Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha prøvd Brain Training på min søsters Nintendo DS, ble jeg hekta og kjøpte meg en Nintendo DS Lite + spillet More Brain Training. Spiller hver dag, og syns det er kjempeartig, samtidig som det er gøy å se at reaksjonsevnen min blir bedre hver dag!

+ jeg elsker å kunne spille Su Doku elektronisk :hallo:

Noen andre som spiller dette??

Og noen som har noen gode tips til andre artige spill på DS?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har faktisk spilt så mye braintraining at jeg er blitt lei hehe. Men jeg skal faktisk bort og skaffe meg pokémon etterpå (noen goder må man ha som butikksjef).

Nå kommer det helt ann på hva du liker av andre spill da. Sånn som jeg eeelsker new super mario bros, som er noe ala super mario til super nintendo. Mens sambo er stor fan av final fantasy spillene.

Men det finnes mye bra, og det kommer en del bra senere og. F.eks ubisoft (spillprodusent) skal lage spill noe ala braintraining, men som heter life coach. Er ikke helt sikker på hvordan det funker helt, men vet hvertfall at man får oppgaver hver dag som spis tre epler eller lag et godt måltid o.s.v. Språkspill skal de ha og, vet ikke helt hvordan det funker, men det er jo mikrofon på den så det kan blir gøy.

Skrevet
Har faktisk spilt så mye braintraining at jeg er blitt lei hehe. Men jeg skal faktisk bort og skaffe meg pokémon etterpå (noen goder må man ha som butikksjef).

Nå kommer det helt ann på hva du liker av andre spill da. Sånn som jeg eeelsker new super mario bros, som er noe ala super mario til super nintendo. Mens sambo er stor fan av final fantasy spillene.

Men det finnes mye bra, og det kommer en del bra senere og. F.eks ubisoft (spillprodusent) skal lage spill noe ala braintraining, men som heter life coach. Er ikke helt sikker på hvordan det funker helt, men vet hvertfall at man får oppgaver hver dag som spis tre epler eller lag et godt måltid o.s.v. Språkspill skal de ha og, vet ikke helt hvordan det funker, men det er jo mikrofon på den så det kan blir gøy.

Oj, de spillene fra ubisoft tror jeg er noe for meg :D

Jeg har planer om å kjøpe MarioKart idag, elsker også gamle supermario, så tror det også må bli New super mario bros da :)

Tetris elsket jeg på den første gameboy'en, men det kan jeg låne av søstra mi :)

Skrevet (endret)

Mariokart kan man jo spille mange med kun et spill, sånn hvis søstra di hadde DS og. Det er gentlig ganske kult og lett og se etter. Hvis man ser bakpå coveret så ser man et ikon med to ds'er. Hvis begge skjermene er svarte så betyr det at begge to må ha spillet for og spille det, men er derimot den ene skjermen svart og den andre hvit så betyr det at man kan laste over deler av spillet til den andre personen.

Vet at new super mario bross har en god del av disse småspillene hvor bare en trenger spillet.

Her er forresten linken til vgnett hvor jeg leste om de spilla fra ubisoft.. http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=153058

Og noe jeg fant på utelandske sider med bilder :)

http://palgn.com.au/article.php?id=7679&am...e95d62da2f792d4

http://palgn.com.au/article.php?title=My+W...3b8d6436991b75d

Endret av Gjest
Skrevet
Mariokart kan man jo spille mange med kun et spill, sånn hvis søstra di hadde DS og. Det er gentlig ganske kult og lett og se etter. Hvis man ser bakpå coveret så ser man et ikon med to ds'er. Hvis begge skjermene er svarte så betyr det at begge to må ha spillet for og spille det, men er derimot den ene skjermen svart og den andre hvit så betyr det at man kan laste over deler av spillet til den andre personen.

Vet at new super mario bross har en god del av disse småspillene hvor bare en trenger spillet.

Her er forresten linken til vgnett hvor jeg leste om de spilla fra ubisoft.. http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=153058

Og noe jeg fant på utelandske sider med bilder :)

http://palgn.com.au/article.php?id=7679&am...e95d62da2f792d4

http://palgn.com.au/article.php?title=My+W...3b8d6436991b75d

Hihi søstra mi har allerede forklart meg det der med spill hvor bare en trenger å ha det osv. Det var veldig viktig sa a, så hu kunne knuuuse meg i spillet... teite unge :) (hu er 22...)

Men da blir det nok MarioKart og New SMB på vei hjem fra jobb idag!

Og nå skal jeg lese om ubisoft-spilla! Aner du når de kommer på markedet?

Skrevet

Ingen anelse når. Så på gamepsot nå, de pleier og være raske når det gjelder release datoer men det sto bare to be announced.

Skrevet
Ingen anelse når. Så på gamepsot nå, de pleier og være raske når det gjelder release datoer men det sto bare to be announced.

Kjipt, jeg får bare smøre meg med tålmodighet, om det går :)

Skrevet

Det er så fantastisk kjekt. Men jeg kommer ikke gjennom :sur: Jeg står fast på et av de siste brettene. Men det var veldig kjekt å få gjensyn med de gamle 2D variantene.

Jeg har også vært fan av Brain Train. Det er sånn lett å ta frem som en liten pause når jeg leser eller noe sånt, eller når jeg er på tur når jeg ikke gidder sette meg ned å spille noe som jeg må sette meg inn i og som tar lang tid.

Skrevet
Det er så fantastisk kjekt. Men jeg kommer ikke gjennom :sur: Jeg står fast på et av de siste brettene. Men det var veldig kjekt å få gjensyn med de gamle 2D variantene.

Har du greid verden nr 3 og 6 da? Vent litt, de verdenene som er nede på linja mener jeg?

Skrevet
Har du greid verden nr 3 og 6 da? Vent litt, de verdenene som er nede på linja mener jeg?

nei :sjenert: Er så irritert for at jeg ikke finner veien dit at jeg ikke ville nevne det en gang. Jeg tror forresten kanskje jeg vet hvor veien til den ene er, men klarer aldri å komme meg dit.

Jeg har dog litt dårlig tålmodighet, så jeg gir ganske lett opp for jeg blir så irritert. :ler:

Minispillene på dette (eller er det kanskje på mariokart?) er jeg også storfan av. De har redda mange lange bussturer.

Skrevet

Jeg kan sikkert sende deg en PM om hvordan man kommer dit, det er nemlig litt rar måte og alle som tror de vet hvordan blir overraska når de hører hvordan.

Og er på NSMB som det er småspill på. De er morsomme og man kan spille flere på de.

Skrevet
Jeg kan sikkert sende deg en PM om hvordan man kommer dit, det er nemlig litt rar måte og alle som tror de vet hvordan blir overraska når de hører hvordan.

Og er på NSMB som det er småspill på. De er morsomme og man kan spille flere på de.

Tar gjerne i mot PM til hvordan jeg kan komme til den første i alle fall. Den har jeg lett mye på, den andre har jeg ikke lett på særlig mye enda, så den vil jeg prøve litt mer på først. Jeg er litt sta ser du, men om jeg får svaret kan det kanskje forhindre at jeg knuser hele DSen i frustrasjon en gang. ;)

Jeg kjenner ingen andre som har DS så jeg har ikke fått spille mot andre enda. Jeg er den eneste som er barnslig nok til å se gleden i dette av dem jeg kjenner.

Skrevet
Jeg kjenner ingen andre som har DS så jeg har ikke fått spille mot andre enda. Jeg er den eneste som er barnslig nok til å se gleden i dette av dem jeg kjenner.

På jobben er det nok flest unger som får, men veldig ofte så kjøper de voksne spill med som de kan spille deg og.. Skal sende deg PM jeg..

Skrevet

Etter å ha lest mer her og andre steder på nettet, tror jeg nesten at jeg må kjøpe en til sambo også :D

Syns jeg ser oss på hytta i ferien, men oss to + min søster i hver vår køyeseng mens vi spiller Mariokart :D

Skrevet (endret)
Etter å ha lest mer her og andre steder på nettet, tror jeg nesten at jeg må kjøpe en til sambo også :D

Syns jeg ser oss på hytta i ferien, men oss to + min søster i hver vår køyeseng mens vi spiller Mariokart :D

Vi vurderer også dette. Bussturene vi har hjem hver ferie hadde med ett blitt litt mer underholderne da. Det eneste problemet er at jeg har en tendens til på bli litt engasjert og sitte å si stygge ord, og komme med utrop, det passer seg kanskje ikke på bussen. Måtte konsentrere meg da jeg tok bussen alene for å ikke komme med utbrudd.

Du kan sikkert få tak i brukt også.

Endret av Gyngestol
Skrevet
Vi vurderer også dette. Bussturene vi har hjem hver ferie hadde med ett blitt litt mer underholderne da. Det eneste problemet er at jeg har en tendens til på bli litt engasjert og sitte å si stygge ord, og komme med utrop, det passer seg kanskje ikke på bussen. Måtte konsentrere meg da jeg tok bussen alene for å ikke komme med utbrudd.

Du kan sikkert få tak i brukt også.

Hihi ja vi blir hissige vi og, men er verre at vi har kranglet om DSen min hver dag siden jeg kjøpte den :)

Jeg har hvit Lite, han får få Sort :) Kjøper den + nye spill på vei hjem idag jeg, har ikke tid til å vente på å finne en brukt da vi drar imorgen :)

Skrevet
Hihi ja vi blir hissige vi og, men er verre at vi har kranglet om DSen min hver dag siden jeg kjøpte den :)

Jeg har hvit Lite, han får få Sort :) Kjøper den + nye spill på vei hjem idag jeg, har ikke tid til å vente på å finne en brukt da vi drar imorgen :)

Aha. Da får dere ha god tur. Og pass på å ha med plaster til såre tommler :ler:

Skrevet

Takk!

Og tips til flere spill, mottas med takk!

Skrevet

Anno 1701 og Age of empires skal være bra hvis du vil ha strategi, Spyro - A new beginning og Final Fantasy III er bra hvis det er adventure du vil ha. Personlig liker jeg ikke spill som er spin off fra filmer og denslags, det blir så påtatt.

Ellers så finnes også den gamle klassikeren Bubble Bobble i DS-format.

Skrevet

Ingen spill fra filmer er bra, vel Cars er vel det nærmeste hittil som har vært nogenlunde bra. Super princess peach er også en morsom utgave av mario hvor de har byttet roller. Hvis ikke så, nei husker ikke særlig mye nå jeg, sånn er det når man har ferie og glemmer jobben sin.

Nintendogs er jo også et morsomt tidsfordriv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...