Gå til innhold

Malou's

Malou

Anbefalte innlegg

Det skal du ikke se bort i fra Frk. Stella. :ler:

Linkene fungerer ikke for meg lenger heller desverre. Tror det skyldes at de har tatt bort varene som var på salg og fått inn vårklær istedet, for eksempel dette som jeg har litt lyst på. Jeg bestilte foressten kjolen og clutchen før helgen, tydeligvis i siste øyblikk.

Ikke særlig motivert for jobbing i dag, men jeg prøver allikevel, det er jeg jo nødt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig flott utenfor. Fullmåne, skyfritt og helt vindstille. Har vært ute på terassen flere ganger for å beundre stjernehimmelen.

Har også sett nyeste episode av The L-Word, en av de få seriene som fortsatt sendes i tillegg til Cashmere Mafia og October Road.

I morgen jobber jeg hjemme. Gleder meg til å sove litt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Væromslag kaller man det vel for i dag er det regnvær (igjen)... Godt at man ikke behøver å være ute, annet enn når jeg hentet ved tidligere i dag.

Noen som har lyst til kjøpe denne til meg foressten? :lur:

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Ada Blûe. :-D

Mange baller oppe i luften på jobb om dagen og ikke den store inspirasjonen til å skrive her. Virker som om det er flere som har det sånn, eventuelt så har mange åpnet lukkede blogger.

Snart helg, jeg har nemlig fri i morgen! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg (tror jeg) for å ikke kjøpe noe særlig med klær en liten stund framover. Jeg kjøpte meg en grå kjole, men mangler tilbehøret - så litt må jeg nok kjøpe, forresten.

Den ringen var stilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo alltid noe man skulle ha hatt Bettie. The power of shopping...

Det var veldig deilig å sove lenge i dag Amity. Våknet kvart over ni, men bestemte meg for å benytte sjansen når jeg var alene og sove litt lenger så jeg sto ikke opp før kl. 11. Bortkastet dag synes kanskje noen, men veldig veldig deilig synes andre. ;)

Har spist sent frokost med telys og flotte rosa og lilla tulipaner som jeg fikk av mannen i går på bordet.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkedag i dag, kun 100 dager igjen! Det var i følge mannen i dag vi skulle feire, det sa han i hvertfall for en stund siden. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag, helg, tulipaner og 100 dager igjen - klart dere må feire!!! Kanskje med å se en NewYork-film i kveld? ;)

God helg, i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Lano. :-D Tror ikke det ble til så mye men enn en liten gledesdans, noe som minner meg på at vi slowdanset til til den danske nasjonalsangen i stua for et par kvelder siden. :fnise: I tillegg har vi selvfølgelig også nytt fredagskvelden.

Dro for å kikke på gulv- og veggfliser til bad og entre i ettermiddag og endte med å komme hjem med prøver på fliser til kjøkkenet. :fnise: Sånne man har mellom kjøkkenbenken og overskapene. Fant en mulig løsning til veggene på badet også. Vi skal ha fliser i dusjen i tillegg til at vi antageligvis også skal ha noe rundt vasken. Etter på tok vi helgehandelen på et shoppingsenter i nærheten. Husket plutselig hvorfor vi pleier å handle inn i to forskjellige butikker; en til basisvarer og en annen til det resterende... Kjøpte meg en rosa cardigan fra Saint Tropez også. Befinner meg definitivt fortsatt i den rosa perioden.

Skal se å få lagt meg nå, før det ender med at jeg får snudd døgnet helt på hodet igjen. Det svir litt i øynene, men det skyldes nok like gjerne at jeg har noe betennelseaktig på våtkanten. Håper på at det forsvinner av seg selv.

Forøvrig ikke så mange sanger fra 80-tallet som fortsatt er like råe som denne.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sløv lørdag, det regner og stormer som bare det utenfor. Tidligere regnet og blåste det så mye at det minnet meg om å sitte inne i bilen i sånn "bilvaskemaskin." Passer bra at "vinduvaskemannen" vår har vært her tidligere i uken. Sitter forøvrig fortsatt med dyne, nattkjole og tights, mannen spiller Playstation. :flau:

Vi har lagt litt flere planer vedrørende oppussingen av badet. Alt er ikke helt på plass ennå, men vi begynner da å få en god idé om hvordan vi vil ha det. Skal definitivt tilbake dit vi var før jul for å se på de flisene vi likte igjen. Tok bilder av dem med mobilen, men det blir ikke helt det samme som å se dem live. Eventuelt skal vi ta en tur inn til et annet sted i løpet av uken for å få litt mer inspirasjon også. Skal huske å ha med ordentlig kamera denne gangen.

Ble tipset om denne bloggen inne på velværeforumet i går. Har lest en del gamle innlegg i dag og tror jeg har funnet en ny favoritt. Me like!

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fruktsalat med vaniljesaus på til lunch. Moms!

Har faktisk ordnet litt i hjemmet siden sist også, så kommer ikke her og kom her! ;)

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Bettie! :-D

Kontraster. Like stormvær som det var i går, like knallvær har vi hatt store deler av dagen i dag selv om det fortsatt har blåst litt. Har vært ute og fått frisk luft og etterlengtet sollys og jammen meg fant jeg ikke de første tegnene på at våren nærmer seg også. Blir like glad hvert år når de første små erantisene titter frem, selv om det nok er en stund før det blir vår på ordentlig ennå.

post-2374-1201457301_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så er Bed & Breakfast i Napa og hotell i NYC bestilt og dermed er alle overnattingene til ferien i boks! :danser: Tok meg endelig sammen og ringte til B & B'enen tidligere i kveld. Stavet meg som ventet igjennom navn og adresse. :ler: Ikke uten grunn at jeg foretrekker og ordne sånt over nettet, men det var tydeligvis noe krøll med mailen. Jeg snakker jo engelsk på jobb hver dag, men det er likssom noe annet på telefon med folk som ikke jobber i firmaet og som kanskje ikke er fullt så vant til litt sånn halvgebrokken engelsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til den mørkerosa cardiganen jeg kjøpte på fredag har jeg shoppet følgende i løpet av helgen:

Sjal

Roman Holiday

Alt uten å forlate hjemmet selvfølgelig. ;)

På tide å legge seg snart. Riktignok starter jeg uken med en hjemmearbeidsdag, men allikevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er denne på vei hjem til undertegnede.

Vi kan nesten ikke vente lenger!! Det kiler sånn i magen!!

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vurderer et speil av denne typen på det nye badet. Tror det kunne bli en bra kontrast og bryte litt med resten uten at det blir helt feil, kun feil på den riktige måten... ;) Ikke koster det mer enn vi kan bytte det ut hvis vi går lei av det eller at det ikke takler fuktigheten på badet så godt heller.

'Cause we are liiiivin' in a material world and I am a material giiiirl...

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...