Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi skal til København siste helga i august. Lurer på om noen kan anbefale et ok hotell som ligger sentralt og som er overkommelig i pris?

På forhånd takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hotell Twentyseven (27), skikkelig trendy og kult. Og nærmere strøget kommer du knapt!

Gjest Fliss
Skrevet (endret)

Hotell Fox er også sentralt og et veldig hipt og spesielt hotell. Alle rommene er utformet av forskjellige kunstnere ..

.. iår skal vi bo på First Hotel Vesterbro - det så veldig flott ut og ligger så sentralt som jeg ønsker det :)

Endret av Fliss
Skrevet

The Square ved Rådhuspladsen. Vi var veldig fornøyde. Gangavstand fra toget, så vi slapp å taxi. Sentralt og nært alt. Hyggelige folk, god frokost. Stilig.

Skrevet

Copenhagen Strand, ligger ett ved Nyhavn, nyoppusset, og veldig fint :)

Skrevet
Hotell Fox er også sentralt og et veldig hipt og spesielt hotell. Alle rommene er utformet av forskjellige kunstnere ..

.. iår skal vi bo på First Hotel Vesterbro - det så veldig flott ut og ligger så sentralt som jeg ønsker det :)

Hotell Fox likte jeg! Så utrolig stilig ut, også var ikke prisen så altfor avskrekkende heller.... :)

Takk for gode tips, folkens! Kom gjerne med flere også...

Noen som vet om butikkene er åpne på søndager i København?

Dersom de ikke er det, hva bør vi i tilfelle få med oss?

Gjest Gjest_mowgli_*
Skrevet

Butikkene i København har åpent den 1. søndagen i hver måned.

Vi ruslet runt i Nyhavn, spiste lunsj og gikk på kafèbar når vi var der og oppdaget at butikkene var stengt på søndag...

Gjest Blondie65
Skrevet

Fra Nyhavn er det sightseeing med båt ut til et fort og hvis man går av et stopp før på tilbakeveien kan man vandre gjennom en nydelig park og få med seg litt festningsverk og ende opp ved Den Lille Havfrue.

Forøvrig er Nyhavn et fantastisk sted å spise et bedre måltid.

Min andre favoritt er å bare vandre på Strøget.

Jeg har aldri selv vært på Tivoli, men det er jo absolutt noe å få med seg.

Skrevet
Jeg har aldri selv vært på Tivoli, men det er jo absolutt noe å få med seg.

Jul i Tivoli er helt fantastisk, når det er mørkt ute :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...