Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Hvilke p-pille merke er kjent for å gjøre brystene større..? Jeg skal begynne på piller igjen og vurderer litt frem og tilbake. Og om en bivirkning er at puppene blir større er det en heelt fin en
angie Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 For noen år tilbake brukte jeg Trionetta. Da la jeg litt på meg og fikk større pupper:) Bakdelen var et jeg ble helt psyko. Så jeg kuttet dem ut. Noen år senere ville jeg prøve dem igjen ( hadde ikke brukt p-piller i mellomtiden ), men da la jeg verken på meg og puppene mine ble ikke større:( Sluttet med dem, og har ikke brukt p-piller siden.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Er det ikke noen flere som har erfaringer?
Malama Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Det er individuelt (og stort sett en midlertidig greie, som slutter når du slutter å ta pillene) Noen får det av et merke, andre får det av et annet merke, og noen får det ikke av noen av dem.
milla-mor Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 man legger gjerne litt på seg av p-piller, og da blir jo puppene også større. har ikke noen erfaring med p-piller som holder resten av kroppen slank, men øker bryst-volumet, dessverre... men det høres jo unektelig ut som en helt grei bivirkning
Ninen Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Jeg fikk det av Yasmin. La ikke på meg, kun brystene som ble større. De ble mindre igjen da jeg sluttet. Ca en størrelse forskjell, tror jeg.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 Jeg fikk det av Yasmin. La ikke på meg, kun brystene som ble større. De ble mindre igjen da jeg sluttet. Ca en størrelse forskjell, tror jeg. Det var voldsomt. Jeg tror dette er sjelden. Brystene blir litt "sprengt" når man bruker p-pillen, men det er så lite at det vanligvis ikke kan sees av andre.
Gjest gloria Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 (endret) Hm, jeg bruker Yasmin, og har brukt det i ca. 2 år nå, uten å merke noen som helst forskjell. Verken i vektøkning eller at brystene mine har hatt noen bemerkelsesverdig økning. Det viser bare hvor utrolig individuelt p-piller fungerer. Noen vil merke en markant forskjell,mens andre igjen ikke vil merke noen ting. Endret 1. august 2007 av gloria
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 For noen år tilbake brukte jeg Trionetta. Da la jeg litt på meg og fikk større pupper:) Bakdelen var et jeg ble helt psyko. Så jeg kuttet dem ut. Noen år senere ville jeg prøve dem igjen ( hadde ikke brukt p-piller i mellomtiden ), men da la jeg verken på meg og puppene mine ble ikke større:( Sluttet med dem, og har ikke brukt p-piller siden. Ja, ikke sant? Jeg kjenner meg igjen. Jeg blir flau når jeg tenker på min oppførsel da jeg tok p-piller. Jeg kjenner ikke igjen meg selv! Fullstendig irrasjonell, kjeftete og bitchy: min ex husker nok det, ja... Aldri mer p-piller og hormonprevensjon!
Gjest Advena Skrevet 1. august 2007 #10 Skrevet 1. august 2007 Jeg fikk det av Yasmin. La ikke på meg, kun brystene som ble større. De ble mindre igjen da jeg sluttet. Ca en størrelse forskjell, tror jeg. Samme her, gikk fra B til C, og fra C til B igjen da jeg sluttet, og det synes jeg var like greit. Derimot ble jeg helt loco av Yasmin, hadde ikke kontroll på følelser, humør eller noenting. Dette er selvsagt individuelt.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #11 Skrevet 1. august 2007 Derimot ble jeg helt loco av Yasmin, hadde ikke kontroll på følelser, humør eller noenting. Samme her...tragisk.
-Fisken- Skrevet 1. august 2007 #12 Skrevet 1. august 2007 http://www.aftenposten.no/helse/article1207325.ece http://www.forskning.no/Artikler/2006/januar/1138183171.54 Dere som opplevde at puppene ble større da dere begynte på p-piller, og at de så ble mindre da dere sluttet, hvor lenge gikk dere på pillen? Mine pupper vokste litt da jeg begynte på yasmin, men 2-3år siden, var da 16-17. Er redd for at det samme skal skje meg, men håper liksom på at de vokste naturlig da
(-:Domino:-) Skrevet 1. august 2007 #13 Skrevet 1. august 2007 Er jo individuelt hvordan kroppen reagerer, men Marvelon er et tips.
Gjest Linduss Skrevet 1. august 2007 #14 Skrevet 1. august 2007 Mercilon.. kun puppane som la på seg:)
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #15 Skrevet 1. august 2007 http://www.aftenposten.no/helse/article1207325.ece http://www.forskning.no/Artikler/2006/januar/1138183171.54 Dere som opplevde at puppene ble større da dere begynte på p-piller, og at de så ble mindre da dere sluttet, hvor lenge gikk dere på pillen? Mine pupper vokste litt da jeg begynte på yasmin, men 2-3år siden, var da 16-17. Er redd for at det samme skal skje meg, men håper liksom på at de vokste naturlig da OT Dette trodde jeg var noe alle visste...Man legger jo ikke på seg av en pille, men man kan få økt apetitt som igjen fører til vektøkning. Fikk samme advarselen av legen min da jeg begynte på Kortison, men så lenge man er obs på det så kan man fint unngå vektøkningen.
Ninen Skrevet 2. august 2007 #16 Skrevet 2. august 2007 Dere som opplevde at puppene ble større da dere begynte på p-piller, og at de så ble mindre da dere sluttet, hvor lenge gikk dere på pillen? Fikk bivirkninger av den så jeg brukte den vel bare i 4 mnd. Var da over 20 og hadde ikke hatt noen endringer på puppefronten de siste årene.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2007 #17 Skrevet 3. august 2007 http://www.aftenposten.no/helse/article1207325.ece http://www.forskning.no/Artikler/2006/januar/1138183171.54 Har hørt om det der, men vet ikke om jeg tror det. Jeg har totaloversikt over hva jeg spiste, treningsmengde osv, la på meg i overkant av 20 kg på piller, og tok de av i løpet av et år uten å endre noe. Før og etter p-pillene har jeg lagt svært stabilt i vekt. Er iverfall glad jeg slipper liknende eksperimenter. Men til trådstarter: Det er en viss mulighet for at du får en økning av brystvolumet, men kommer som regel av enten vektøkning, midlertidig hormonforstyrrelse som påvirker brystene og gir “brystspreng” eller at du uansett hadde fått større bryster. De utvikler seg faktisk til godt inn i 20 årene, og med tanke på at det er da svært mange både er opptatt på hvordan brystene vokser, og begynner på p-piller er det ikke alltid like lett å se hva som er hva.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2007 #18 Skrevet 3. august 2007 OT Dette trodde jeg var noe alle visste...Man legger jo ikke på seg av en pille, men man kan få økt apetitt som igjen fører til vektøkning. Fikk samme advarselen av legen min da jeg begynte på Kortison, men så lenge man er obs på det så kan man fint unngå vektøkningen. Vel, det er ikke sånn for alle. Jeg la på meg av selve p-pillene, 13 kg på ca to uker. Og jeg spiste ike mer (maten min ble veid og notert ned til minste gram) og trente ikke mindre. Det samme skjedde da jeg prøvde en annen p-pille senere også. Og nei, jeg gikk ikke ned en kg igjen når jeg slutta noen av gangene...
happyhappy Skrevet 3. august 2007 #19 Skrevet 3. august 2007 jeg gikk på Loette, med minst hormoner i. Men tok siste brettet for noen dager siden, og har ikke lyst til å gå på det lenger. Merker jeg får hormonsvingninger. Vil være den samme blide og glade jenta! skal kontakte gyn og høre litt hva jeg burde gjøre osv. Tror jeg kommer itl å merke forskjell på puppene, for de har vokst litt ja. Og samboern har lagt merke til det. Får se hva som skjer nå!!
Nanella Skrevet 3. august 2007 #20 Skrevet 3. august 2007 Jeg merker forskjell på puppene i ca to uker av fireukersprioden jeg tar yasmin. De blir mindre den uka jeg ikke tar og jeg har mensen frem til andre uka jeg bruker pillen igjen, da blåser de seg opp. Ikke bare jeg som merker dette. Det syns faktisk! Er bare så stor nedtur når jeg skal ha mensen for da er det akkurat som "lufta" går litt ut av dem igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå