Malou Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #501 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg har nettopp bestilt den ovale medaljongen Bettie. Trengte litt tid til å bestemme meg. Endte opp med den ovale blant fordi jeg allerede har et hjerte i sølv (ikke medaljong men allikevel) i tillegg til at jeg er redd for at jeg hadde syntes at hjertet var litt vel lite. Ingen av de koster mer enn ca en hundrelapp, så hvis det går helt galt får jeg bestille den andre også. Gleder meg til å få den, håper den er like fin som på bildet. Jeg jobber hjemme i dag også. Har hatt problemer med å sovne hver kveld denne uka og orket ikke stå opp tidlig i morges. Må komme meg inn på kontoret i morgen for på fredag har jeg fri. Har nettopp spist rester av avocadosalaten fra middagen i går. En av mine favoritter med avocado, kylling, parmaskine, egg, fersk mozarella, tomater, romainesalat og gresskarkjerner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #502 Del Skrevet 28. februar 2008 Når man starter dagen med å miste pudderet NED I DO så vet man hvordan dagen kommer til å bli... Heldigvis var det ca kun 1/3 del igjen og jeg hadde en ny i skapet, men allikevel... Godt jeg ikke bruker rådyr makeup!! Klarer ikke å våkne opp helt ordentlig i dag. Jeg har forsåvidt sovet godt nok i natt, men det skyldes vel antageligvis noen sene kvelder/netter tidligere i uken. Har fri i morgen da, så det er forsåvidt ikke mange timene igjen til helg. På veien hjem har jeg planer om å kjøre innom favorittblomsterbutikken som ligger i nærheten av jobben. Det pleier å ha et veldig bra utvalg av friske blomster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #503 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Oppdaget den hos Amity for en uke eller to siden. Blir i sånn deilig sommerstemning av den. Endret 28. februar 2008 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #504 Del Skrevet 28. februar 2008 Startet helgen med å kjøpe en stor bukett rosalilla tulipaner som nå pryder stuebordet i bladet fra IKEA. Kunne lett ha brukt opp veldig mange penger der. De har blomstermarked utenfor butikker, men friske blomster i så og si alle regnbuens farger. Stakk også en snartur innom Magasin også, kikket på øyenskygger (ha litt dilla for tiden). Vurderer og kjøpe Satin Taupe neste gang jeg skal ha ny brun øyenskygge, men har en annen fra Lancome som skal brukes opp først. Den er litt lysere i virkeligheten enn på bildet. Skal snart se Prison Break sammen med mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 28. februar 2008 #505 Del Skrevet 28. februar 2008 Den salaten, den skal jeg kopiere. Så skikkelig nam ut. Akkurat nå skulle jeg ønske jeg kunne ta meg fri i morgen, men det kan jeg ikke. Men jeg skal i hvert fall kjøpe meg noen sprudlende tulipaner i morgen. Det var en god ide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #506 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Grunnen til at jeg hadde fri i går var fordi vi for andre gang siden mannen ble friskmeldt skulle på sykehuset for å få svar på scanningsresultater. Det gikk veldig fint denne gangen også. Den døde kjernen som sitter igjen inne i magen har begynt å krympe, ca 25% siden forrige undersøkelse som var for to måneder siden, så nå mente de at vi ikke behøvde å komme igjen før om 3 måneder som er normalt oppfølgning det første året. Vi feiret de gode nyhetene med lunch på koslig irsk pub i KBH. Etterpå kikket vi litt i butikker. Kjøpte et par nye puter til stua på Indiska i sort, hvitt, grønt og blått, et sølvskrin til å oppbevare hårspenner og strikker på badet i tillegg til tre filmer (The Departed, Mansfield Park og Emma) for tilsammen 110 kr. Når vi kom hjem lå det hele to smykker i postkassen. Ett i sølv kjøpt på eBay også gullmedaljongen fra Trendsales. Kjempefine begge to. Endret 1. mars 2008 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #507 Del Skrevet 1. mars 2008 Litt hardt tiltrengt rengjøring i form av støvsugning og støvtørking overstått. Burde sikkert ha ordnet enda litt mer, men heller være glad for det som nå er gjort å nyte resten av lørdagen. Ikke tenke på grå vinduer og sånt. Livet er alt for kort til sånt og alt kommer aldri til å være rent på en gang allikevel. Det blåser skikkelig ute, så mye at parabolen ikke klarer å motså presset og faller tidvis ut. Det er nok verst for mannen risikerer og måtte klare seg med og zappe mellom DR1, DR2 og TV2 i kveld... Har dilla på The Bomb med Bitter:Sweet som er den første sangen som spilles når man går inn på MySpace siden deres. Det er tittelmelodien til Lipstick Jungle. Har noe Bitter:Sweet på iPoden i fra før også. De har blant annet hatt låter med i opptil flere av "seriene mine." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. mars 2008 #508 Del Skrevet 1. mars 2008 Så godt at resultatet var så bra og at det er tre mnd til neste gang han skal sjekkes. Huff - håper vinden har løyet i dag. Det har blåst her også, men ikke så mye at parabolen har rørt på seg. Nå er den satt fast med et par ekstra stag, da, så det skal blåse mye før den skyves ut av stilling. Ønsker deg en fortsatt god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #509 Del Skrevet 2. mars 2008 Takk Bettie! :-D Det blåser i dag også, men heldigvis ikke like mye som i går. Sola har faktisk tittet frem også, så jeg har vært en tur ute. Har blant annet beskjært noen planter som jeg har på vinteroppbevaring i det lille rommet på baksiden av garagen. De skal ha noe ny jord etterhvert også, men det får vente neste helg. Vi er nemlig (endelig) i gang med og pusse opp spisebordstolene. Vi har seks, men inntil videre er vi i gang med de fire første. Mannen sliper og jeg maler med mørkebrun trebeskyttelse. Jeg har malt to og skal snart i gang med den tredje nå. Skal bare oppdatere iPoden og noen andre småting først. Hører på radio i mens jeg maler. De spilte nettopp med Nina Simone, den må jeg laste ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #510 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg kjøpte en to-pack med sorte strømpebukser på H&M på fredag. Når jeg skulle ta de på meg i dag morges oppdaget jeg at det var gravidstrømpebukser. Selvsagt ikke før jeg hadde åpnet pakken og satt på meg den ene. Den var bittelitt høy i livet for å si det sånn... Alltid slitsomt med mandag, selv om jeg sovnet rundt klokka elleve i går kveld, som er tidlig til å være meg. Resten av kvelden står forhåpentligvis kun på avslapning i sofaen sammen med mannen og snart Planet Earth på TV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 3. mars 2008 #511 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg jobbet hele helgen, så det fine været fikk jeg ikke utnyttet. Men jeg gleder meg til å kunne sette i gang ute og rufse litt i bedene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #512 Del Skrevet 4. mars 2008 I dag har det snødd!! Kun et par cm, men det er mer enn det har snødd tidligere denne vinteren. Heldigvis skal det bli varmere igjen utover uka, så jeg regner med at det er borte igjen innen jeg skal avsted på jobb i morgen. Jeg er travelt opptatt med å lage spillelister i iTunes. Har det med å glemme en del musikk en stund etter at det er lagt inn på iPoden så nå prøver jeg å gjenoppdage ved hjelp av noen flere spillelister. Begynner å ha mye musikk på den etterhvert, så ikke så rart at noe blir glemt selv om jeg har den en del på random. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #513 Del Skrevet 4. mars 2008 Som for eksempel, som jeg nylig har gjenoppdaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 4. mars 2008 #514 Del Skrevet 4. mars 2008 Kan være spennende å gjenoppdage musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #515 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Jeg elsker å finne ny musikk Bettie, men å gjenoppdage gamle favoritter kan føles nesten like bra noen ganger. Forøvrig 2 måneder igjen i dag. :viktig-å-få-med-smiley: Nå -> ellers får jeg jo bare svi for det i morgen. Endret 4. mars 2008 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #516 Del Skrevet 5. mars 2008 Lang dag -> Helt ferdig! Hvordan kan det føles som om jeg har jobbet i to uker i strekk når det kun er onsdag?.. Heldigvis er det kun 1½ uke til påskeferie. Innen den tid har jeg også vært en snartur til Wien også er det jo en helg i mellom der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 5. mars 2008 #517 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg har lurt på om det er mulig å putte noen timer til inn i døgnet fram til påske, og om det er mulig å legge inn noen ekstra dager. Jeg får det så travelt fram til påske at jeg nesten ikke ser hvordan jeg skal komme i mål. Men i påsken skal jeg ta meg fri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 6. mars 2008 #518 Del Skrevet 6. mars 2008 Hva synes du om da? Det er noe som det beste jeg har opplevd i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #519 Del Skrevet 8. mars 2008 Hmm, jeg vet ikke helt jeg Ada B. Den var da ok, men vet ikke om jeg syntes den var så mye mer enn det heller. Må eventuelt høre den noen ganger til først. Har faktisk ikke hørt om dem før heller. Henger ikke like godt med i norsk musikkliv lenger etter mange år i utlendighet. Men med drahjelp fra selveste Joss Stone dukker den sikkert opp her etterhvert også. Veldig deillig med helg, når er det ikke det forøvrig (...) Vi har nettopp sett den nyeste episoden av Lost også har vi tatt DNA-prøver som skal sendes til The Genographic Project. Blir spennende og se hva som kommer ut av det. Snart skal vi spise laks til middag også skal man vel ikke se bort i fra at det blir litt mer hjemmelaget sjokoladekake til dessert etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #520 Del Skrevet 8. mars 2008 Dagens playlist: Goldfrapp - Ooh La La Blind Melon - No Rain Feist - 1-2-3-4 :DJ-smiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå