Gå til innhold

Forstørre brystene

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vurderer å ta en puppeoperasjon etterhvert..tanken er noe ny for meg, så jeg regner med at det er lurt å vente litt og se.

Men hvor mye må jeg regne med at dette koster meg?

Jeg tror nok det blir silikon, og en økning fra B til full C.

Og når man regner med at man må bytte etter 10 år? er det da samme summen på nytt?

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venninne av meg betalte 27 000 for noen måneder siden. Hun fikk vite at man ikke trengte å bytte etter 10 år.Husker ikke hvor lenge hun kunne ha de før hun byttet, men det var i alle fallmer enn 10 år.

http://www.colosseumklinikken.com/

Skrevet

Du må regne med 25-35.000 kroner. Alt avhengig av klinikk, hvilke type proteser (saltvann, silikon, runde, høyprofil, anatomiske).

Det aller viktigste er å gå til konsultasjon til minst to stykker, aller helst tre, for å finne den kirurgen du føler deg mest komfortabel med.

Jeg anbefaler deg å lese i Cee Cees dagbok her på forumet. Den ligger under generell dagbok. Der står det mye om operasjon av brystene. Mange andre brukere har også fortalt om sine erfaringer.

Skrevet

Det er dyrere å bytte proteser enn å legge inn for første gang, men tror det bare er snakk om noen tusenlapper. Man bør få vurdert tilstanden på protesene sine hos en kirurg etter 10 år, men man trenger nødvendigvis ikke å bytte de ut hvis det ikke er noe galt med de..

Jeg har selv silikon, og min kirurg anbefalte meg å komme innom etter 10 år, slik at han fikk vurdere tilstanden på mine proteser.. Og deretter komme igjen hvert år. Det lengste han ville råde meg å gå med samme protesene var 15 år, selv om produsentene sier livstidsgaranti.. Mye kan forandre seg på 15 år, og det kan være greit med et vedlikehold/bytte.. Det er snakk om et fremmedlegeme i kroppen, og jeg vil ikke gamble med helsa mi..

Synes du bør regne med rundt 30 000 iallefall, selv om kanskje operasjonen ikke koster så mye. Kommer en del utgifter i tillegg som sportsbh'er hvis man vil ha noen å bytte i, nye bh'er i ny størrelse, tabletter, konsultasjoner og selv har jeg også bufferkonto, i tilfelle jeg må ta ut protesene. Har ikke hele summen det koster på min klinikk, men en god del, slik at jeg slipper å sette meg i gjeld hvis noe går galt. Så hvis jeg sparer litt på samme kontoen, f.eks 1000 kr per år, så har jeg plutselig penger til ny operasjon om 15 år når protesene skal byttes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...