Gjest Line27 Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Jeg tenker på sex omtrent hele tiden er jeg unormal i forhold til andre jenter kanskje ?..... Er også kåt hele tiden omtrent...... Samtidig kan jeg få orgasme når jeg vil..... og onanerer mange ganger for dagen.....
Amalie_85 Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Jeg tenker på sex mye, og ofte virker det som om jeg tenker mer på det enn andre jenter. Men det kan jo bare være mine venninner! Men jeg kan ikke få orgasme når jeg vil. Men jeg tror ikke du er unormal
Gjest Pax Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Det går i perioder. Av og til mye, av og til ikke i det hele tatt.
Gjest jeg er anonym jeg Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Jeg er altfor kåt om dagen , jeg tror ikke det finnes noen øvre grense for hvor ofte jeg kan ha sex i disse tider . Holder på å drive samboeren til vanvidd Jeg lurer på om jeg er nymfoman eller noe ..... Mot vinteren går det som regel endel over og det kan gå dager imellom at jeg tenker på sex .
Gjest Mirina Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Det går i perioder. Av og til mye, av og til ikke i det hele tatt. Samme her. Men til vanlig tenker jeg på sex flere ganger om dagen, men det betyr ikke nødvendigvis at jeg er kåt.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Du er slett ikke unormal. I hvert fall ikke i forhold til meg selv og mine venninner.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 Det er all sola som gjør at man blir kåt. Nei, vent litt forressten..
Gjest Pax Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 Det er all sola som gjør at man blir kåt. Nei, vent litt forressten.. Jeg tenner ikkke på sola, jeg tenner på menn.
Gjest StoreSky Skrevet 26. juli 2007 #9 Skrevet 26. juli 2007 Hahah! Men alvorlig talt, jeg tenker også mye på sex, snakker om sex og vil gjerne HA sex så mye som mulig!
Gjest =tentacle= Skrevet 26. juli 2007 #10 Skrevet 26. juli 2007 Jeg tenker på sex omtrent hele tiden er jeg unormal i forhold til andre jenter kanskje ?..... Er også kåt hele tiden omtrent...... Samtidig kan jeg få orgasme når jeg vil..... og onanerer mange ganger for dagen..... Hvis du greier å fungere i jobb eller studier eller noe annet på dagtid, snakker med familien om vanlige ting og vennskapene fungerer, kan se et program på TV og spise og sove sånn cirka så mye som du trenger ved siden av alle sextankene, er alt som det skal være Så lenge det ikke tar overhånd i forhold til alt det andre livet skal bestå av, og du passer på deg selv hvis du har sex med andre, så er det bare fint å ha masse seksuell energi. Jeg varierer fra "hele tiden" til nesten ingenting, det går i perioder hos meg også.
Gjest Mysticgirl Skrevet 26. juli 2007 #11 Skrevet 26. juli 2007 Tenker også på sex veeldig mye! Stakkars typen min får gjennomgå!
Gjest Herren Skrevet 27. juli 2007 #12 Skrevet 27. juli 2007 Tenker også på sex veeldig mye! Stakkars typen min får gjennomgå! Stakkars?????????
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå