Gjest Gjest_Baremeg_* Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Hei hei Jeg trenger tips fra erfarne Norge-reisende Planen min er å ta fly fra Oslo til Bergen, hvor jeg har familie, for så å dra over fjellene igjen ved hjelp av buss, tog og bena mine. Hva er det verdt å se på veien tilbake? Eneste jeg har tenkt på selv så lang et at jeg vil oppleve rafting på Voss. Ellers så kunne jeg tenkt å få med meg en isbre og kanskje noe med hest? Jeg er forøvrig elendig i geografi så nå ble jeg litt usikker på om det er noen isbre på den rutren i det hele tatt? Jeg har vært inne på visitnorway.com og synes den siden var vanskelig å bruke, og siden jeg aldri har hatt noen lignende ferie før så tenkte jeg at det kanskje var best å få tips fra folk som faktisk har opplevd tingene Blir glad for alle tips
Donpedro Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 ..og da kan man i samme slengen gå Aurlandsdalens siste stykke. NYDELIG!
Donpedro Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Anbefaler å gå fra Østebø (?) og nedover, går buss tilbake til toppen. Tar 6-7 timer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå