Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Med en annen jente. Deilig tenker jeg Noen med erfaring på området? Har ingen erfaring med dette, hvordan kommer man feks igang når man først er i samme rom og klar? (Blir muligens en rar atmosfære tenker jeg?) Kan det bli problemer (sjalusi) når dama ser meg knulle/slikke hun andre og kanskje nyte det masse? Kan tenke meg at jeg kommer som ett skudd når jeg ser 2 nakne kvinnekropper sammen, tenker det blir en smule flaut for meg da, eller det som værre er, jeg klarer ikke og prestere Tenker og at det kanskje er best og la det være med fantasien. :søvn: Noen forslag eller synspunkter hadde vært greit
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Jeg vet at noe slikt ville hatt dårlig innvirkning på forholdet. Vi hadde nok kommet oss gjennom det, men det ville føltes feil for oss begge, og jeg hadde nok ikke tålt å se ham med en annen kvinne på ordentlig, selv om jeg ofte fantaserer om å ha trekant med ham og ei jente. Dessuten vil jeg tro at fantasien er mye bedre enn virkeligheten, og det kan fort føles ukomfortabelt og rart. Jeg ville opplevd det på denne måten, og mitt syn på saken er at denne typen seksuell eksperimentering er forbeholdt single. Men for all del, har du lyst selv etter å ha tenkt nøye gjennom det, og snakket med dama om det, så kjør på.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Jeg vet at noe slikt ville hatt dårlig innvirkning på forholdet. Vi hadde nok kommet oss gjennom det, men det ville føltes feil for oss begge, og jeg hadde nok ikke tålt å se ham med en annen kvinne på ordentlig, selv om jeg ofte fantaserer om å ha trekant med ham og ei jente. Dessuten vil jeg tro at fantasien er mye bedre enn virkeligheten, og det kan fort føles ukomfortabelt og rart. Jeg ville opplevd det på denne måten, og mitt syn på saken er at denne typen seksuell eksperimentering er forbeholdt single. Men for all del, har du lyst selv etter å ha tenkt nøye gjennom det, og snakket med dama om det, så kjør på. Selvfølgelig har jeg lyst Det er jo hvisse men ved saken, det er derfor jeg søpør om råd her Skriver og at det kanskje er best og la det være med fantasien... det er ikke ett must. Noen andre med synspunkter?
Gjest Eugene Onegin Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 jeg har hørt at fantasien er bedre en opplevelsen.
milla-mor Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 det er nok lett i forkant å tenke at det skal gå greit og "det er jo bare sex" og sånn, men de (få) jeg kjenner som har gjort dette, har angret veldig mye i ettertid. i det ene tilfelle løp dama i kjæreste-forholdet hylgråtende ut, fordi det ikke var så stas å se typen pule en annen, likevel... i alle tilfellene har sjalusi nesten, eller helt, ødelagt forholdet. dette dreier seg dog om relativt unge par. mulig man kommer litt over den verste sjalusien med tiden...? altså at man først bør ha trekant når man stoler fullt på både seg selv, partner, og følelsene sine angående dette. det er et stooort sprang fra fantasi til virkelighet. men så klart... det funker flott for mange. det er ikke noe galt i å ha trekant, men jeg ville isåfall vært "den tredje", og ikke i et kjæreste-forhold.
Jalp Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 (endret) Dette kan fungere fint hvis dere lager noen kjøreregler på forhånd. I tillegg bør dere gå igjennom noen tenkte problemsstillinger og diskutere litt i forhold til: Hva hvis hun blir forelsket i han/ hun, hva hvis en av partene blir sjalu, hva hvis, hva hvis.... Det er kanskje også greit å snakke om hvem den andre kvinnen skal være. Er dette ei som dama di har blinket ut fra før, eller skal dere søke etter noen? Skal dette være et permanent forhold som er basert på sex, eller skal det være med en ulik kvinne fra gang til gang? Skal en av dere kunne møte henne eller skal dere alltid være sammen når dere møter henne? Jeg vil også anbefale at dere kontakter aktuell kvinne sammen, og involverer henne i kjørereglene. Samtidig vil det være lurt å bygge en relasjon der dere begge føler dere trygg på denne damen. Ellers? Kommunikasjon og gjensidig respekt. Endret 26. juli 2007 av Jalp
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Jeg har hatt trekant med min daværende kjæreste og en annen dame to ganger. Den første gangen skjedde det bare, nesten, det var iallfall ikke planlagt, andre gangen var det litt mer "organisert". Dere må avtale spilleregler, som f eks om du overhode skal penetrere den andre dama, skal du kysse henne, ta på puppene, slikke henne osv. For meg var det ikke noe problem å se kjæresten min ta på brystene og fitta hennes, men når han kyssa henne kjente jeg det stakk litt.... Så jeg hviska han i øret at det likte jeg ikke...Han penetrerte henne og ga henne orgasme, men kom inni meg etterpå. Det gikk helt greit, for da var jeg så kåt at jeg var helt uintressert.... Og travelt opptatt med å ta på puppene hennes, tror jeg:) Fikk ikke noen spesielle reaksjoner etterpå, vi snakka om det, og fikk lufta noen tanker omkring det. Kommunikasjon er VELDIG viktig! Nå er dette noen år siden, og jeg har en ny kjæreste. Han syns det er veldig pirrende at jeg har hatt sex med jenter (to x trekant..), men vil ikke sette fantasiene sine ut i live. Det er helt greit for meg, jeg har "been there, done that", og har ikke noe behov for å ha trekant mer. Og slett ikke hvis han er i den minste tvil. Vil ikke risikere at vi får en knekk i forholdet vårt pga dette.
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 Jeg har de siste årene drømt mer og mer om å oppleve trekant, og da ha med ei jente til (jeg er jente selv). Jeg fantaserer voldsomt om det og vet nesten ikke om jeg klarer å la være å oppleve det heller. Men jeg er i et forhold og jeg vet ikke om jeg ville takle å se mannen min ha seg med ei annen jente. Jeg tror det ville bli for vanskelig i ettertid. Derfor vil det aldri være aktuelt å gjennomføre det sammen med han, det måtte bli hvis jeg blir singel igjen en gang.
Gjest Mann brann Skrevet 29. juli 2007 #9 Skrevet 29. juli 2007 Det er viktig å huske at det er dere mot henne. Altså, dere som har forhold og som kjenner hverandre best, og som har formell tilknytning til hverandre. Dere er Paret og har et ansvar for henne og at hun har det OK også utenfor sengen/etterpå. Et fast forhold der tredjepart blir invitert til å delta seksuelt er assymetrisk, som forklart over. Hun har ikke lov til å knytte videre kontakt med noen av dere på egenhånd (om deres forhold ikke er åpent, da), ergo er det mange skjær i sjøen. En setting som kan fungere er at dere er enige om at hun skal spille en underordnet rolle, bli "tingliggjort" (brukt) av dere, f.eks. i en dominans-rolle. Eller at DU tar den rollen. Problemet kommer imidlertid ikke under sexen, da er man kåt og rollene er forsåvidt fordelt greit. Men hva snakker man om etterpå? Det er et kjent problem for den som har vært med på f.eks. ONS at det følelsesmessige ofte ikke dekkes, og en akutt tomhetsfølelse oppstår når orgasmen har lagt seg om partner er en man ikke føler nærhet til, eller har lyst til å bli nærmere kjent med. Med tre tilstede blir den kunstige følelsen sterkere iom. at settingen også er uvant. Hadde jeg vært deg, hadde jeg kjørt seriøst på frem til alle er tilfredsstilt og deretter lagt opp til "jentene mot gutta", eller gutten da. La dem fnise og kose seg og rotte seg sammen, du er neppe hovedpersonen i dette uansett. Men for all del - kos deg!
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2007 #10 Skrevet 29. juli 2007 Det er viktig å huske at det er dere mot henne. Altså, dere som har forhold og som kjenner hverandre best, og som har formell tilknytning til hverandre. Dere er Paret og har et ansvar for henne og at hun har det OK også utenfor sengen/etterpå. Et fast forhold der tredjepart blir invitert til å delta seksuelt er assymetrisk, som forklart over. Hun har ikke lov til å knytte videre kontakt med noen av dere på egenhånd (om deres forhold ikke er åpent, da), ergo er det mange skjær i sjøen. En setting som kan fungere er at dere er enige om at hun skal spille en underordnet rolle, bli "tingliggjort" (brukt) av dere, f.eks. i en dominans-rolle. Eller at DU tar den rollen. Problemet kommer imidlertid ikke under sexen, da er man kåt og rollene er forsåvidt fordelt greit. Men hva snakker man om etterpå? Det er et kjent problem for den som har vært med på f.eks. ONS at det følelsesmessige ofte ikke dekkes, og en akutt tomhetsfølelse oppstår når orgasmen har lagt seg om partner er en man ikke føler nærhet til, eller har lyst til å bli nærmere kjent med. Med tre tilstede blir den kunstige følelsen sterkere iom. at settingen også er uvant. Hadde jeg vært deg, hadde jeg kjørt seriøst på frem til alle er tilfredsstilt og deretter lagt opp til "jentene mot gutta", eller gutten da. La dem fnise og kose seg og rotte seg sammen, du er neppe hovedpersonen i dette uansett. Men for all del - kos deg! Jeg er nok mest redd for hennes reaksjon etter at orgasman har lagt seg Jeg mener, kanskje hun trur jeg likte det bedre enn når vi har sex, og jeg vil jo mest sansynlig være mere opphisset med 2 deilige nakne damer tilstede, og muligens komme så det står etter ganske fort. Jeg har hatt noen ons og det funker greit for meg, kan godt ha sex uten noe mere enn tøm og røm.
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2007 #11 Skrevet 29. juli 2007 Jeg er nok mest redd for hennes reaksjon etter at orgasman har lagt seg Jeg mener, kanskje hun trur jeg likte det bedre enn når vi har sex, og jeg vil jo mest sansynlig være mere opphisset med 2 deilige nakne damer tilstede, og muligens komme så det står etter ganske fort. Jeg har hatt noen ons og det funker greit for meg, kan godt ha sex uten noe mere enn tøm og røm. La jentene kjøre løpet og kose med hverandre, så kan du slappe av imens og komme med mot slutten? Med mindre dama di har erfaring med jenter fra før, tror jeg nok du kan regne med at det er jentesex hun vil prøve _mest_, ikke trekant. Men jeg vet jo ikke noe om dere da. Kom igjen nå, ikke nøl når anledningen byr seg
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2007 #12 Skrevet 29. juli 2007 La jentene kjøre løpet og kose med hverandre, så kan du slappe av imens og komme med mot slutten? Med mindre dama di har erfaring med jenter fra før, tror jeg nok du kan regne med at det er jentesex hun vil prøve _mest_, ikke trekant. Men jeg vet jo ikke noe om dere da. Kom igjen nå, ikke nøl når anledningen byr seg Hehe. Hun har erfaring Kan jo selvfølgelig være at hun vil ha mere jentesex
Gjest Mannbrann Skrevet 29. juli 2007 #13 Skrevet 29. juli 2007 Hehe. Hun har erfaring Kan jo selvfølgelig være at hun vil ha mere jentesex Erfaring med hun som hun vil ha med på trekant? I så fall ville jeg ikke brydd meg så mye om følelsene. Men du er kanskje mest opptatt av om du holder mål, utholdenhetsmessig? Ikke noe å tenke på mener jeg, det årner seg for "snille" gutter
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2007 #14 Skrevet 29. juli 2007 Erfaring med hun som hun vil ha med på trekant? I så fall ville jeg ikke brydd meg så mye om følelsene. Men du er kanskje mest opptatt av om du holder mål, utholdenhetsmessig? Ikke noe å tenke på mener jeg, det årner seg for "snille" gutter Hehe. Ikke med samme jenta nei. Får se, kanskje man slår til på tilbudet :kaffe: Krever nok enda litt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå