Bettie Skrevet 28. januar 2008 #441 Del Skrevet 28. januar 2008 Det er spennende å finne fram fliser og farger til bad. Det er så mye lekkert. Så deilig å høre at det er fler enn jeg som ser etter vårtegn og finner dem. Jeg er helt klart for vår nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #442 Del Skrevet 29. januar 2008 Ja det er veldig spennende Bettie, men vanskelig også. Det er jo tross alt en avgjørelse man skal leve med lenge. Vi satser på å gå for noe som er ganske nøytralt og langtidsholbart, men samtidig vil vi gjerne ha noe med litt "personlighet" også, sånn at det blir vårt bad og ikke et show room. Vi har ikke sett på innredning ennå, men satser på å gjøre det i løpet av uken. Jeg gleder meg til å se hva som finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 29. januar 2008 #443 Del Skrevet 29. januar 2008 Det må være moro å pusse opp bad, og finne en stil man kan trives med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #444 Del Skrevet 30. januar 2008 Ja det er veldig gøy å få være med å avgjøre hvordan rommet skal se ut, hva som skal være i det og hvor det skal stå. Vi pusset opp kjøkkenet for tre år siden, men dette er nok det største prosjektet inntil videre. Vi skal nemlig ikke bare pusse opp det eksisterende badet, det skal også utvides ved å rive ned veggen mellom badet og entreén, utgangsdøren skal blendes og vi skal lage ny entreé i det som i dag er bryggers (vaske-/oppebevaringsrom.) Bryggerset har allerede en inngangsdør så den skal kun skiftes i tillegg til vi skal sette opp skyvedørsgarderober og legge gulvfliser. Vi har vært også sett på fliser igjen i dag. Plutselig syntes ingen av oss at de veggflisene vi begge likte sist gang var helt perfekte for oss allikevel. Inntil videre foretrekker vi begge noen vi så et annet sted i sist uke. Det samme gjaldt de gulvflisene vi likte best første gangen, i dag så vi noen som vi likte bedre. Ingen tvil om at man må bruke litt tid på å ta disse avgjørelsene og se på forskjellige alternativer. Det er tross alt ikke noe man bare kan endre sånn helt uten videre når man blir lei av det. Mye oppussingsprat her i de siste dagene og vi har ikke en gang begynt å pusse opp enda! Har ikke så veldig mye annet å skrive om heller forsåvidt. Dagene går med alminnelige gjøremål. Snart er det heldigvis februar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #445 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Innom og oppdaterer iPoden med noen ny podcasts til den daglige bilturen. Next -> :søvn: Fredag i morgen! :-D Endret 31. januar 2008 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 31. januar 2008 #446 Del Skrevet 31. januar 2008 Det er sikkert lurt å bruke god tid på materialvalg, for det skal jo vare en studn det du velger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #447 Del Skrevet 1. februar 2008 Når vi pusset opp kjøkkenet tok vi faktisk avgjørelsen veldig fort. Det var likssom aldri den store tvilen. Denne gangen derimot er vi mer i tvil, men satser på at ting begynner å falle på plass etter helgen. Fredag! :-D Jeg er klar for å ta helg nå! Skulle hatt fri i dag også og tilbragt formiddagen med et blad på sofaen. Satser på i morgen eller søndag istedet. Jeg har bare en alt for stor tendens til og ende opp på nettet istedet. Det er deilig det også, men ikke like avslappende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #448 Del Skrevet 1. februar 2008 Vant forøvrig en auksjon på Trendsales i går. Gleder meg til denne medaljongen kommer i postkassen om et par dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #449 Del Skrevet 1. februar 2008 Lurer på om de fortsatt har denne kjolen fra Gap's vårkolleksjon når vi drar til USA i mai. Nå er det ikke sikkert at den passer denne kroppen da, det er så vanskelig med kjoler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #450 Del Skrevet 3. februar 2008 Note to self: Neste år at når du har spist en fastelavensbolle og har lyst på mer så holder det med en halv ekstra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 3. februar 2008 #451 Del Skrevet 3. februar 2008 Fastelavensboller er jo godt, da. Lekker medaljong du har kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #452 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Ja det er veldig godt Bettie, men siden man ikke spiser det mer enn en gang i året så ender det nesten alltid med at jeg får spist for mange. Vi laget med sjokoladekrem og når jeg hadde spist to var jeg småkvalm, selv om de ikke var så store heller. Det ble uplanlagt hjemmearbeidsdag på meg i dag. Møtet jeg skulle hatt i ettermiddag ble utsatt til senere i uken, resten av teamet jobber hjemme og ingen av studentene våre kommer heller. Da synes jeg det er like greit å bli hjemme også, selv om det selvfølgelig er mange andre der. Endret 4. februar 2008 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #453 Del Skrevet 4. februar 2008 Nøyaktig 3 måneder til ferie i dag! Det føles så lenge, jeg vil dra nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #454 Del Skrevet 4. februar 2008 Har nettopp vært ute og gått en drøy halvtimes tur i det fine været. Trenger både dagslys og frisk luft og jeg synes ikke jeg fikk nok av det i helgen. Dessuten må man jo benytte sjansen når den er der på denne tiden av året. Det er så deilig at det går mot lysere tider! Går og venter på det første I Form bladet sånn at jeg kan betale regningen å få tilsendt velkomstgaven; pulsuret. Har planer om å begynne å jogge litt igjen, men ville gjerne hatt pulsuret fra start sånn at jeg kan følge utviklingen. Håper det kommer snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #455 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Spennende med "super-duper-trouper-Tuesday". Fikk medaljongen i posten i går og har hatt den på i dag. Jeg selv om den er ganske mye mindre og mer diskret enn de smykkene jeg vanligvis bruker. Endret 5. februar 2008 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #456 Del Skrevet 6. februar 2008 Det er litt stille her inne om dagen synes jeg, i hvertfall i dagbøkene "mine." Litt kjedelig, blir ikke like inspirert til å skrive da. Har helt rent sengetøy, dyne og pute i sofaen (som vanlig...) Skal legge meg og lese litt snart tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 6. februar 2008 #457 Del Skrevet 6. februar 2008 skal prøve å live litt opp, jeg. Har hatt det litt travelt noen dager/kvelder, så det har blitt lite PC-tid. Det er deilig når dagene blir lysere og lysere. Nå er det faktisk lyst når jeg drar på jobb, og ikke helt mørkt når jeg kommer hjem. Skulle bare ønske at vi kunne slippe alt regnet og tåka. Har dere bestemt dere for fliser på badet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #458 Del Skrevet 7. februar 2008 Du er jo flink til å live opp du Bettie. :-D Her har vi faktisk hatt ganske mye fint vær den siste uka. I dag har det vært skikkelig vår i lufta, noe som forhåpentligvis holder seg til helgen. Jeg drar som oftest først inn på kontoret såpass sent at det heldigvis svært sjelden er mørkt når jeg kjører. Det er fortsatt mørkt når jeg kommer hjem, men i det minste er det ikke helt mørkt ennå når jeg kjører i fra jobben. Man kan definitivt merke at det har blitt en god del lysere de siste par ukene. Vi har ikke tatt noen avgjørelse angående flisene ennå. Vi har faktisk ikke snakket så mye mer om det siden sist helg. Jeg tror vi begge går og lurer litt på om vi skal prøve og finne flere alternativer eller om vi skal gå for noe av det vi allerede har sett på, som forøvrig er i to forskjellige butikker. Jeg jobber hjemme i morgen, så det er nesten helg allerede. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 7. februar 2008 #459 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg ser alltid fram mot en helg. Og jeg har også observert at det har blitt lysere. Det er lyst når jeg drar på jobb f.eks. Men jeg ønsker meg noen regnfrie dager nå. Det ahr vært vått og grått sp lenge, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #460 Del Skrevet 11. februar 2008 Har tatt meg en liten pause fra dagboken. Blir neppe noe langvarig, vender plutselig tilbake. Håper det samme gjelder for overskuddet som har glimret med sitt fravær de siste dagene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå