Gjest piaf Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Har arvet en Kenwood Major med hvit plastbolle. Denne bollen vil jeg gjerne bytte ut med en stålbolle, i et forsøk på å gjøre monsteret til en noe mindre designmessig katastrofe. Men ved første forsøk på Elkjøp i dag fikk jeg vite at de ikke selger separate stålboller. Noen som vet om jeg kan få tak i det andre steder, evt på nettet?
Scheherazade Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Verksted som reparerer kjøkkenmaskiner har ofte deler til salgs også, så du kan kanskje finne et verksted og høre med dem? Ellers har jeg bestilt fra http://www.spares2go.co.uk/browse/KENWOOD/m138.htm en gang, men da til Frankrike, vet ikke hvordan det blir med toll osv. til Norge.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Søk på 'kenwood major steel bowl' på ebay og du får opptil flere treff. Sjekket ikke om noen av dem sender til Norge, men de fleste gjør det om en sender en hyggelig mail og spør
:-) anna Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Ring til Kenwood i Norge. Det skal være mulig å kjøpe det meste av ekstrautstyr til Kernwood major. (Det sier de til og med på reklamen som går på tv for tida) Da jeg kjøpte min fikk jeg med en bvrosjyre med oversikt over hva jeg kunne kjøpe som ekstrautstyr, og det var virkelig mye. Fra ekstra bolle til pølsekvern og ismaskin. Merkelig at du ikke fikk gjort det gjennom Elkjøp. Jeg tror du var uheldig med forhandleren. Pass bare på at du får riktig størrelse på bollen.
Gjest piaf Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Takk for alle svar! Skal forsøke noen flere lokale forhandlere, og så fant jeg denne nettforhandleren.
Pasha Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 Her selger de rart at ikke elkjøp kunne bestille fra den siden? Er jo det firmaet de fleste bruker når det gjelder forhandlere. Men du kan jo bestille derifra selv
Gjest trenger også en bolle Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Fant du en? Måtte du kjøpe den på nett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå