Gå til innhold

Svelge sæd - reaksjon


Fremhevede innlegg

Gjest =tentacle=
Skrevet
Nå skjønner jeg!! Du tror at det er jeg som er kjæresten til Høne-Pøne. Stupid me. Vel, det stemmer ikke.

Forøvrig så må jeg poengtere at jeg har aldri bedt noen om, og vil heller aldri be noen om, å gjøre noe som de ikke liker i senga. Inludert å svelge, eller for den saks skyld ta mot sæd i munnen og spytte den ut etterpå. Noen jenter både suger og svelger, og det er veldig deilig for partneren, HVIS JENTA FAKTISK LIKER DET!! Hvis hun ikke liker det, så er det bare trist og ekkelt, og jeg ville ikke likt at hun gjorde det for meg fordi hun trodde jeg ville sette pris på det. Kjærestens nytelse er ganske viktig for min egen. Og jeg liker at damene kjenner seg jevnbyrdige og ikke tror at de må tekkes noen med å gjøre ting de finner avskyelige.

Denne jenta sier at hun liker å svelge, men plages med fordøyelsen etterpå, og lurer på hva hun skal gjøre. De innledende spm hadde jo bl.a forespørsler om kostholdsråd, nøytralisering, etc. Så problemet var ikke psykologisk, eller relasjonsmessig, det var somatisk. Jeg poengterte bare at når man begynner å spise ting man ikke har spist før, så reagerer ofte magen. Det er i såfall ikke farlig, og hvis det er det eneste problemet, så går det antakelig over av seg selv. Jeg svarte bare så saklig som jeg kunne på spm.

Hvordan vet du at problemet er somatisk? Dette trenger ikke å være begrunnet i at sæd kommer i kontakt med magesekk, det kan like gjerne være at hodet vet at sæden er svelget, altså noe psykisk, som setter igang den uønskede reaksjonen.

Hun sier ikke at hun liker å svelge sæd per se, men at hun gjerne vil kunne gjøre dette for kjæresten sin. Det er to forskjellige ting.

Videoannonse
Annonse
Gjest tomatMina
Skrevet

Husker første gang jeg svelget sæd.Trodde aldri jeg skulle spy så mye.

Det smakte "rå" sopp eller sånn som "rå" sopp lukter.

Det var skikkelig pyton. Du svelger levende celler (bittesmå rompetroll) og slim - hvor godt er det!? :spy:

Skrevet

Jeg har aldri hørt om noe sånt dessverre, men jeg vet tilfeldigvis at sæd er veldig basisk, så det er kanskje en liten mulighet for at miljøet i magen din rett og slett blir for basisk av det?

Det er selvfølgelig mulig at jeg er helt på jordet, men det kan kanskje være verdt det å prøve å drikke noe surt rett etterpå? Noen glass med appelsinjuice eller litt rødvind for eksempel.

Gjest Mann 42
Skrevet
Hvordan vet du at problemet er somatisk? Dette trenger ikke å være begrunnet i at sæd kommer i kontakt med magesekk, det kan like gjerne være at hodet vet at sæden er svelget, altså noe psykisk, som setter igang den uønskede reaksjonen.

Hun sier ikke at hun liker å svelge sæd per se, men at hun gjerne vil kunne gjøre dette for kjæresten sin. Det er to forskjellige ting.

Det blir jo litt rart og sært å diskutere over hodet på noen om hva de egentlig mente, men skitt la gå, siden du bullshitter meg og pisser på intellektet mitt samtidig som du nærmest kaller meg en ekkel mannemann som skal presse damene til å svelge når de ikke vil. I shall say this only once... more. Det foregående var egentlig ment litt ironisk.

Hun innleder tråden med å spørre om det er noen som er kjent med problemet, og fortsetter med å spørre etter metoder til å unngå kvalmen og diarèen, samtidig som hun presiserer at smaken ikke er noe problem og at hun synes det er en fin og intim ting å gjøre for sin kjære, som forøvrig ikke har bedt henne om å gjøre det. Det er ikke nok info i innlegget hennes til å anta noen ubevisst avsky, så om du leser noe slikt der, så er det mest sannsynlig din egen projeksjon. Og det gjør ikke meg til drittsekk.

Gjest Gjest
Skrevet

Om kjæresten til ts ikke vet at hun får lett kvalme og ekstrem diare etter hun svelger så er det jo en mulighet for at han hadde sagt at det var greit for han om hun ikke svelger...?

Hadde min mann sagt noe slikt til meg så hadde jeg latt han få slippe.

Gjest =tentacle=
Skrevet
Det blir jo litt rart og sært å diskutere over hodet på noen om hva de egentlig mente, men skitt la gå, siden du bullshitter meg og pisser på intellektet mitt samtidig som du nærmest kaller meg en ekkel mannemann som skal presse damene til å svelge når de ikke vil. I shall say this only once... more. Det foregående var egentlig ment litt ironisk.

Hun innleder tråden med å spørre om det er noen som er kjent med problemet, og fortsetter med å spørre etter metoder til å unngå kvalmen og diarèen, samtidig som hun presiserer at smaken ikke er noe problem og at hun synes det er en fin og intim ting å gjøre for sin kjære, som forøvrig ikke har bedt henne om å gjøre det. Det er ikke nok info i innlegget hennes til å anta noen ubevisst avsky, så om du leser noe slikt der, så er det mest sannsynlig din egen projeksjon. Og det gjør ikke meg til drittsekk.

Hvor kaller jeg deg en drittsekk?

Hun spør etter folk med erfaring, du skilter ikke med erfaring, hverken på egen mage eller på kjæresters, likevel har du løsningen. Du garanterer til og med at det ikke er allergisk, men såvidt meg bekjent kan immunreaksjoner mot bestemte menns sæd være årsak til ufruktbarhet, da er det vel ikke helt utenkelig at magen kan reagere på stoffer ved sæd, selv om jeg ikke satser alle pengene mine på at det er en årsak her. Jeg underbygger ikke alternativteorien om psykisk/fysisk reaksjon heller, presenterer det kun som en mulighet. Avsky for noe man har spist og påfølgende kvalme/mageproblemer er ikke uvanlig.

Nå var det en gjest som nevnte manneforakt, ikke jeg. Jeg tillot meg å svare på hvordan jeg tolket gjests innlegg da det ble stilt spørsmålstegn ved gjests påstand.

Gjest Mann 42
Skrevet
Hvor kaller jeg deg en drittsekk?

Hun spør etter folk med erfaring, du skilter ikke med erfaring, hverken på egen mage eller på kjæresters, likevel har du løsningen. Du garanterer til og med at det ikke er allergisk, men såvidt meg bekjent kan immunreaksjoner mot bestemte menns sæd være årsak til ufruktbarhet, da er det vel ikke helt utenkelig at magen kan reagere på stoffer ved sæd, selv om jeg ikke satser alle pengene mine på at det er en årsak her. Jeg underbygger ikke alternativteorien om psykisk/fysisk reaksjon heller, presenterer det kun som en mulighet. Avsky for noe man har spist og påfølgende kvalme/mageproblemer er ikke uvanlig.

Nå var det en gjest som nevnte manneforakt, ikke jeg. Jeg tillot meg å svare på hvordan jeg tolket gjests innlegg da det ble stilt spørsmålstegn ved gjests påstand.

Kan ikke oppfatte deg anderledes enn at du dermed sier deg enig med "gjest". I gjentatte postinger. "Egnet til å fremkalle forakt" kan vel sidestilles med "foraktelig", som løselig oversettes med "drittsekk". Bare litt mer fargerikt.

Ang erfaring som føres til felts, så er det vel både dine og mine forslag basert på andres erfaringer, etter det jeg kan se. Du henviser til postinger i andre fora. De kjærestene jeg har hatt som har likt å svelge, har ikke hatt problemer med det.

Gjest Gjest
Skrevet
"Egnet til å fremkalle forakt" kan vel sidestilles med "foraktelig", som løselig oversettes med "drittsekk". Bare litt mer fargerikt.

Kan ikke du bare lese det hun skriver da, istedet for å synse og lese mellom linjene?

Gjest Mann 42
Skrevet
Kan ikke du bare lese det hun skriver da, istedet for å synse og lese mellom linjene?

Nå er det vel på tide at tråden renses.

Gjest =tentacle=
Skrevet
Kan ikke oppfatte deg anderledes enn at du dermed sier deg enig med "gjest". I gjentatte postinger. "Egnet til å fremkalle forakt" kan vel sidestilles med "foraktelig", som løselig oversettes med "drittsekk". Bare litt mer fargerikt.

Ang erfaring som føres til felts, så er det vel både dine og mine forslag basert på andres erfaringer, etter det jeg kan se. Du henviser til postinger i andre fora. De kjærestene jeg har hatt som har likt å svelge, har ikke hatt problemer med det.

Jeg har ikke foreslått noe annet enn å la svelging være. Det er kun en unngåelsesstrategi, som sørger for at sexlivet ikke kommer i skyggen av kvalme og søvnløse netter på doskålen.

Har mange andre sagt til deg at de i starten reagerte med kvalme og ekstrem diare når de svelget, men problemet løste seg etter at de hadde svelget over en lengre periode, er det selvsagt mer substans i rådet.

Gjest Høna (ts)
Skrevet

Hei, alle:)

Vil bare si noen få ting, nærmest i stikkordsform:

-overraskende engasjement - takk! Selv om det går like mye på provokasjon av hverandres innlegg som svar på mitt (mine) spm

-jeg vil bare presisere at det er ingenting galt i kommunikasjonen mellom meg og min kjære - han er klar over min reaksjon på å svelge, han presser meg ikke, det er jeg som gjerne vil prøve igjen og igjen i håp om at det var noe annet som var årsaken til min somatiske reaksjon (som dog igjen kanskje kan være reaksjon på noe mentalt, men da er det svært så underbevisst) (burde vel ha gitt opp etter kun få ganger, men magen min er jo litt følsom, men ikke SÅ følsom, så tenkte det kanskje kunne være noe annet jeg hadde spist i forkant), og han og jeg sammen ble enige om å ty til nettet for å finne ut om noen opplever det samme og om noen kanskje kunne ha råd å komme med

-av rådene jeg har fått her, skal jeg prøve dette med å drikke noe surt. Fungerer ikke dette, da blir det ikke noe mer av å ta i mot satsen i munnen, for både kjæresten min og jeg misliker tanken på at jeg skal ta det i mot for så å spytte det ut igjen (vi er kanskje litt rare og sære, men sånn føler vi det altså..)

Så takk, alle som svarte:)

Hønepøne

Gjest En mann..
Skrevet
Det er selvfølgelig mulig at jeg er helt på jordet, men det kan kanskje være verdt det å prøve å drikke noe surt rett etterpå? Noen glass med appelsinjuice eller litt rødvind for eksempel.

Sexologene råder vel menn om å tømme blæra etter en utløsning, for å skylle urinrøret ?

Urin er jo surt..

For meg har det blitt såpass mye vane utav det, at jeg blir tissetrengt etter utløsning. Det er akkurat som om kroppen min forventer en tur på dass etterpå. :)

Skrevet

Heia Trådsvelger. Skal prøve meg på noen mulige svar, men deretter stikker jeg så fort jeg kan, før kamphaner og kamphøner setter i gang med makeupsexen...

-Det kan være både somatiske og psykosomatiske grunner til de uønskede ettervirkningene.

Leste for en tid tilbake at ved å svelge partnerens sæd, skjedde det noen hormonelle endringer i kvinnekroppen, som har som oppgave å gjøre forplantningssystemet mer mottakelig for å bli gravid med akkurat den bestemte partneren. Dette var en artikkel på basis av en forskningsrapport, men jeg er ikke i stand til å huske når og hvor den var skrevet. Jeg er ikke hundre prosent sikker på om disse endringene var hormonelle, genetiske eller kun kjemiske. At dette skjedde ved svelging fant de ut da de ville kontrollere om resultatene de fant "andre steder" også gjaldt når det gikk gjennom fordøyelsen.

Dernest er det en beskyttelsesmekanisme de fleste pattedyr har, som gjør at hvis vi får i oss noe som gjør oss kvalme, så assossierer vi dette med kvalme, og blir kvalme av dette. For eksempel fikk jeg som barn sitronbrus hver gang jeg var syk. Min mor mente det hjalp mot kvalme. Resultatet er at jeg den dag i dag blir kvalm av å drikke sitronbrus. Denne beskyttelsesmekanismen er viktig for overlevelsesevnen hos dyr. Smaker de på en bestemt plante, og blir kvalm, skyr de den planten. Så hvis du var litt "hul" i magen en gang, og svelget på tom mage, eller etter store mengder kaffe blablabla så kan det ha vært helt naturlige årsaker til kvalmen. Men deretter assossierer du, og nå er det sæden som gir assossiasjoner, og da sender hjernen sterke faresignaer, selv om det er falsk alarm.

Ellers er det ok å ikke ete noe så proteinholdig på tom mage. Spis deg gjerne ei brødskive eller et knekkebrød eller to. Men ikke spis for mye, for da blir det ikke noe moro når magen buler og du føler deg som ei majonespose under et bilhjul, bare du får en klem.

Hvis ikke mannen har en spesiell fetish, så spiller det mindre rolle om ladningen går i toppetasjen, eller i kjelleren. Det som er kjipt er å måtte trekke seg ut under den aller beste delen av seansen. En annen bruker oppi her mente det ikke har noen betydning om du svelger eller ei. Der er jeg enig. Det er ett fett. Sålenge han slipper å fekte i løse lufta i "avgjørelsens øyeblikk".

Diaréen kan enten skyldes det psykiske i at du forventer den. Men det kan også være en mulig reaksjon på det jeg beskrev innledningsvis. At du ennå ikke er tilvent ham. For samme forskningen viste at det ble mindre gjennomslagskraft i fremmedsæd jo oftere kvinnen inntok sin makes. Uansett inneholder ikke sædvæsken noen giftstoffer, så ligger det ei skive grovt rugbrød eller ei lita porsjon musli eller noe med fiber nedi magen fra før av, bør den ørlille mengden ikke få en dominerende rolle. Da blir det litt sånn at man kan bli ganske kvalm av å spise ren leverpostei, men ikke når den ligger på brødskiva.

Ja, da stikker jeg, før noen finner på å ta til motmæle. Håper du fant noe fornuftig i dette. Og beklager at jeg ikke greier å huske kilden.

Gjest Høna (ts)
Skrevet

Takk for langt og utgreiende svar!

Veldig interessant undersøkelse, det der... Skal søke litt og se om jeg finner mer om den. Enten den kan være til hjelp i min situasjon, eller ei.

Jeg har prøvd å passe på å ha "ordentlig" mat i magen først, men resultatet har uansett ikke vært så mye bedre, dessverre. Men jeg skal nå gi det en sjanse eller to til, for som jeg har sagt tidligere, synes jeg det er en fin og nær ting. Og ganske så opphissende for oss begge, selvfølgelig.. ;)

Ha en strålende fin dag:)

Hønepøne

Gjest Gjest_væren75_*
Skrevet
Takk for langt og utgreiende svar!

Veldig interessant undersøkelse, det der... Skal søke litt og se om jeg finner mer om den. Enten den kan være til hjelp i min situasjon, eller ei.

Jeg har prøvd å passe på å ha "ordentlig" mat i magen først, men resultatet har uansett ikke vært så mye bedre, dessverre. Men jeg skal nå gi det en sjanse eller to til, for som jeg har sagt tidligere, synes jeg det er en fin og nær ting. Og ganske så opphissende for oss begge, selvfølgelig.. ;)

Ha en strålende fin dag:)

Hønepøne

Se , de hadde allerede oppdaget "hønepøne syndromet"!

http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article636994.ece

Artikkelen gjelder for kontakt med hud .

Gjest Sniken (uinlogget)
Skrevet

Det er utrolig hærlig å lese om jenter som er villig til å gå igjennom flere runder med diare for å kunne fortsette å glede sin kjære ved å suge han til han kommer i munnen hennes og svelger "godsakene" *sukk* Håper så inderlig for deres skyld at dere finner en løsning som gjør at du fortsatt kan svelge, uten at jeg skjønner hvorfor dere ikke vil at du spytter ut sæden. Slik jeg ser det, så er det å få komme i munnen på jenta vledig deilig og opphissende, så det ville jeg gjerne at hun skulle ha fortsatt med. Det at hun svelger sæden er opphissende, men gir ikke noen ekstra deilig følelse rent fysisk så det er det jo greit at man slutter med. Som sagt, håper dere finner en løsning.

Sug on......

Gjest Gjest
Skrevet

Det kan være veldig trist og sårende for en mann at en jente spytter ut sæden hans.

Gjest Gentleman
Skrevet
Det kan være veldig trist og sårende for en mann at en jente spytter ut sæden hans.

Snakk for deg selv!

Gjest Gentleman
Skrevet
Det er utrolig hærlig å lese om jenter som er villig til å gå igjennom flere runder med diare for å kunne fortsette å glede sin kjære ved å suge han til han kommer i munnen hennes og svelger "godsakene" *sukk* Håper så inderlig for deres skyld at dere finner en løsning som gjør at du fortsatt kan svelge, uten at jeg skjønner hvorfor dere ikke vil at du spytter ut sæden. Slik jeg ser det, så er det å få komme i munnen på jenta vledig deilig og opphissende, så det ville jeg gjerne at hun skulle ha fortsatt med. Det at hun svelger sæden er opphissende, men gir ikke noen ekstra deilig følelse rent fysisk så det er det jo greit at man slutter med. Som sagt, håper dere finner en løsning.

Sug on......

Jøss, dere er to (2) i forholdet?

Det høres for meg ut som om "dere" er en.

Gjest Sniken (uinlogget)
Skrevet
Jøss, dere er to (2) i forholdet?

Det høres for meg ut som om "dere" er en.

????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...