Gjest Gjest_Siri_* Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 HJELP! Skal til Haugesund på Amandafestivalen, men finner ikke et ledig hotellrom noe sted! Noen som kan tipse meg om hvor jeg kan prøve meg? Vet det er ledig på Emils overnatting, men leste her på siden at dette var et hospits eller noe?! På forhånd takk for hjelpen!
evilla Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Har du prøvd hotelweb.no? Og andre sånne hotellsider? Kan tenke meg at det kan bli vanskelig ja, for jeg tror den byen fylles ganske godt opp under amandafestivalen.. Du kan jo kanskje prøve å ringe rundt til de forskjellige hotellene..og hvis du ikke finner noe i Hagesund, kanskje du finner ledig rom på Karmøy? Eller flyplasshotellet....?
Gjest Dalwhinnie Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Tror det skal bra gjøres å finne hotellrom i Haugesund i.f.m festivalene så sent. Sjekk ut Radisson SAS Park (ligger på bygrensa mot Karmøy) eller flyplasshotellet. Tidligere hadde du også et IMI-hotell som var ok, men vet ikke om det finnes lengre. Emils hadde jeg ungått så langt det var mulig.
^me^ Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Tror det skal bra gjøres å finne hotellrom i Haugesund i.f.m festivalene så sent. Sjekk ut Radisson SAS Park (ligger på bygrensa mot Karmøy) eller flyplasshotellet. Tidligere hadde du også et IMI-hotell som var ok, men vet ikke om det finnes lengre. Emils hadde jeg ungått så langt det var mulig. signerer
Gjest Svimle Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Tror det skal godt gjøres å finne ledig rom på hotell under festivalen. Om en campinghytte kan gjøre nytten for deg så ligger Haraldshaugen Camping ganske sentralt. Mulig det er fullt der også, tror alt av overnattingsplasser er rimelig "sprengt" både under amanda og sildajazzen..
Gjest Dalwhinnie Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Har vridd de små grå litt til, og kanskje Skeisvang gjestegiveri kan være noe? Relativt enkel standard og litt utenfor sentrum, men det går buss og er ikke lengre enn at det går an å gå. Det finnes også overnatting på Røvær, ei øy som ligger en halvtimes(?) båttur fra Haugesund. Kanskje et litt desperat alternativ, og det blir i så fall en helt annen tur, men det er utrolig flott der ute og det går rutebåt inn til byen. Men nå tror jeg ikke at jeg kommer på mer
Ginen Skrevet 28. juli 2007 #8 Skrevet 28. juli 2007 Hold deg borte fra Emils overnatting! Her skjer det etter sigende både det ene og det andre. Hva med Strandgaten gjestgiveri? Midt i sentrum. Du kan også leie hytter på Grindafjord NaturCamping. Og som nevnt er Røvær også fint. Men da burde du kanskje ha båt? Mtp at det er begrenset hvor ofte rutebåten går etter mørkets frembrudd... Og det finnes litt forskjellig rundt om i distriktet, Karmøy er f.eks nabokommunen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå