Malou Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #521 Del Skrevet 8. mars 2008 Koser meg med et glass rødvin. Mannen tok ikke sjansen, han var redd for at han bare kom til sovne (...) Jeg sitter i nattkjole og tights med dyne og laptop, mannen ser The Bourne Supremacy. Kunne egentlig tenkt meg og sett den jeg også, men det får bli en annen gang for jeg er ikke i filmmodus i kveld. I hvertfall ikke til actionfilm, de skal jeg på en måte være i form til (...) Veldig deilig at vi kan gjøre forskjellige ting men allikevel være sammen. Føler ikke at det er spesielt usosialt at han ser film mens jeg er på internett eller leser, for vi snakker jo litt sammen nå og da allikevel. Avslappende samtidig som vi begge gjør noe vi liker. Jeg drar til Wien for to dager i morgen kveld. Har ikke spesielt lyst. Har ikke vært borte fra mannen om natten siden han var syk. På en eller annen litt rar måte føler jeg meg ikke helt klar til det, men det går sikkert helt greit når jeg først har kommet meg avsted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 9. mars 2008 #522 Del Skrevet 9. mars 2008 Veldig deilig at vi kan gjøre forskjellige ting men allikevel være sammen. Føler ikke at det er spesielt usosialt at han ser film mens jeg er på internett eller leser, for vi snakker jo litt sammen nå og da allikevel. Avslappende samtidig som vi begge gjør noe vi liker. Jeg synes det høres koselig ut. Kunne ønsker jeg også.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 9. mars 2008 #523 Del Skrevet 9. mars 2008 Det er litt sånn som Halvdelen og jeg har det, det. Han liker sport, og jeg er ikke så ihugs sportsfan, så han ser på sport mens jeg sitter her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #524 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Ada B og Bettie. :-D Tilbake etter to hektiske dager i Wien. Intensivt opplegg i kombinasjon med dårlig nattesøvn = veldig sliten! Som alltid noe mer interssant og produktivt enn annet, men i alt er jeg fornøyd. I tillegg er det jo alltid de som har den samme rollen som en selv i de andre europeiske landene. Teaming - teaming - teaming! Som sagt intensivt opplegg og ikke mye tid til pleasure, men jeg fikk da panikkshoppet to par øredobber før middagen i går kveld. Dessuten tok jeg og min italienske kollega en "walking lunch" i dag og kjøpte en sandwich som vi spiste mens vi gikk en tur rundt i gågatene. Veldig glad for at jeg har vært i Wien før, ellers hadde det vært kjedelig å ikke fått sett litt mer. Endret 11. mars 2008 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 11. mars 2008 #525 Del Skrevet 11. mars 2008 Kan Wien anbefales? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #526 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg synes Wien er en koslig by Ada B. Ble positivt overrasket første gangen jeg var der. Hadde ikke de store forventningene. Veldig koslig bymidte med mye flott arkitektur og ok shopping. Dessuten har du jo også vinområet rett utenfor byen. Aboslutt verdt å vurdere for en langweekend. Åh så deilig det var og få en ordentlig god natts søvn. Jeg tror denne hjemmearbeidsdagen reddet livet mitt. Deilig å ha en dag foran PC'en og jobbe uten de store forstyrrelsene. Har også fått pakket ut og klemt litt mer på mannen. To arbeidsdager igjen til påskeferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 12. mars 2008 #527 Del Skrevet 12. mars 2008 Da er Wien ført opp på min byer- jeg- vil- besøke- liste (som er evig lang). Fresh avatar, forresten! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #528 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Takk Ada B, trengte en fresh avatar nå som våren har kommet for fullt. Litt inspirert av din faktisk som jeg får skikkelig sommerfølelse av. Angående Wien så den jo også veldig berømt for musikken da, både Beethoven og Mozart er jo derfra, i tillegg til at de har mye gode kaker. Jeg skal legge meg snart. Sove er digg! Endret 12. mars 2008 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #529 Del Skrevet 14. mars 2008 Påskeferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille Skrevet 14. mars 2008 #530 Del Skrevet 14. mars 2008 Ha en fortryllende påskeferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 14. mars 2008 #531 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg må jobbe litt til før jeg kan ta ferie, så jeg misunner deg litt. Ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #532 Del Skrevet 17. mars 2008 Takk Sille og Bettie! :-D Brr... Hvor ble våren av? I går hadde vi 9-10 grader, vindstille og strålende sol - i dag 3 grader, isende vind og et snev av snø i lufta. Godt jeg har kjøpt nye store tepper i blått og turkis i dag, som sammen med vedovnen hjelper meg med og holde varmen. Tror det blir te i halvliterskoppen fra New York snart også, kjøpte Russian Earl Grey i tidligere i dag. Har også kjøpt gule tulipaner, så er det i det i det minste vår innenfor... Uansett vær er det utrolig deilig å ha fri. Har ikke hatt mye ferie det siste året, noe som resulterer i at jeg nå har en god del ferie som skal avholdes innen ferieåret utløper den 30. april. Har allerede avtalt og overføre en uke til mai (uoffisielt), i tillegg har jeg 4-5 dager til. Vet det er et luksusproblem, men siden jeg skal ha fri nesten hele mai synes jeg ikke det passer så veldig godt å ta så alt for mye fri i april. Skulle ha planlagt bedre, men tiden har gått så fort. I går klippet vi, eller dvs mannen gresset for første gang i år. Tidlig, men nå har det vært langt og stygt så lenge på grunn av den milde vinteren som har gjort at det har fortsatt og vokse litt. Jeg beskjærte clematisen som vokser på baksiden av carporten, i tillegg til å fjerne litt ugress mellom flisene på terassen. Burde jo egentlig ha skjønt at det kom til å blåse i dag, siden jeg avsluttet med å feie terassen... Var også ute og powerwalket i går. Til min overaskelse fant jeg noen hestehov i veikanten. Trodde ikke de fantes her for jeg har aldri sett dem her før. Plukket med meg en liten bukett som nå står i en telysbrenner på stuebordet. Minner meg om når jeg pleide å plukke markblomster når jeg var liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #533 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Vi har hatt familiebesøk et par dager, men nå har vi huset for oss selv igjen. Koslig med besøk. De ble akkurat lenge nok til at man ikke rakk å bli ordentlig lei, men at det fortsatt er ganske deilig at de har dratt igjen. Nå er vi installert i hver vår ende av sofaen med teppe, brus og godteri. Mannen er travelt opptatt med den nye 37 tommers flatskjerms-TV'en vi fikk levert på døra i går imens jeg oppdaterer meg litt på nettet. Deilig med en kveld der vi ikke behøver "underholde" noen andre enn oss selv. Vi har hatt fint påskevær de siste dagene; kaldt men med strålende sol. De nærmeste dagene ser det desverre ut som det blir mer regn/sludd/snø, men vi skal nok kose oss allikevel. Det er bare så utrolig deilig at vi i tillegg til i kveld enda har 4 dager fri og at det ikke er noe vi må gjøre. I dag har vi vært her. Koslig butikk med masse atmosfære som selger forskjellig typer kaffe, te og andre godsaker i tillegg til forskjellig ting og tang. Jeg kjøpte et skrin som jeg har planer om å bruke til oppbevaring til en del av de uekte smykkene i mine, 50 gram hvit te med fersken og noen franske karameller med bringebær- og appelsinsmak. Det blir definitivt ikke siste gangen jeg reiser dit. Endret 20. mars 2008 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. mars 2008 #534 Del Skrevet 20. mars 2008 Så godt å høre at dere koser dere i påska. Ny TV og godis er da ikke å forakte. Og nå går det lynraskt mot USA ferie og. Fortsatt god påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #535 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Takk monja! :-D Ja tenk nå er det kun 45 dager igjen til vi reiser. Tida går utrolig fort. Nå begynner det å bli så kort tid igjen at det ikke lenger føles som om jeg ikke kommer til å holde ut. Har nettopp sett The Departed. Mannen ville så gjerne se film på den nye TV'en, men fant ikke noen han hadde lyst til å se på noen av TV-kanalene. Han ble helt hæppi når jeg foreslo en DVD-film. Dessuten har Leo blitt voksen jo...thi-hi... Endret 20. mars 2008 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #536 Del Skrevet 23. mars 2008 Tydelig at det ikke er den store aktiviteten i dagboken for tiden når øverste innlegg på siste side er fra fra den 8. mars... Her nytes påskeferien til det fulle. Oppdaget til min forferdelse at det allerede er søndag i dag. Tiden går så fort når man endelig kan kan slappe av og bare nyte. Får bare glede meg over at det også er fri i morgen, i tillegg til at det jo snart kun er en måned til vi skal ha fire uker ferie. Innen den tid skal jeg jo ha et par langhelger også. Bliss! Hadde planer om å sette meg ut i sola litt, men innen jeg fikk ut fingeren har det kommet en del flere skyer. Det er forsåvidt fortsatt ganske fint vær, men ikke så varmt at jeg gidder å sitte ute når sola forsvinner bak skyene i tide og utide. Vet jeg ikke helt om jeg skal gå ut allikevel eller om jeg skal se Lipstick Jungle istedet. For et dilemma! I kveld har vi planer om å dra på kino og se Jumper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #537 Del Skrevet 23. mars 2008 Tilbake fra kino - ok film. Hvis jeg kunne velge en "super power" ville jeg definitivt velge teleportering. Hvem trenger lange flyturer eller kø for å komme seg på jobb??.. Jeg vil gjerne se flere filmer, gode filmer selvfølgelig. Inntil videre har jeg sett følgende filmer i 2008: The Jane Austen Book Club -> :icon_smile: Gone Baby Gone -> :icon_smile: Bee Movie National Treasure: Book of Secrets -> :icon_neutral: Babel -> :-D 2 Days in Paris -> :icon_neutral: The Departed -> :-D Jumper -> :icon_smile: To be continued... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #538 Del Skrevet 24. mars 2008 Våknet til snø igjen i dag. Ikke mer enn at det fortsatt stikker opp litt gress her og der i hagen, men nok allikevel. Så skulle jeg tatt treningsturen min i går allikevel. Denne påsken har ikke vært aktiv nok på den fronten. Skjerpings! Nå -> Frokost :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #539 Del Skrevet 24. mars 2008 Tok meg sammen for å bøte på den dårlige samvittigheten, kledde på meg og dro meg av gårde på tur i snøværet. Nå skinner selvfølgelig sola (...) Deilig med frisk luft allikevel, men hadde jeg visst dette hadde jeg nok ventet litt. Spillelista fra turen: Duffy - Mercy Katharine McPhee - Over It Eve - Tambourine The Cardigans - My Favourite Game Alabama 3 - Woke Up This Morning Black Eyed Peas feat. Sergio Mendez - Mas Que Nada Rock n'Roll All Nite - Kiss Roisin Murphy - Let Me Know Get Set Go - Break Your Heart Dr. Alban - Sing Halleluja Moloko - Time Is Now The Prodigy - Smack By Bitch Up Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #540 Del Skrevet 24. mars 2008 Har savnet skikkelig en hund å gå tur med, leke med og kose med nå i påsken. Savner veldig å ha dyr i huset etter 3½ år med kaninen. Hadde det ikke vært for USA-turen i mai hadde vi nok hatt en liten valp nå, men ingen av oss har lyst til å etterlate en liten valp i ukesvis. Men i løpet av sommeren blir det forhåpentligvis valp på oss. Vi har ikke nødvendigvis bestemt oss helt for rasen ennå, men følger inntil videre kun med på valpelister for Novia Scotia Duck-Tolling Retriever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå