Gå til innhold

Malou's

Malou

Anbefalte innlegg

Hei! Godt med en pause fra KG av og til, jeg kjenner iallefall at det var helt riktig for meg nå. Jeg håper du stikker innom i mitt nye hjem iblant selv om du ikke er her så mye.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagbokpause gjør godt innimellom. Jeg har jo som kjent forsømt min dagbok jeg og, men plutselig tørka jeg støvet av den igjen. Håper du ikke blir borte for lenge da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amity, Bettie og monja. :-D

Det var den pausen... :Hehe: Ville bare presisere at jeg ikke har tenkt meg og være borte så veldig lenge og at det ikke var meningen å være dramatisk.

Er bare litt uinspirert om dagen. Tror det er vinteren som tar på. Kan jo ikke akkurat si at jeg fikk bygd opp noe overskudd i fjor heller. Håper at det bedrer seg snart nå som det går mot lysere tider og at vi får mer av det deilige vårværet som vi hadde i helgen.

Som oftest skal det ikke særlig mange dagene til før jeg får lyst til å skrive her igjen. Noen vil kanskje hevde at jeg er i gang allerede. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med at det er mer eller mindre endeløse strender med palmer til deg utenfor bildet Bettie ;)

Denne filmen gleder jeg meg til å se.

Jeg klarer visst ikke helt å holde meg borte. Rart egentlig når jeg for et par dager siden hadde minimalt lyst til å skrive her og virkelig følte at jeg trengte en pause. Men det er rart med det når man har vendt seg til å ha et talerør ut mot "verden." Noen ganger føler jeg virkelig at det er et ork å skrive her, at jeg må skrive her hver dag selv om det jo bare er forventninger jeg setter til meg selv. Når jeg føler det sånn trenger jeg definitivt en pause. Det er jo tross alt bare internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Sari & Bettie! :-D

Tilbake fra (enda) en liten minipause. Tror faktisk jeg så smått er i ferd med å våkne opp fra vinterdvalen. Det er så utrolig deilig at det har blitt så mye lysere! Nå kan man merke forskjell fra uke til uke. I dag var det faktisk lyst når jeg kjørte fra jobb litt over klokka fem. På fredag når jeg kjørte klokka en time tidligere var det fortsatt lyst når jeg kom hjem.

Har vært ute og gått ganske lang tur de siste to søndagene. Neste steg er å begynne å jogge igjen, men jeg venter fortsatt på den pulsuret. Tror forsåvidt det er ikke er så dumt med litt hurtig gange først, komme inn i vanen med å være mer ute igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir med stor sannsynlighet min og mannens neste kinodate. Ser spennende ut. Så reklame for den i helgen da vi så National Treasure - Book of Secrets.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deilig at det har blitt lysere, og nå har det vært rene vårværet noen dager. Så det er like før jeg begynner ute i hagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare det ikke plutselig blir skikkelig vinter!! :hår: Det gidder jeg ikke nå.

75 dager igjen til USA i dag! :glede-seg-så-hun-holder-på-å-sprekke-smiley:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i gang med å downloade as we speak. ;)

Denne oppskriften fra saravilfara på pai med kylling, sherrytomater og feta hørtes fristende ut. Kanskje jeg skulle slå til og prøve meg på den i helgen med en god salat til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med de buksene og det håret er det jammen ikke rart at de gutta dro damer... :skratte:

Jeg er født noen år for sent til at jeg var på byen på det glade 80-tall, men jeg kan se det for meg...

Jeg synes forøvrig fortsatt at Jon Bon Jovi er ganske sexy i denne videoen jeg da. Det må være de trange buksene (og smilet!!) for det er definitivt ikke håret. :Hehe:

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...