Gå til innhold

Svelge sæd - reaksjon

Fremhevede innlegg

Gjest Elastica
Skrevet
Det kan være veldig trist og sårende for en mann at en jente spytter ut sæden hans.

Det får da være måte på nærtagenhet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet
Det får da være måte på nærtagenhet.

Sikkert like nærtagende som en kvinne blir om mannen slikker i seg hennes safter og spytter og spyr etterpå

Gjest Gjest
Skrevet

Mener menn virkelig at det er så viktig at hun svelger?

Jeg har aldri svelgt (eller jo et par ganger men det satte seg fast i halsen og jeg bare brakk meg, noe som er mye mer usexy enn å ikke svelge), og ingen av mine partnere har hatt noe i mot dette. De fleste er veldig fornøyd meg å få en skikkelig blowjob i det hele tatt, og det finnes mange andre steder man kan komme. Mannen min elsker at jeg suger ham, og nyter å se på, det å komme i munnen min ville blitt en usexy affære så det tror jeg ikke han har store ønsker om å faktisk utføre lenger. Det for bli i fantasien for hans del.

Hadde jeg hatt sprutorgasme hadde jeg heller ikke forventet at han skulle svelge dette. Ser ikke helt poenget med det egentlig.

Skrevet

Nei. Jeg synes ikke det er viktig i det hele tatt. Snarere tvert i mot. Jeg foretrekker at hun ikke svelger.

Gjest Elastica
Skrevet

Jeg har aldri svelgt (eller jo et par ganger men det satte seg fast i halsen og jeg bare brakk meg, noe som er mye mer usexy enn å ikke svelge), og ingen av mine partnere har hatt noe i mot dette. De fleste er veldig fornøyd meg å få en skikkelig blowjob i det hele tatt, og det finnes mange andre steder man kan komme. Mannen min elsker at jeg suger ham, og nyter å se på, det å komme i munnen min ville blitt en usexy affære så det tror jeg ikke han har store ønsker om å faktisk utføre lenger. Det for bli i fantasien for hans del.

Hadde jeg hatt sprutorgasme hadde jeg heller ikke forventet at han skulle svelge dette. Ser ikke helt poenget med det egentlig.

Signerer denne.

Og ærlig talt hadde jeg ikke blitt særlig såret over det, Mysticgirl.

• 3 år senere...
Gjest mipmip
Skrevet

jeg svelget kjæresten min sitt sæd i sta, og det endte med kraftig diaré også.. veldig plagsomt og jeg skjønner heller ikke helt hvorfor dette skjer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...