Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trenger gode tips til hotell i Nice, kan godt være 3*** men bør ligge i nærheten av strandpromenaden. Har søkt litt rundt på TripAdvisor men har foreløpig ikke funnet noe til vår reise i august.

Og så lurer jeg på en ting til:

Hvor lang togreise er det fra Nice til Cannes?

(fikk ideen i ett tidligere innlegg her... :sjenert: )

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Husker ikke nøyaktig hvor langt det var til Cannes. Hvis jeg hadde lite tid til rådighet ville jeg heller dratt til Monaco, ca 20 minutter mener jeg det tok dit. Men Cannes har også en flott strandpromenade i likhet med Nice. Og noen butikker hvor bare prislappene i vinduet er en severdighet i seg selv. Tror jeg så noen butikkvinduer der ingenting kostet under 100 000 :overrasket:

Når det gjelder hoteller er det nesten alltid en god ide å sjekke venere.com.

Skrevet
Husker ikke nøyaktig hvor langt det var til Cannes. Hvis jeg hadde lite tid til rådighet ville jeg heller dratt til Monaco, ca 20 minutter mener jeg det tok dit. Men Cannes har også en flott strandpromenade i likhet med Nice. Og noen butikker hvor bare prislappene i vinduet er en severdighet i seg selv. Tror jeg så noen butikkvinduer der ingenting kostet under 100 000 :overrasket:

Når det gjelder hoteller er det nesten alltid en god ide å sjekke venere.com.

Supert!! Takk for svar og godt tips om Venere, det er jo en jungel med bookingsider på World Wide Web :hallo:

Skrevet

Ville også tatt en togtur til Monte Carlo og gått opp til Casinoet og sett på bilparken utenfor. Selv en uinteressert jente for biler ble imponert over alle glisene der.

Var på en utrolig hyggelig restaurant i sentrum der, litt opp hovedgaten og til høyre omtrent midt i bakken. Fantastisk mat og drikke og service. Men navn... Sorry, husker ikke det.

Har nedtelling selv, skal dit om 2 dager, men vi bor i leilighet så jeg kan ikke hjelpe deg med hotell.

Skrevet
Ville også tatt en togtur til Monte Carlo og gått opp til Casinoet og sett på bilparken utenfor. Selv en uinteressert jente for biler ble imponert over alle glisene der.

Var på en utrolig hyggelig restaurant i sentrum der, litt opp hovedgaten og til høyre omtrent midt i bakken. Fantastisk mat og drikke og service. Men navn... Sorry, husker ikke det.

Har nedtelling selv, skal dit om 2 dager, men vi bor i leilighet så jeg kan ikke hjelpe deg med hotell.

Tips meg gjerne om flere gode spisesteder når du kommer tilbake :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...