Gå til innhold

Malou's

Malou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg må innrømme at jeg fortsatt er rimelig skeptisk til skulderputer. For eksempel det tilbudet fra Ellos nå der man kan få en gratis trenchcoat. For det første er jeg ganske skeptisk til ting som er gratis og når den i tillegg har skulderputer, vel... så tror jeg at jeg dropper det. Så gi meg heller pastellfarger, bare ikke mintgrønn! :skrekk-og-gru-smiley:

Jobber hjemme i dag. Har dyne og forhåpentligvis får jeg ordentlig fyr i ovnen snart.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg ny dyne i dag, for penger jeg fikk i bursdagsgave for over en måned siden. Fikk den til halv pris, 700 kr. Den gamle hadde jeg hatt siden før jeg flyttet til Danmark, vi snakker nok mer enn 10 år så det var nok på tide med en ny. Satser på å sove ekstra godt i natt

Har vært en liten tur på eBay også... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mintgrønt er ikke akkurat min favorittfarge. Men det er ikke mange pasteller som jeg liker, da, i hvert fall av de lyse pastellene. Jeg kler dem rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke akkurat dronningen av pastellfarger jeg heller Bettie, heller tvert i mot. Jeg har kanskje en topp eller to i en rosatone som kunne helle litt mot pastell, men det er også alt tror jeg.

Nå skal jeg føne ut "krøllene" mine. Etter at jeg begynte med føning og flatjern er det ikke ofte jeg har naturlig fall lenger. Liker det ikke, selv om det nok definitivt er mye sunnere for håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes forøvrig fortsatt at Jon Bon Jovi er ganske sexy i denne videoen jeg da. Det må være de trange buksene (og smilet!!) for det er definitivt ikke håret. :Hehe:

Jon Bon Jovi bare ER sexy han. Vært min lille avstandsforelskelse siden jeg var 12 år og på min aller første konsert...:hjerter_rundt: Drammenshallen, faktisk, det herrens år 1988. *sukk*

Og den 18. juni har Jon-boy og jeg en aldri så liten date igjen...:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært på konsert, den gangen Bon Jovi var kun Jon Bon Jovi. Det var vel i Blaze of Glory-perioden.

Jeg sang forøvrig 'Born To Be My Baby' for full hals i bilen på vei til jobb i dag. Den bilen har "sett" det meste. :ler:

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig lørdag! Sov lenge etterfulgt av frokost med varme rundstrykker med valnøtter (favoritten), te og juice. Så litt avslapning på sofaen med blad (under den nye dyna...) Har vel forsåvidt fortsatt i samme stil etter jeg var i dusjen, med avslapning og diverse småsysler i stua. Har koblet opp iPoden til høytalere og kost meg med å høre musikk i mange timer. Deilig å høre musikk uten ørepropper i ørene til en forandring og bare la den stå å kjøre istedet for å bytte nummer hver gang det kommer noe man ikke gidder å høre akkurat da.

I går var vi på kino (igjen!) og så Vantage Point. Tror vi har satt ny rekord i antall kinobesøk i år. Nå har vi sett fire filmer på kino på litt over en måned; Gone Baby Gone, Bee Movie, National Treasure 2 og Vantage Point og enda er det flere filmer jeg kunne ha tenkt meg og sett, blant annet Atonement. Så filmplakaten til SATC filmen i går også. Jeg er klar for premieren 6. juni og mannen skal med, han har sett mange SATC episoder sammen med meg. Lurer på når man kan bestille billetter.

Før filmen tilbragte vi et par timer på et senter i KBH. Været var så dårlig at det var best å holde seg innendørs. Kjøpte meg et kjede med store turkise perler og en rosa/plommefarget øyenskygge i tillegg til det nyeste amerikanske InStyle. Kikket også på et kjempefint hjerte i 8 karat gull. En sånn medaljong som kan åpnes, men heldigvis tok jeg til fornuften og bestemte meg for å finne et uekte istedet.

Dessuten dro vi på café og spiste vi tiramisu. Middag spiste vi hjemme før vi dro. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medajonger til å åpne og putte bilder inne er fine. Jeg har en sånn.

Gratulerer med ny dyne. Håper du er fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempefornøyd med dyna Bettie. Den føles nesten som om den svever sånn rett over kroppen. Varm er den også, men det har også vært veldig mildt de siste nettene. Også er det en utrolig deilig følelse at den er ny.

Noe den desverre ikke hjelper mot er søvnproblemer. Sov ikke noe særlig før klokka to i natt i tillegg til at jeg våknet tidlig i morges. Ikke noe knallstart på uka akkurat... :søvn:

Holder på å kikke litt på nettet etter medaljonger, men har ikke bestemt meg helt ennå, hverken med størrelse eller om det skal være et hjerte eller en oval. Det eneste jeg vet er at jeg ikke vil ha en som er større en 2 cm i diameter. Denne hjertemedaljongen er veldig søt, men den er kun 13x13 mm og det er kanskje litt lite? Har også sett på denne ovale medaljongen som er 21x16,5 mm.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har for øyeblikket tre planlagte utenlandsturer i år. En av dem overskygger forøvrig totalt de andre. :fnise: Ved siden av USA turen om 68 dager ;) skal jeg til Wien i mars og Riga i august. Både Wien og Riga turen er med jobben. Den førstnevnte blir nok stort sett bare jobbing, mens det i Riga bør bli tid til litt sightseeing og kos også. Passer egentlig fint at det er sånn for vi var jo i Wien i sist år. Veldig koslig by, men jeg vil det heller oppleve litt mer av Riga som jeg aldri har vært i før. Synd at ikke mannen kan være med, men vi skal da i det minste på langweekend til Bornholm samme uka og da kan vi jo kose oss masse sammen der.

I dag er det skikkelig høstvær utenfor og jeg er glad for at jeg allerede er hjemme og ikke behøver og bevege meg utendørs. Det er 8-9 grader så hvis det hadde vært sol hadde det vært vår istedet for høst. Påskeliljene på forsiden av huset har erklært vår og blomstrer allerede. Vi ble nødt til å beskjære lavendelene i helga sånn at påskeliljene ikke skulle stå og blomstre halvveis tildekket av visnet lavendel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gene Simmons!!??? Så hadde du blitt nr 4509 på lista eller noe sånt... :ler:

Men hvis du tar Richie Sambora så tar jeg Jon Bon. Deal? :fnise:

Har ryddet i kvitteringer og avstemt kontoen. På tide å få ordentlig kontroll på finansene. Har småfryst i hele dag, nå har jeg drukket en stor kopp Lady Grey og er nesten litt svett. Ganske så typisk meg.

Litt YouTube underholdning:

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesong 5 av The L-Word er inntil videre helt klart den beste sesongen siden sesong 1 eller 2.

En av de få andre seriene som går for tiden er Lipstick Jungle basert på boken av Candace Bushnell som også var forfatteren bak SATC. I kampen mellom Lipstick Jungle og Cashmere Mafia (den andre "SATC wannebe" serien) liker jeg helt klart LJ best, selv om jeg inntil videre faktisk har sett dobbelt så mange episoder av CM.

Denne liveversjonen av Release Me med Oh Laura er utrolig nydelig. Ikke mange som synger så bra live.

:i-linke-modus-smiley:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den ovale medaljongen var fin, jeg.

Jeg må snart ut i hagen å ruske opp i bedet. Påskeliljer har jeg ikke, men andre løker er på vei opp, og det grønnes ved valmuene. Men jeg liker å gjøre sånt i pent vær, ikke slik regn og vind som det har vært i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...