Gjest Gjest_poecilia_* Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Jeg skjønner ingenting her... Først gikk jeg på hormonprevenasjon (p-piller først og så p-ringer) i 4-5 år, og så sluttet jeg fordi jeg mistet sexlysten. Har nå brukt kondomer i rund 6 måneder. De første 4 månedene kom mensen hver eneste måned som den skulle. Men plutselig sluttet den å komme, nå er det ca 2 måneder siden forrige mens... Vi har aldri hatt ubeskyttet sex, og jeg testet negativt på graviditetstest for en måned siden. Da første uteblitte mens burde ha kommet, syntes jeg på 1 tidspunk å tydelig å kjenne samme typen krampe som ved mens, og trodde den sku komme om bare noen minutter, men den kom aldri. Ellers har jeg ikke merket noen forandringer overhodet, ingen smerter, ingen kvalmer, ingen humørforandringer, no nothing. Jeg har ikke vært noe stresset idet siste, jeg har ikke på noe tidspunkt slanket meg, veier det samme som alltid. Har tenkt å ta en graviditetstest til snart, og hvis den blir negativ(noe jeg regner med) så har jeg tenkt å ringe legen og spørre om det. Jeg leste på Lommelegen eller noe at hvis mensen blir borte uten grunn slik som nå, så er det ikke vits å ringe lege før mensen har vært borte i minst et halvt år, men det synes jeg virker så lenge at jeg ikke tror på det før legen min sier det. Er det noen her som har vært borti det samme og aner hva det kan skyldes?
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Hei! Går det bra nå?Fikk du mens? Jeg har ikke mens 1 m. Legen sa til meg at jeg må bare vente ... hoper det komme snart
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå