Shiloh Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Er det en måte å skjule vår stygggge sofa, at jeg kan få på et trekk eller noe...?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 de har jo noe rtekk-greier på ellos....kanskje ikke så stilig men....
Shiloh Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2007 de har jo noe rtekk-greier på ellos....kanskje ikke så stilig men.... skal sjekke trenger ikke være så super fint, for sofaen er på loftet, men så de hadde noe på la redoute, hvis den passer i str..
Gjest Blondie65 Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Det er større utvalg og billigere på Ellos. Har vurdert det selv. Noen av dem er faktisk ganske fine og ikke sånn "overtrekk" overtrekk, hvis du skjønner hva jeg mener. At du ser veldig godt at det er overtrekk ...
Grooo Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Jeg fikset nytt trekk til sofaen til svoger og svigerinne. Kjøpte metervare kraftig bommul. Klippet til passe store biter til sittedelen, stiftet fast under for den var på treramme. Ryggputene var to lange "pølser", tok av trekkene som var på dem og sydde fast nytt utenpå langs glidelåsen. Håndsydde endene. Gjort på en liten kveld, og burde holde noen år til ungene har sølt fra seg så de kjøper en ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå