Gå til innhold

Blaablomst bryllupsdagbok


blaablomst

Anbefalte innlegg

Etter å ha vore saman i 6 år no, så har me bestemt oss for å gifte oss. Me er ikkje forlova, så eg har ikkje noko romantisk frieri å fortelle om. Men det betyr ikkje noko, for det viktigaste er at me har bestemt oss for å bli mann og kone :)

Alle par har jo ei historie, og vår er kanskje litt meir merkeleg enn andre. Eg var 15, han var 21 og me jobba på samme fiskemottak på heimstaden min. Me snakka litt saman i pausane, og etterkvart meir og meir. Ein dag når eg var på jobb datt eg i ein vanndam, og sidan eg allereie hadde vore på jobb i 10 - 12 timar var eg ganske utkjørt. Blei kjørt heim av ein av mekanikarane, og sovna ganske kjapt. Seinare fekk eg ein SMS frå eit ukjent nummer om kor eg hadde forsvunne henn. Det var han, og for å gjere ein litt lang historie kort så blei me saman ei veke etter og er det framleis :)

Bryllupet skal stå 4. april 2009, palmelørdag. Kyrkje og festlokale er bestilt, og sidan eg for tida er sjukemeldt så driver eg å småplanlegger litt. Me skal gifte oss i bunadar, og skal prøve å gjere det rimeleg men dødsbra. Har funne ut at så lenge ein har familie og venner som er gode på kjøkkenet så skal dette blir dødsbra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo:

Hei og :velkommen: skal du være her på KG! Og gratulerer med splitter ny dagbok! Trenger ikke noe romantisk frieri å fortelle om, hele poenget er at dere skal bli mann og kone :bryllup:

Skal bli spennede å følge deg i planleggingen deres fram mot målet :)

Håper du kommer til å trives blant oss pratesyke jenter! :skravle:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit!! Litt morsomt hvordan dere ble sammen da, hehe...er såå koselig å planlegge, og få tips og ideer av andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto

Hei du og :velkommen: så mye hit til oss. Her er det alltid liv og vi bare :skravle: om bryllup hele tiden, veldig gøy!

Du har jo masse klart og er i full sving. Greit å få på plass de to hovedtingene med kirke og lokale så kan resten komme etter hvert. Håper du koser deg med puttel og pynt mens du skal være hjemme, internett er jo brudens beste venn :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey kult og se att det er flere en meg som skal gifte seg i 09 :sol: det er godt og vite det ikke bare er jeg her inne...

håper det blir delt mange rfaringer til hverandre her av oss 09 bruder.. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei og :velkommen: hit!

Som sagt over så betyr ikke noe romantisk frieri noe når man vet at man skal bli mann og kone så er det det mest romantiske som fins (synes jeg da) :)

Godt å ha kirke og lokale på plass, det er de to store viktigste tingene, men jeg synes det var så moro at dere skulle gifte dere på palmelørdag! Det var stilig :)

Håper du vil trives her inne!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...