Gjest vimselot Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Er kvalm, dvs har gått i bølger i dag og har hodepine. Tok ibux og hodepinen forsvant, men dette er noen timer siden og både kvalmen og hodepinen er kommet tilbake. I tillegg til følelsen av utmattelse. Nå har jeg spist blåbær, får se om det hjelper på kvalmen om ikke annet. Men går det noe slikt nå? Bor i Oslo. Var ute og spiste for to dager siden, men en evt, matforgiftning burde vel slå ut før etter to dager... Kvalme kan komme av nerver og feil kosthold (dvs når man ikke spiser på ca ett døgn), men hodepine, kan jo være stresshodepine, men føler meg ikke stresset, kun slapp og trett og varm. Har ikke termometer som måler feber, men føler meg varm. Har hatt feber før, så kjenner følelsen.
Gjest Gjest_Stella_* Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Er kvalm, dvs har gått i bølger i dag og har hodepine. Tok ibux og hodepinen forsvant, men dette er noen timer siden og både kvalmen og hodepinen er kommet tilbake. I tillegg til følelsen av utmattelse. Nå har jeg spist blåbær, får se om det hjelper på kvalmen om ikke annet. Men går det noe slikt nå? Bor i Oslo. Var ute og spiste for to dager siden, men en evt, matforgiftning burde vel slå ut før etter to dager... Kvalme kan komme av nerver og feil kosthold (dvs når man ikke spiser på ca ett døgn), men hodepine, kan jo være stresshodepine, men føler meg ikke stresset, kun slapp og trett og varm. Har ikke termometer som måler feber, men føler meg varm. Har hatt feber før, så kjenner følelsen.
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Lurer på det samme... Har akkurat de samme symptomene, i tillegg til at det har slått seg hardt på magen, da. Og nå går det på 5 dagen med "up and downs". Få i deg masse væske - farris og juice gjerne.
Gjest Blondie65 Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Jeg har vært plaget av løs mage denne uken. Ikke noe feber, men litt svimmelhet og løpeturer til do. Spiste en stor ladning med kokte poteter i går og det hjalp. Så ja jeg tro det er noe som går.
Lenemor Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Har hatt mye hodepine denne uka sjøl jeg. Også vært kvalm og svimmel, men ikke noe løping på do. Har hatt vondt i bihulene samtidig men pleier ikke bli så utslått av det. (Har ofte bihule problemer) :klø:
Gjest vimselot Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Takk for svar, er bedre nå, men har visst smittet ei venninne. En dag var jeg nesten utslått, og ville bare sove, men det gikk over dvs. jeg ble raskt bedre, om ikke helt bra. Jeg tilskrev det nerver og stress, ellers ville jeg ikke utsatt andre for smitte... Synes det skjer mer ofte enn før, dvs. at det alltid er ett eller annet virus som er på gang...
Drua Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 (endret) Er flere på jobben som har vært borte med oppkast og diaré i de foregående ukene, men for de fleste har det gått raskt over. Endret 29. juli 2007 av Drua
sukkerline Skrevet 29. juli 2007 #8 Skrevet 29. juli 2007 Har selv hatt (skikkelig) løs mage, svimmelhet og slapp. Ingen besyndelig grunn for at skulle være sånn, men mistenker også at det går noe virus for tiden.
Gjest deemess Skrevet 30. juli 2007 #9 Skrevet 30. juli 2007 hørtes ut som NORO-viruset som herjet hurtirutene for noen uker siden, kjempesmittsomt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå