kitekatt Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Bare lurer på om jeg er den eneste Har lang fartstid på nettet og aldri vært spes anonym...men begynner å lure på om det er bare meg
kitekatt Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. juli 2007 (endret) Eg hadde bilde av deler av meg sjølv før... Men setter egentlig litt pris på anonymiteten sjølv om enkelte her inne veit kva eg heiter etterkvart. Forresten flott bilde Kitekatt Når jeg ønsker å være anonym, logger jeg meg bare ikke inn, jeg På den annen side så er det kanskje greit å ikke bli gjenkjent på gata til vanlig, så jeg legger inn ett det er noe vanskeligere å kjenne meg igjen på nå. Men jeg tror ikke så mange legger merke til bilde egentlig heller Uansett ligger man jo på Facebook, og der er det nok enda flere som titter. Endret 29. juli 2007 av kitekatt
Brunhilde Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Etter brukernavn og tittel å har jeg jo det, men ellers foretrekker jeg å være anonym her inne. Jeg syns også bildet ditt er fint, Kitekat, det var det forrige bildet ditt også!
kitekatt Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2007 Etter brukernavn og tittel å har jeg jo det, men ellers foretrekker jeg å være anonym her inne. Dette skjønte jeg ikke Takk
Brunhilde Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Dette skjønte jeg ikke Takk Joda, jeg heter "Brunhilde", tittelen er "heks" og avataren er en tegneseriefiguren "Heksehilda" (som heter Brunhilde på dansk).
Gjest milkyway Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Nei men tenkte til det, jeg har jo i profilen så hvorfor ikke i avataren? Haha Bippe så meg på bussen i går tilogmed, så det er ikke noe pes liksom.
milla-mor Skrevet 29. juli 2007 #8 Skrevet 29. juli 2007 nei, det er ikke meg, men jeg synes det ligner litt. tegneserie-versjonen, liksom... egentlig ligner det mer på moren min, når jeg tenker meg om... kult... ihvertfall! jeg vil ikke ha et ordentlig bilde av meg selv, fordi jeg liker anonymiteten jeg har. kg er fristedet mitt, liksom...
Grønt blad Skrevet 29. juli 2007 #9 Skrevet 29. juli 2007 Nei, bruker ikke bilde av meg selv fordi jeg ønsker å være litt anonym. Synes et bilde av meg selv vil avsløre for mye...
Gjest *Mim* Skrevet 29. juli 2007 #10 Skrevet 29. juli 2007 Har brukt det før, og det var egentlig helt ok. Ingen som stalket meg av den grunn.
kitekatt Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 29. juli 2007 (endret) Etter å ha vært her i snart flere år, har jeg enda ikke skjønt at man lager seg en profil der man kan ha bilde...hehehe. Er det mulig! Det løser jo egentlig hele greia Endret 29. juli 2007 av kitekatt
Gjest Eugene Onegin Skrevet 29. juli 2007 #13 Skrevet 29. juli 2007 (endret) jeg har. Men det er helt umulig å kjenne meg igjen Endret 29. juli 2007 av Eugene Onegin
Gjest Frysepulver Skrevet 29. juli 2007 #14 Skrevet 29. juli 2007 Nope. Vurderte det da jeg hadde et bilde jeg hadde endret mye, men en venninne mente jeg var gjenkjennelig, så da droppet jeg det
Pemille Skrevet 29. juli 2007 #15 Skrevet 29. juli 2007 Jeg har! Men innrømmer at jeg har latt være å svare i et par tråder fordi jeg vet jeg er ganske lett å kjenne igjen. En venninne "fant meg" her her om dagen. Bare hyggelig det. Jeg er relativt pratsom og delende også i det virkelige liv, så det gjør ikke den store forskjellen.
Gjest utlogget bruker Skrevet 29. juli 2007 #16 Skrevet 29. juli 2007 Nei men tenkte til det, jeg har jo i profilen så hvorfor ikke i avataren? Haha Bippe så meg på bussen i går tilogmed, så det er ikke noe pes liksom. Du har da hatt bilde av deg selv du i avataren før du! Du har jo også et stort bilde av deg selv her inne da du var månedens bruker og endel på galleriet. Da het du noe annet da Vet om flere som har hatt bilde av seg selv men som har fjernet det da de som mente vedkommende var pen ble stalket og kalt stygg selvom vedkommende var enormt pen. Misunnelse kalles det
Gjest milkyway Skrevet 29. juli 2007 #17 Skrevet 29. juli 2007 (endret) Ja, jeg husker begge delene :-D Skal se hvor lenge jeg tør nå ;p <-- buhu sier hun! Endret 29. juli 2007 av milkyway
Gjest TaraTarantell Skrevet 29. juli 2007 #18 Skrevet 29. juli 2007 jeg haddee før men ALLE hata meg. samme faen for meg nå. nå er jeg anonyjm . bedre det ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå