Polly Ester Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Jeg går på slankekur og bruker NOKA og Mincur om hverandre. Jeg spiser 4 ganger om dagen og drikker masse vann i mellom. Men, i dag dro jeg på jobb uten å ta med noe av kuren. Jeg pleier å spise nudler til lunsj, men det får jeg ikke tak i i dag... Og da trenger jeg tips til hva jeg kan kjøpe i vanlig butikk som gir lite kalorier og er lavkarbo, for å opprettholde kurnivået best mulig... Det må være noe som er lett og greit å lage i stand, siden jeg bare har en halvtime og må på butikken å kjøpe dette også... Noen som kan hjelpe før halv tolv i dag?
Gjest Agurk i.i Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Kjøp lett philadelphia, spekeskinke og et hode med isbergsalat. Legg lagvis oppå et grovt knekkebrød. Nam
Polly Ester Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2007 Det hørtes godt ut - takk for tips.
-Fisken- Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Bare et lite tips: Hvis du er på slankekur, ville jeg ha styrt unna nudler. Nudler inneholder mye salt, en del kalorier, men så og si ingen næring. Det er færre kalorier i to grove skiver enn i nudler, og mye sunnere Du holder deg dessuten mett mye kenger av grovbrød/knekkebrød enn nudler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå