er jo naturlig lys blond men det har blitt mellom blondt etter hvert så jeg burde vell egentlig kle fargen? :klø:

Det er sikkert bare jeg som synes at det er uvannt i starten, jeg venner meg nok til det etter hvert. :)

Jeg synes at jeg fikk litt gulskjær i det, er det noen som vet om et godt produkt som forhindrer gulskjær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk Medicore :)

Kjøpte en rosa (:hjerte:) hos en hudpleieforretning til 95 kr, men jeg synes ikke at jeg får årdentlig tak i hårene :tristbla:

Hm.. Kanskje jeg må på et parfymeri og høre med dem. Kjedelig når hårene brekker hele tiden :forvirret:

Ang. gulskjær i håret mener jeg lilla skal motvirke det (er mørkhåret selv, så har ikke så stor peiling), tror Define har egen shampo og balsam mot gulskjær (og sikkert mange andre merker) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. gulskjær i håret mener jeg lilla skal motvirke det (er mørkhåret selv, så har ikke så stor peiling), tror Define har egen shampo og balsam mot gulskjær (og sikkert mange andre merker) :)

Har også hørt at lilla skal motvirke gulskjær. Men jeg ville definitivt ikke brukt Define. :riste: Frisøren min advarte meg mot akkurat det merket, hun sa at det var verstingen av "butikk-shampooene". Ja, jeg er fullt klar over at de vil selge sine produkter, men det var ikke derfor hun fortalte meg det. De har visst hatt ganske mange kunder som har hatt kjempeslitt hår og som har hatt problemer med å få skylt ut Define-produktene. Håret deres har rett og slett blitt helt ødelagt av de produktene. :hår:

Ikke for å komme med ei lang lekse, men ville nå bare nevne det... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Medicore og Karamba :)

Det ble faktisk ikke gulskjær i det, det så bare ut som det når det var helt nyfarget.

Jeg trodde at Define hadde ganske gode produkter, men jeg har faktisk aldri brukt noen produkter derfra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Medicore og Karamba :)

Det ble faktisk ikke gulskjær i det, det så bare ut som det når det var helt nyfarget.

Jeg trodde at Define hadde ganske gode produkter, men jeg har faktisk aldri brukt noen produkter derfra..

Så bra det ble fint :)

Har ikke testet shampo/balsam fra Define, men er veldig fornøyd med Paste'n deres, pump sprayen, og hårskummet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...