Bokormen Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #21 Skrevet 26. juli 2007 Søss har Nintendogs, men jeg var ikke helt fan Fikk for mange Tamagochi-vibber Men nå har jeg kjøpt en DS Lite black til sambo, og mariokart + new super mario bros. Da blire en fin ferie, selv om det regner
Ninen Skrevet 26. juli 2007 #22 Skrevet 26. juli 2007 Jeg liker mange av de spillene dere har nevnt her. Noen spill i litt samme sjanger (som kan tas frem bare for en kort stund) er: Big Brain Academy (tror det er den engelske tittelen) Wario Ware Touched Mario vs Donkey Kong 2
Rusjenten Skrevet 26. juli 2007 #23 Skrevet 26. juli 2007 Kan anbefale Tomb Raider legends, 42 all time classics, og Hotel dusk.bare spør om du lurer på nærmere info.
Bokormen Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #24 Skrevet 27. juli 2007 Kan anbefale Tomb Raider legends, 42 all time classics, og Hotel dusk.bare spør om du lurer på nærmere info. Har sett på det 42 all time classics, og ser det har fått bra kritikk på flere gamer-sites. Hvilke av spillene der bruker du mest? Og er det multiplayer hvor man bare trenger ett spill på den?
Rusjenten Skrevet 29. juli 2007 #25 Skrevet 29. juli 2007 Har sett på det 42 all time classics, og ser det har fått bra kritikk på flere gamer-sites. Hvilke av spillene der bruker du mest? Og er det multiplayer hvor man bare trenger ett spill på den? Jeg spiller mest vanlig kabal og mahjong. men det er masse annet gøy der og. Det er ikke multiplayer der tror jeg... vet ikke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå