Gjest Line27 Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Hvordan reagerer dere på menn som er bifile med tanke på forhold eller bare sex ? Jeg har ingen fordommer mot bifile menn. Og har av og til fantasier om å leke med to bifile menn sexuellt. Men det som er problemet er at man vil gjerne føle seg mindre attraktiv ovenfor en bifil mann , pga. man frykter at han liker bedre menn plutselig osv. Samtidig er jeg livredd tanken på hiv / aids....... så jeg er veldig skeptisk til å rote med bifile menn i utgangspunktet.
Gjest Pax Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Jeg tenker ikke noe spesielt på det. Bifile menn er som heterofile menn, bare at de har har et bredere utvalg å velge blant.
Gjest Gjest_Mannen_Tore_* Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Jeg er mann, og ikke bifil, men bisexuell.... Det betyr at jeg faller følelsesmessig og sexuellt for jenter, mens gutter er det kun sexen jeg tenner på. Hadde jeg vært deg så hadde jeg gitt f.... i bekymringen i at mannen kanskje liker gutter bedre. Ikke nok med at dere jenter bekymrer dere for at typen kanskje liker andre jenter bedre, nå begynner dere å bekymre dere for at den bifile mannen kanskje liker gutter bedre...?? Alltid skal dere jenter skape dere unødige bekymringer.... ;-) Tror du bekymrer deg for mye om dette. Nyt sexen, nyt deg selv, og nyt denne mannen så lenge han enn nå blir i dine hender...
Gjest Mysticgirl Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Jeg ville nok ikke ha hatt en bifil mann, men gjerne en som er bisexsuell!!Da sex med to gutter og gjerne flere menn med kjæresten tenner meg mye. Så ja takk gjerne bisexuell!
Gjest Binysgjerrig Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Det er klart at hvis du møter ganske ukjente bi-menn som har hatt mye sex med andre menn, ja da er nok sjansen for sykdommer større. I Oslo f. eks. har det jo vært økning i hiv-tallene blant menn som "cruiser", altså møter andre menn for anonym sex. Men du har vel øyne, ører og bedømningsevne selv, så da er det sikkert ingen fare for deg. Spennende setting det du tar opp. Jeg fantaserer også om dette, og har veldig lyst til å prøve ut litt guttesex, men det må være med ei dame også... Veldig mange drømmer om dette.
Gjest Gjest_Eirin_* Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 Jeg fantaserer også om bifile/bisexuelle menn, men aldri heller opplevd å treffe noen selv om jeg er singel og fri.Jeg frykter også at det kan være vanskelig å være sammen med en bifil mann sånn på sikt, fordi de også ønsker sex med menn. Men det er veldig pirrende tanke...
gompen Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 kjæresten min er bifil, men det betyr da ikke at han må ha sex med en mann når han er kjæreste med meg. Å være bifil handler ikke bare om sex.
Gjest Loveguy Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Jeg ville nok ikke ha hatt en bifil mann, men gjerne en som er bisexsuell!!Da sex med to gutter og gjerne flere menn med kjæresten tenner meg mye. Så ja takk gjerne bisexuell! Dette tenner meg også, WOW!! Drømmer om å møte et par hvor han er litt bi. Tenk å få kose med begge to samtidig.........sukk sukk.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå