Gjest Gjest_Lurer_* Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Jeg har aldri hatt underlivssopp før, men jeg er ganske sikker på at jeg har det nå. Derfor har jeg kjøpt en sånn kombinasjonspakke på apoteket med en stikkpille og krem. Apotekdamen sa "det er bare én i den altså", og jeg tenkte ikke noe på det, men det hun må ha ment var selvfølgelig denne stikkpillen. Gjør det noe at jeg har valgt en slik pakke, burde jeg ha valgt en pakke med flere for å få tatt knekken på djevelskapet? Og en ting til: Jeg venter menstruasjon om noen dager. Er det dumt å begynne på kuren nå? Jeg vil bli kvitt det heeeer! Takk for svar!
ashera Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Du har nok kjøpt en stikkpille mot sopp - det fastlegen min kaller en "bombe". Man skal ikke ta flere slike etter hverandre - en er nok. Stikkpillen bør du sette inn nå, før mensen. Vær obs på at det kan bli litt grisete i etterkant, så bruk truseinnlegg. Vær også obs på at den kan gi bivirkninger som sårhet og rødhet. Den kan kombineres med salve. Det finnes også stikkpiller som virker forebyggende mot sopp, de inneholder melkesyrebakterier. Her er det flere i pakken, og de kan tas innimellom.
Gjest Gjest_LInda_* Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Du har nok kjøpt en stikkpille mot sopp - det fastlegen min kaller en "bombe". Man skal ikke ta flere slike etter hverandre - en er nok. Stikkpillen bør du sette inn nå, før mensen. Vær obs på at det kan bli litt grisete i etterkant, så bruk truseinnlegg. Vær også obs på at den kan gi bivirkninger som sårhet og rødhet. Den kan kombineres med salve. Det finnes også stikkpiller som virker forebyggende mot sopp, de inneholder melkesyrebakterier. Her er det flere i pakken, og de kan tas innimellom. Det du har kjøpt er eikombinasjonspakkemed Canesten 500 mg. Det finne 2 typer pakker: Den du har fått med 500 mgs stikkpille,beregnet på en forbigående vanlig underlivsinfeksjon. En pakke a 6 stikkpiller a 100 mg i hver pille,brukes når du skal ha en kur og hvi du pleier å ha sopp ofte. Bruk stikkpillen om kvelden(bruk den før du får mensen) og smør skjeden morgen og kveld i 2 dager etterpå så er du sikker på at du får tatt soppen:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå