Vendelin Skrevet 26. februar 2004 #21 Del Skrevet 26. februar 2004 Gifter meg i Kirken jeg "tilhører" Borgestad kirke mellom Skien og Porsgrunn..en nydelig kirke! Aner ikke hva det koster! Men kirken er iallefall bestillt 21.mai 2005 klokken 15:00. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 27. februar 2004 #22 Del Skrevet 27. februar 2004 Aricept: Kirke..Borgestad er faktisk den fineset..ikke bare for at jeg skal gifte meg der, men i Nærheten av Porsgrunn synes jeg den er helt unik. Lokale: Druidenes hus. Kjempe ok lokale i 2 etg..den ene inneholder spisesal..den andre bar og "dansegulv." Absolutt verdt å ta en titt der. Lykke til å bare spør i vei for jeg er veldig godt kjent i Porsgrunn ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 29. februar 2004 #23 Del Skrevet 29. februar 2004 De leier ut på Mule Varde, men du må være medlem av et eller annet for å få lov:(..er sånn mange plasser dessverre :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå