Gjest Tex Skrevet 19. mars 2003 #1 Skrevet 19. mars 2003 > Fra en ung manns dagbok: > > Jeg var lykkelig. Kjæresten min og jeg hadde vært sammen over ett år, og > vi hadde bestemt oss for å gifte oss. Mine foreldre hjalp til på alle > tenkelige måter, mine venner oppmuntret meg,- og kjæresten min? - Hun > var en drøm. Det var bare en ting som bekymret meg,- ganske mye også > faktisk,- og det var min kommende svigermor. Hun var en omtenksom > kvinne, intelligent, men mest av alt en nydelig og utrolig sexy kvinne. > Noen ganger flørtet hun med meg, ganske åpenlyst også, og det gjorde at > jeg noen ganger følte meg usikker og utilpass. > > En dag ringte hun og ba meg komme over til henne og sjekke > bryllupsinvitasjonene. Så jeg dro. Hun var alene, og når jeg kom dit så > hun på meg med sløret blikk og sa; Snart er du gift, men jeg har > følelser og begjær for deg, så før du gifter deg med min datter,- vær så > snill å elske med meg,- en eneste gang.... Hva kunne jeg si? Jeg var > totalt sjokkert, kunne! ikke si ett ord. Så hun sa; jeg går opp på > soverommet og kler av meg,- og hvis du har lyst kommer du etter,- ingen > vil noen gang få vite noe... > > Jeg stirret på den sexy baken hennes der hun gikk opp trappen til andre > etasje. Jeg sto der en liten stund, så snudde jeg meg og gikk mot > utgangsdøren. Jeg åpnet den og gikk utenfor på gårdsplassen. Der sto min > kommende svigerfar,- og med tårer i øynene tok han rundt meg og sa; > Heldigvis besto du vår lille test,- vi kunne ikke ønsket oss en bedre > mann til vår datter. Velkommen til familien! > > Moralen er: Ha alltid kondomene dine i bilen....
Maxine Grey Skrevet 19. mars 2003 #3 Skrevet 19. mars 2003 Å huff og huff!!! Som min tilkommende svigersønns tilkommende svigermor er jeg ikke sikker på om jeg likte den......
Gjest Vinterpiken Skrevet 20. mars 2003 #5 Skrevet 20. mars 2003 Utrolig morsom Glad for at min mamma ikke er noen sex bombe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå