Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 25-35 000kr er mye penger og jeg lurer på om det er noen som vet om det er mulig og ta silikon på avbetaling. Takker for svar
Gjest vimselot Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Vet ikke, hvorfor ikke ringe og spørre de som driver med slike stygge pupper?
Starkitten Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 I følge det som jeg har fått med meg, tar de fleste over 40 000 kr for en slik operasjon. Jeg tror også de har noe ala cresco løsning. De hadde ihvertfalll det da jeg var inne til konsultasjon for fettsuging...
Belissima Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Finnes steder som bare tar betalt 19000 for silikon også, som er minst like gode som puppefabrikkene der legene tar ut flere millioner i året i lønn.. Men skal man ta pupper så bør man ha råd til det.. Det kommer mange utgifter i tillegg, man vil ofte ha 2-3 bh'er ekstra å bytte i, smertestillende koster, antibiotikaen koster.. Blir man dårlig så må man betale for en reoperasjon, eller ta de ut.. Det koster hos de fleste klinikkene, og har man puppene på avbetaling da, så sliter man litt, siden klinikkene ofte har en maksgrense på hva de tillater av gjeld. Jeg har fortsatt penger stående på puppekontoen min nesten et år etter operasjonen, slik at jeg har råd til eventuelt vedlikehold som kapselfjerning etc.. Jeg har bufferkonto for hus/inventar og jeg har bufferkonto for puppene mine, likeså jeg hadde bufferkonto for kjæledyret mitt. Det er som mange av bomringene, man slutter ikke med pengeinnkrevingen med en gang ting er betalt ned, men driver inn litt ekstra slik at de har råd til vedlikehold.. Synes det er en dum ting å sette seg i gjeld for egentlig, men det er jo bare min mening.
Ce'Nedra Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Ja, noen steder har de avbetaling, men jeg ville helt klart hatt god råd før jeg hadde gjort det.
milla-mor Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 jeg synes steder som utfører plastiske operasjoner på avbetaling høres fryktelig useriøse ut... heldigvis ble det forbud mot å reklamere for slikt, men noen gjør det sikkert, ja. disse "lånene" gjør jo hele operasjonen unødvendig dyr, da... skyhøye renter. du betaler garantert mye mindre hvis du klarer å spare.
skanky Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Du kan jo bare ta opp vanlig forbrukslån eller få deg et kredittkort? Det forutsetter jo at du har betalingsevne, men det virker som hvem som helst kan sende en sms og få 100 000kr nå til dags. Men forbrukslån og kredittkortgjeld er jo noe av det dummeste man kan pådra seg økonomisk sett, så det blir noen jævlig dyre pupper til slutt.
Gjest vimselot Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 Uenig, Skanky... dessverre... de kan jo selge puppene sine via div. blader osv. og da går de vel kanskje ikke i fortjeneste, men taper ikke så mye...penger...
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2007 #9 Skrevet 31. juli 2007 Hvis du tar opp et forbrukslån på 40 000 kr koster det deg minst 600-700 kr hver mnd i 10 år. Etter 10-15 år må silikonprotesene skiftes og du må ta opp nytt lån. Er det verdt det?
Gjest Silikonberta Skrevet 20. februar 2013 #10 Skrevet 20. februar 2013 Man kan ha puppene sine i 30-50 år iaf om man har mentor men det er veldig invidueøt og kapsling har mye å si
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #11 Skrevet 20. februar 2013 Vet ikke, hvorfor ikke ringe og spørre de som driver med slike stygge pupper? 25-35 000kr er mye penger og jeg lurer på om det er noen som vet om det er mulig og ta silikon på avbetaling. Takker for svar Vet du, har du ikke penger til dette, så har du ikke råd. Om du har råd til avbetaling som du kaller det, så har du råd til å spare. Husk du skal betale opp til 23% rente på slike lån. Så da anbefaler jeg at du begynner å sette av penger nå, og hver mnd fremover. For du skal bet hver mnd på dette lånet Anonym poster: 423878d7ec353e83b333876c79a4090a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå